• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    Liever gewoon mens, vampier of wolf - ik wil het hybride zijn een beetje speciaal laten, zoals in de boeken.


    Mens valt af. Vampier kan wel maar ik denk dat het in prenten met Collin moeilijk word want dan is Collin de enige die is in geprent op een vampier en een wolf zijn past niet echt bij haar zoals ik haar in mijn hoofd heb.


    Physics is awesome

    Volledige naam: Paige Anna Eleonora Hymes
    Roepnaam: Paige
    Ras: Vampier
    Leeftijd: Paige ziet er uit als een 18 jarige, hoogstens als een 19 jarige. Ze is in feite veel ouder want ze is geboren in het jaar 1600, ze is dus nog ouder dan Carlisle.
    Innerlijk: Paige is een vrij vrolijk persoon. Ze houd ervan onder de mensen te zijn ondanks wat ze is. Ze kan wel alleen zijn en kan ook goed stilte maar vind gezelligheid en drukte fijner. Ze is intelligent, een eigenschap die een elke vampier heeft maar zelfs toen ze nog een mens was, was ze erg intelligent. Haar nieuwsgierigheid brengt haar wel eens in de problemen. Paige houd ervan om alles te weten en daar gebruik van te maken. Ook houd ze van aandacht, in het middelpunt van de belangstelling staan vind ze totaal niet erg. Een karaktertrek die ze al had toen ze een mens was. Paige is echter ook heel vriendelijk en helpt ook graag andere. Ze houd ook van plagen en grapjes maken.
    Uiterlijk:


    Paige heeft donkerbruin haar dat lang is met grove krullen. De kleur hangt af van wanneer ze zich heeft gevoed. Afhankelijk daarvan zijn haar ogen zwart, goud of hebben haar ogen een lichte tint zoals bijvoorbeeld amber. Ze is trots op haar vrouwelijke rondingen, ze voelt zich daardoor een echte vrouw. Ze is vrij klein met 1.50 meter lang. Dat vind ze totaal geen probleem.
    Extra: Paige heet eigenlijk Anna Eleonora Hymes maar heeft voor zichzelf de naam Paige gekozen en deze aan haar naam toe gevoegd. Ze had een twee jaar oudere zus, Margaretha Catherina Hymes. Maar iedereen noemde haar zus bij haar bijnaam Mary. Paige is geboren en getogen in Engeland maar verhuisde op 16 jarige leeftijd naar Amerika samen met haar ouders en zus. Paige was de flirt van de twee zussen en haar ouders waren dan ook verbaasd dat niet zij maar haar zus zwanger werd terwijl ze niet getrouwd was. Paige was toen al verloofd. Ze was nog net 17 toen ze trouwde en is nog 18 geworden voordat ze werd veranderd. Ze is veranderd door haar man, hij had haar gekozen vanwege haar uiterlijk, haar intelligentie en haar gedrag, in die tijd beschouwden ze haar gedrag als onacceptabel voor een jonge vrouw. Paige volgt de afstammelingen van haar zus en zorgt ervoor dat ze veilig zijn. Dus toen Noah en zijn moeder gingen verhuizen, besloot ze met hen mee te verhuizen.
    Paige heeft een gave, ze kan mensen dingen laten vergeten maar ook als het ware herinneringen naar boven halen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 23:40 ]


    Physics is awesome





    Voor de jongens? Ik heb er nog meer als ze niet goed zijn..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel





    Voor Paige?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 21:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:





    Voor de jongens? Ik heb er nog meer als ze niet goed zijn..


    Ian Somerhalder! Sorry maar hij is gewoon zo hot en ik kijk de laatste tijd weer de Vampire Diaries. Maar het liefst geen bekend persoon. Jeetje, wat ben ik veel eisend.:$


    Physics is awesome

    Pebble schreef:





    Voor Paige?


    Ja, die tweede is wel geschikt, denk ik.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Mens valt af. Vampier kan wel maar ik denk dat het in prenten met Collin moeilijk word want dan is Collin de enige die is in geprent op een vampier en een wolf zijn past niet echt bij haar zoals ik haar in mijn hoofd heb.


    Het spijt me maar je zal toch voor mens of wolf moeten gaan, of het speciaal maken en gewoon doen dat ze vampier is - dan heb je wel meteen een verhaallijn voor haar en Collin.


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    Het spijt me maar je zal toch voor mens of wolf moeten gaan, of het speciaal maken en gewoon doen dat ze vampier is - dan heb je wel meteen een verhaallijn voor haar en Collin.


    Maar dan kan ze geen kindjes krijgen met Collin. Vind je het dan goed dat ze ook een wolf is? Ik bedoel, een nieuwe wolf kan interessant voor alle personages/rollen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 21:58 ]


    Physics is awesome

    Volledige naam: Collin Littlesea
    Roepnaam: Collin
    Ras: Gedaanteverwisselaar
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Collin is een rustige maar toch vrolijke jongen. Hij is een beetje verlegen. Hij hecht veel waarde aan zijn vrienden oftewel zijn roedel. Bij zijn vrienden en familie is hij echt een heel ander persoon. Daar is hij spontaan en houd hij veel van grapjes maken.
    Uiterlijk:


    {Tijdelijke foto}
    Collin heeft korte zwarte haren en licht bruine ogen. Hij is 1.82 meter lang. Hij is licht getint net zoals de andere Quileute.
    Extra: Zijn ouders weten niet van zijn weerwolf kant af. Ze zijn wel bezorgd om hem.

    Ik pas hem later waarschijnlijk nog aan, om innerlijk en uiterlijk aan te vullen.


    Physics is awesome

    http://25.media.tumblr.com/0cd87d7597de72a01c9a65645667808b/tumblr_mhb1q3sa3v1rkrotio1_400.jpg
    Link voor de 2e foto van de meisjes (:




    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel




    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    http://25.media.tumblr.com/0cd87d7597de72a01c9a65645667808b/tumblr_mhb1q3sa3v1rkrotio1_400.jpg
    Link voor de 2e foto van de meisjes (:





    Ik twijfel tussen de eerste van deze en nummer twee en drie van de andere. Welke vind jij het mooist?


    Physics is awesome





    Dit was zo'n beetje alles wat ik kon vinden..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel




    Een van deze twee.... Hmm.. De laatste denk ik (:
    Of de laatste van de laatste (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:




    Een van deze twee.... Hmm.. De laatste denk ik (:
    Of de laatste van de laatste (:


    Dan doe ik de eerste van deze twee.


    Physics is awesome