• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    Eyes schreef:
    Heeft iemand een idee hoe ik Paige iemand kan laten ontmoeten aangezien ze een vampier is en als ze een weerwolf ontmoet ze waarschijnlijk word aan gevallen voordat ze zichzelf kan voorstellen?


    Renesmee is met haar ouders in het bos aan het jagen (:
    Ik schrijf zo een post, dan kan je daarop reageren, kee?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Fantine schreef:
    (...)

    Renesmee is met haar ouders in het bos aan het jagen (:
    Ik schrijf zo een post, dan kan je daarop reageren, kee?


    Oké.

    Fantine van Les Miserables, toch? Sorry maar ik heb laatst de film gezien.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké.

    Fantine van Les Miserables, toch? Sorry maar ik heb laatst de film gezien.


    Oui, c'est vrai. Cosette was gwn al bezet, die basterds. Maar Fantine vind ik ook een heel leuk personage, vandaar.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Fantine schreef:
    (...)

    Oui, c'est vrai. Cosette was gwn al bezet, die basterds. Maar Fantine vind ik ook een heel leuk personage, vandaar.


    Ja, ik wilde ook Cosette en toen zag ik dat Fantine nog vrij was maar toen dacht ik doe toch maar niet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, ik wilde ook Cosette en toen zag ik dat Fantine nog vrij was maar toen dacht ik doe toch maar niet.


    Haha, nu heb ik hem lekker :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Fantine schreef:
    (...)

    Haha, nu heb ik hem lekker :3


    Wees er blij mee.:)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Volledige naam: Paige Anna Eleonora Hymes
    Roepnaam: Paige
    Ras: Vampier
    Leeftijd: Paige ziet er uit als een 18 jarige, hoogstens als een 19 jarige. Ze is in feite veel ouder want ze is geboren in het jaar 1600, ze is dus nog ouder dan Carlisle.
    Innerlijk: Paige is een vrij vrolijk persoon. Ze houd ervan onder de mensen te zijn ondanks wat ze is. Ze kan wel alleen zijn en kan ook goed stilte maar vind gezelligheid en drukte fijner. Ze is intelligent, een eigenschap die een elke vampier heeft maar zelfs toen ze nog een mens was, was ze erg intelligent. Haar nieuwsgierigheid brengt haar wel eens in de problemen. Paige houd ervan om alles te weten en daar gebruik van te maken. Ook houd ze van aandacht, in het middelpunt van de belangstelling staan vind ze totaal niet erg. Een karaktertrek die ze al had toen ze een mens was. Paige is echter ook heel vriendelijk en helpt ook graag andere. Ze houd ook van plagen en grapjes maken.
    Uiterlijk:


    Paige heeft donkerbruin haar dat lang is met grove krullen. De kleur hangt af van wanneer ze zich heeft gevoed. Afhankelijk daarvan zijn haar ogen zwart, goud of hebben haar ogen een lichte tint zoals bijvoorbeeld amber. Ze is trots op haar vrouwelijke rondingen, ze voelt zich daardoor een echte vrouw. Ze is vrij klein met 1.50 meter lang. Dat vind ze totaal geen probleem.
    Extra: Paige heet eigenlijk Anna Eleonora Hymes maar heeft voor zichzelf de naam Paige gekozen en deze aan haar naam toe gevoegd. Ze had een twee jaar oudere zus, Margaretha Catherina Hymes. Maar iedereen noemde haar zus bij haar bijnaam Mary. Paige is geboren en getogen in Engeland maar verhuisde op 16 jarige leeftijd naar Amerika samen met haar ouders en zus. Paige was de flirt van de twee zussen en haar ouders waren dan ook verbaasd dat niet zij maar haar zus zwanger werd terwijl ze niet getrouwd was. Paige was toen al verloofd. Ze was nog net 17 toen ze trouwde en is nog 18 geworden voordat ze werd veranderd. Ze is veranderd door haar man, hij had haar gekozen vanwege haar uiterlijk, haar intelligentie en haar gedrag, in die tijd beschouwden ze haar gedrag als onacceptabel voor een jonge vrouw. Paige volgt de afstammelingen van haar zus en zorgt ervoor dat ze veilig zijn. Dus toen Noah en zijn moeder gingen verhuizen, besloot ze met hen mee te verhuizen.
    Paige heeft een gave, ze kan mensen dingen laten vergeten maar ook als het ware herinneringen naar boven halen.


    Physics is awesome



    Naam: Valesca Adina Tverskaya. Haar eerste naam betekent sterk zijn & invloed hebben. 

    Leeftijd: Qua uiterlijk eenentwintig, haar levensjaren liggen rond de honderd. Haar geboortedatum is drie mei.

    Herkomst: Rusland is haar thuis, de plaats waar ze geboren is en twintig jaar later opnieuw. Haar vader Igor trouwde met de Engelse schoonheid Hannah, en vernoemden hun kind naar de moeder van Igor. Haar accent is na al die jaren nog steeds goed te horen als ze Engels spreekt.

    Gave: Mensen manipuleren met haar lichaam en stem, vooral mannen. Alleen met één blik al krijgt ze de mannen mee naar huis. Je kan haar gave ook omschrijven als een enorme aantrekkingskracht.


    Uiterlijk: 
    Valesca is een pittige dame, dit valt ook zeker te merken aan haar uiterlijk. Ze is gezegend met haar figuur, wat tamelijk lang en zeer slank is. Hoewel ze graag wat grotere borsten heeft, is ze er niet geheel ontevreden mee. Pushup bh's en de juiste kleding doen wonderen. Val heeft haar lokken in een kort, vurig kapsel laten knippen. Ze is erg gehecht aan haar blonde lokken, en verzorgt ze goed. Haar fel rode, soms zwarte ogen laat ze er extra uitspringen met behulp van makeup. Valesca draagt graag donkere kleding waar haar rondingen goed in uitkomen. Als ze uitgaat zijn haar jurkjes vaak kort en niet al te opvallend. Echt opvallen hoeft ze niet meer met haar kleding, haar looks doen al het werk al.

    Innerlijk:  
    Haar uiterlijk verklapt het al een beetje, mevrouw Tverskaya is een vurige tante waar niet gespot mee kan worden. Als er iets niet volgens haar zin gaat kan ze echt pisnijdig worden, ze kan er ook totaal niet tegen als iets of iemand haar blokkeert. Valesca weet wat ze wil, en als ze eenmaal haar zinnen op iets heeft gezet moet ze het krijgen ook. Jaloezie en zichzelf beter vinden dan anderen speelt hierin een grote rol. Haar tijd verdoet ze graag met mannen verleiden, hier krijgt ze een kick van. Als ze een man mee naar huis krijgt is het ook snel gedaan met hem, Valesca's jachtinstinct neemt het dan gauw over. De Russische dame is niet bang voor ruzies, sterker noch, ze is vaak degene die ze uitlokt. Als er iets is wat Vales niet aanstaat dan doet ze er vaak snel wat aan, of het nou mensen, dingen of problemen zijn. Ze gaat graag helemaal los en houdt van dansen en vooral, drinken. Valesca is een echt feestbeest, en maakt ook veel gebruik van het niet moe worden.

    Biografie:  
    Valesca is geboren in het jaar 1930, tussen de twee wereldoorlogen in. Ze groeide op in een grauw dorpje, vlak bij de grens. Haar vader had dienstplicht bij het leger, en rond haar vijftiende verjaardag moest Val er toch echt aan geloven, haar vader vertrok en het was helemaal niet zeker of hij nog terug kwam. Vier jaar lang leefde haar moeder en zij in ongelofelijke ontwetend- en ongerustheid. Toen kwam er opeens een bericht vanaf het front, haar vader was gesneuveld. Nog twee slopende jaren vol honger en armoede passeerde. De inmiddels eenentwintig jarige Rus ging voor een paar dagen naar de grote stad, om daar spullen in te kopen voor haar zieke broertje. Valesca is nooit meer teruggekomen. Ze werd gebeten door een onbekende vampier en aan haar lot over gelaten. Niet wetend wat ze moest doen is ze het bos in gevlucht, om daar een klein groepje vampiers tegen te komen. Rond de jaren negentig vertrokken ze naar Italië, waar Valesca de halfvampierJezebel ontmoette. Ze zijn nooit echt vrienden geweest, maar kennen elkaar wel. Val gaat nu naar Forks om hier opnieuw te beginnen, sinds ze de relatie met de vampier groep compleet verpest heeft. Via kennissen weet ze dat Jezebel hier ook woont, met een man en met een kind.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 9:59 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Woaaah Delilah ik ben echt verliefd op je personage, super gaaf man !
    Zet hem er morgen op m'n laptop meteen bij !


    •

    Shooter schreef:
    Woaaah Delilah ik ben echt verliefd op je personage, super gaaf man !
    Zet hem er morgen op m'n laptop meteen bij !


    Dankuu (:


    But calm, white calm, was born into a swan.