• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    RosalieBlack schreef:



    mag ik deze foto gebruikien?


    Natuurlijk.
    Daarnaast moet je wel een klein paspoortje voor je personage maken.

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Familie:
    Relatie:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Extra:


    •

    Ik heb alles een keertje doorgelezen maar ik doe er helaas niet aan mee. Het feit dat het zo nep is, dringt tot me door. Dit draait niet meer om beide roedels, maar alleen nog maar om Jezebel en Embry, en hun kind. Het spijt me (flower)


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Vita schreef:
    Ik heb alles een keertje doorgelezen maar ik doe er helaas niet aan mee. Het feit dat het zo nep is, dringt tot me door. Dit draait niet meer om beide roedels, maar alleen nog maar om Jezebel en Embry, en hun kind. Het spijt me (flower)


    Aangezien de speelster van Jezebel en ik de enige zijn die reageren krijg je dat inderdaad ;]


    •

    RosalieBlack schreef:



    Naam: Jennifer
    Bijnaam: Jenny
    Achternaam: Grindstone
    Leeftijd: 19
    Soort: mens
    Familie: ze heeft 1 broer in Amerika, maar daar heeft ze geen contact mee
    Relatie: nog geen relatie
    Karakter: Jannifer is een lief en nogal verlegen. Als iemand arrogant tegen haar doet, word zijzelf ook heel erg arrogant.
    Uiterlijk (met foto): -zie foto-
    verleden: Toen Jennifer elf jaar oud was, overleed haar moeder aan een hartstilstand, daar was haar familie zo kapot van dat ze Jennifer vergaten. Haar vader besloot dat hij niet meer voor haar kon zorgen in zijn eentje en stuurde haar naar een gastgezin. Haar broer was toen al uit huis, hij was acht jaar ouder dan zij, maar ze mocht niet bij hem wonen. Haar broer zat aan de drugs en was verslaafd aan alcohol. In het gastgezin was het nog veel erger, ze werd geslagen en uitgescholden en het ergste was nog dat ze als slaaf werd gebruikt. De vader van het gastgezin zat in de misdaad en had in zijn kluis twee pistolen. Jennifer werd onder schot gehouden en moest met hem naar bed anders zou hij haar doodschieten. Jennifer deed wat hij zei en elke week als zijn vrouw weg was, werd zij bedreigt. Toen ze zestien was besloot ze om er een einde aan te maken, dan niet aan haar leven maar aan de vader van het gastgezin zijn leven. Ze had een aantal keer over zijn schouder meegekeken naar de code van de kluis en opende de kluis op de avond dat de moeder weer weg ging. Ze pakte het pistool en schoot de vader neer, daarna rende ze het huis uit en pakte een taxi die haar naar huis bracht. Haar vader was zo geschrokken dat hij haar weer bij hem thuis liet wonen. Het ging een tijdje weer goed met Jennifer tot ze op een dag met haar vader in de auto stapte en een ongeluk kregen. Ze lag twee maanden in coma, daarna moest ze nog een maand herstellen. Ze hoorde dat haar vader overleden was nog voor dat de ambulance was gekomen en had dus zijn begrafenis niet mee kunnen maken. Wat Jennifer niet wist is dat haar ouders een hele boel geld hadden en dat allemaal aan haar hadden nagelaten omdat haar broer het geld niet verstandig zou gebruiken, ze had twee miljoen op haar bank staan en had daarom veel vrienden, maar die waren alleen maar bevriend met haar voor haar geld. Toen ze besloot om op vakantie te gaan naar Egypte, crashte haar vliegtuig boven Egypte, een kwartier voor de landing. Zij was één van de vijf overlevende maar ze had een aantal brandplekken omdat het vliegtuig in brand was gevlogen. Ze had toen nog wel genoten van haar vakantie, maar de gebeurtenissen bleven door haar hoofd spoken en ze wilden er maar niet uit gaan. Toen ze weer thuis was besloot ze om met een psychiater te gaan praten. Jennifer dacht dat zij het probleem was van al die ongelukken, maar er werd haar verteld dat ze dat niet was, dat ze haar verleden achter zich moest houden en dat ze opnieuw moest beginnen. Dat was de reden dat ze naar La Push verhuisde.
    Extra: Ze heeft bijna elke nacht nog wel nachtmerries over wat er allemaal gebeurd is in haar leven en kan dit moeilijk verwerken.


    Nobody is perfect

    is dit zo goed of moet hij nog iets langer?


    Nobody is perfect

    Shooter schreef:
    (...)

    Aangezien de speelster van Jezebel en ik de enige zijn die reageren krijg je dat inderdaad ;]


    Ja maar er is ook geen opening voor anderen om met jullie personages te communiceren.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar er is ook geen opening voor anderen om met jullie personages te communiceren.


    Nou ja,
    het is inderdaad een beetje raar als er mensen komen terwijl Embry & Jezebel seks hebben in het bos.
    Maar op dit moment zijn Ameleigh & Raphaël allebei op school,
    dus daar kunnen ze al iemand tegen komen. ;]
    En ik heb een post van Raphaël geplaatst dat hij in het café was, bij Skye en Noah,
    maar daar werd niet op gereageerd dus dan ga ik ook gewoon verder.


    •

    Misschien. Hoewel, als je graag met hun zou praten je dat ook gewoon kunt aangeven. Echt moeite heb je niet gedaan om in contact te komen, laten we eerlijk zijn. (;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shooter schreef:
    (...)

    Nou ja,
    het is inderdaad een beetje raar als er mensen komen terwijl Embry & Jezebel seks hebben in het bos.
    Maar op dit moment zijn Ameleigh & Raphaël allebei op school,
    dus daar kunnen ze al iemand tegen komen. ;]
    En ik heb een post van Raphaël geplaatst dat hij in het café was, bij Skye en Noah,
    maar daar werd niet op gereageerd dus dan ga ik ook gewoon verder.


    Dat heb ik dan gemist dat Raphaël in het café was.


    Physics is awesome

    Dan zou ik andermans posts toch wat beter lezen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Misschien. Hoewel, als je graag met hun zou praten je dat ook gewoon kunt aangeven. Echt moeite heb je niet gedaan om in contact te komen, laten we eerlijk zijn. (;


    Met jullie niet maar met andere mensen wel die daarna niet meer reageren. Ik snap best dat mensen het druk kunnen hebben, dat heb ik zelf namelijk ook. Maar als het meer dan drie dagen duurt.


    Physics is awesome

    Leave schreef:
    Dan zou ik andermans posts toch wat beter lezen. (:


    Nou, sorry maar ik lees niet altijd jullie posts door omdat jullie de laatste tijd veel posten en ja, dan mis ik iets.


    Physics is awesome

    Niet meer dan jullie in het begin deden. :') Bovendien hebben de meeste hier gewoonlijk niet veel tijd om altijd online te zijn. Ik ben er nu veel omdat het nog vakantie is hier, maar dat zal ook wel weer minderen zodra school begint.

    Geduld is een schone zaak. (: Het hoeft geen sneltrein te zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Voor iedereen;

    als je in contact wil komen met bepaalde personages in de RPG dan is dat geen enkel probleem,
    geef het aan dan houden ze daar rekening mee,
    doordat deze RPG een herstart heeft meegemaakt zijn er al verhaallijnen ontstaan,
    die kunnen we nu moeilijk gaan negeren,

    maar we willen jullie ook zeker niet buiten sluiten,
    geef gewoon aan wat je graag zou willen zien,
    dan reageren we daar meteen op!

    de nieuwe mensen die in la push komen wonen willen we natuurlijk ook leren kennen!


    •

    Heeft iemand een idee hoe ik Paige iemand kan laten ontmoeten aangezien ze een vampier is en als ze een weerwolf ontmoet ze waarschijnlijk word aan gevallen voordat ze zichzelf kan voorstellen?


    Physics is awesome