• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    Pebble schreef:
    Mag je ook een onbekend persoon bij de Cullens?
    Anders wil ik graag daarbij een meisje reserveren (:


    Dan zou het een onbekende vampier moeten zijn die goed bevriend is met de Cullens - eventueel bij ze verblijft, omdat ik daarbij niet zomaar een nieuw personage als familielid wil introduceren.


    •

    Is goed, dan doe ik dat (:
    Zou ik ook een mensenmeisje erbij mogen, die toevallig in een winkeltje in La Push werkt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Is goed, dan doe ik dat (:
    Zou ik ook een mensenmeisje erbij mogen, die toevallig in een winkeltje in La Push werkt?


    Natuurlijk! :D
    Werk je personages maar uit dan zet ik ze erbij!


    •

    Volledige naam: Skylar Rose Grayson
    Roepnaam: Sky
    Ras: Mens
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Sky is een lief meisje, die nog wel eens verlegen wil zijn. Ze is erg behulpzaam en houdt ervan anderen te helpen. Meestal is ze erg aardig, maar kan ook nog wel eens enorm chagrijnig zijn. Dat komt omdat haar ouders altijd ruzie hebben en in eens scheiding liggen. Ze ruziën overal over, zelfs de kleine dingen en reageren dit op Sky af. Hierdoor kan ze ook wel eens gestrest of verdrietig zijn.
    Uiterlijk:




    Sky heeft lang lichtblond haar tot halverwege haar rug en grote diepblauwe ogen. Deze zijn omrand met lange donkere wimpers. Als ze lacht, krijgt ze vrolijke kuiltjes in haar wangen. Ze is wel klein, ze haalt de 1,60 meter net niet. Sky lijkt op haar vader, met haar blonde haar en blauwe ogen. Maar dat is ook het enige waarmee ze op haar vader lijkt. Haar gezicht en bouw heeft ze van haar moeder.
    Extra: De moeder van Sky is het jongere zusje van de moeder van Embry, wat haar Embry's nichtje maakt. Ze is hierdoor geen drager van het gen, maar ze weet wel van de legendes af. Hierdoor mocht ze in La Push wonen en werken. Ook gaat ze er naar school. Ze werkt er bij een klein café aan het strand, genaamd "Wolves." Hier staat ze achter de bar en bedient ze de gasten.

    [Ik houd het denk ik toch eerst maar bij één persoon (:
    Is het trouwens goed dat ik haar familie heb laten worden van Embry?]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 22:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mogen er nog mensen mee doen? Want ik wil wel mee doen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Mogen er nog mensen mee doen? Want ik wil wel mee doen.


    Ja natuurlijk :D
    Kies maar iemand uit van de rollenlijst als je wil!


    •

    [Mag ik de link naar het speeltopic? Ik kan hem zo vlug niet vinden..]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Shooter schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk :D
    Kies maar iemand uit van de rollenlijst als je wil!


    Mag ik ook een uit de rollenlijst en er zelf een bedenken?


    Physics is awesome

    Pebble schreef:
    [Mag ik de link naar het speeltopic? Ik kan hem zo vlug niet vinden..]


    Alsjeblieft;
    de link:
    [url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147907[/url]


    •

    Eyes schreef:
    (...)

    Mag ik ook een uit de rollenlijst en er zelf een bedenken?



    Jaaaa zeker.


    •

    Shooter schreef:
    (...)


    Jaaaa zeker.


    (yeah)

    Ik heb wel nog een vraagje, sorry dat ik zo lastig ben maar ik wil graag Collin Littlesea doen maar hoe oud moet hij dan ongeveer zijn? Aangezien Embry al kinderen heeft.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    (yeah)

    Ik heb wel nog een vraagje, sorry dat ik zo lastig ben maar ik wil graag Collin Littlesea doen maar hoe oud moet hij dan ongeveer zijn? Aangezien Embry al kinderen heeft.


    [ 17? Dan kunnen Collin en Sky misschien een setje worden? (:]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ 17? Dan kunnen Collin en Sky misschien een setje worden? (:]


    O, ik wilde juist een meisje bedenken om aan hem te koppelen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    O, ik wilde juist een meisje bedenken om aan hem te koppelen.


    [Oh. Misschien dat ik dan nog een jongen kan verzinnen om aan jouw verzonnen meisje te koppelen? Dan hoef je niet tegen jezelf te spelen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Oh. Misschien dat ik dan nog een jongen kan verzinnen om aan jouw verzonnen meisje te koppelen? Dan hoef je niet tegen jezelf te spelen (: ]


    Ik dacht aan om mijn meisje een broer te geven die dan aan jouw meisje kan worden gekoppeld maar misschien worden drie rollen te veel.


    Physics is awesome