• Ik heb een outfit gemaakt voor mijn aankomende modeblog en ik wou weten wat jullie er van vinden.=)



    De hele outfit kost bij elkaar 245 euro!


    You were born original, don't die as a copy.

    Insurgent schreef:
    Zoals de rest al zei, vind ik het duur, maar ik vind de outfit wel leuk. Vooral de schoenen (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het heeft wel iets, maar voor dat geld zou ik het in ieder geval nooit kopen.


    Bad decisions make good stories.

    Wat zit er in die outfit dat het zo duur maakt? =O Ik zou dit makkelijk voor onder de honderd kunnen krijgen.
    Vind het wel leuk though, vooral de schoenen ^^. 't Is alleen niets voor mij.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Wat zit er in die outfit dat het zo duur maakt? =O Ik zou dit makkelijk voor onder de honderd kunnen krijgen.
    Vind het wel leuk though, vooral de schoenen ^^. 't Is alleen niets voor mij.


    De armbanden zijn van een duur merk en zijn 50 euro, die kun je wel vervangen voor iets goedkopers maar ik heb het even via zalando gedaan.
    De schoenen zijn 70 euro (afgeprijsd van 80) maar die kun je vast ook wel goedkoper krijgen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow, zo duur? Ik kan daar zeker een stuk of 3 outfits van kopen.
    Het is totaal niet mijn smaak..

    Het is niet echt mijn smaak en ik vind het ook te duur. De muts is wel leuk. Maar ja, smaken verschillen, toch? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Super, vind alleen het rokje stom.

    Anarose schreef:
    Het heeft wel iets, maar voor dat geld zou ik het in ieder geval nooit kopen.


    •*• Lululu •*•

    Vogueletic schreef:
    Super, vind alleen het rokje stom.


    Thanks.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Als dat rokje gewoon een spijkerbroek zou zijn zou ik het wel leuk vinden :3
    al zou ik nooit zoiets kopen aangezien ik daar te blut voor ben


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rood met roze kan echt niet in mijn ogen. Ik vind dat de sjaal ook niet mooi bij de kleuren past.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het rokje echt helemaal niks. Het macht ook niet met het shirtje. Die ik overigens wel echt heel leuk vind!
    Ik houd zelf zoiezo niet van pastel kleuren of huidkleurige kleding. Dus daarom vallen het sjaaltje en de armbanden ook af.

    De schoenen vind ik wel echt heel leuk!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Emrys schreef:
    Als dat rokje gewoon een spijkerbroek zou zijn zou ik het wel leuk vinden :3
    al zou ik nooit zoiets kopen aangezien ik daar te blut voor ben


    Ik bekeek het net even en met een spijkerbroek zou het inderdaad ook awsome zijn, alleen probeer ik juist wat vrouwelijker te zijn de laatste tijd.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Capricious schreef:
    Rood met roze kan echt niet in mijn ogen. Ik vind dat de sjaal ook niet mooi bij de kleuren past.


    Het is geen rood met roze?=o het is rood met rood hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    Qiayau schreef:
    Ik vind het rokje echt helemaal niks. Het macht ook niet met het shirtje. Die ik overigens wel echt heel leuk vind!
    Ik houd zelf zoiezo niet van pastel kleuren of huidkleurige kleding. Dus daarom vallen het sjaaltje en de armbanden ook af.

    De schoenen vind ik wel echt heel leuk!


    Achja, ik kan het ook niet voor iedereen goed doen en daar zal ik maar aan moeten wennen denk ik zo, wel leuk dat je de schoenen en het shirt leuk vind, die kun je vinden op zalando.:) de trui is van only en de schoenen van pier one.


    You were born original, don't die as a copy.