• Ik heb een outfit gemaakt voor mijn aankomende modeblog en ik wou weten wat jullie er van vinden.=)



    De hele outfit kost bij elkaar 245 euro!


    You were born original, don't die as a copy.

    Hmm, niks voor mij, maar ik begrijp dat mensen het leuk vinden (:


    Tijd voor koffie.

    Ben ik trouwens de enige die het wel best vind matchen? Het is absoluut niet mijn stijl, but still...


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ben ik trouwens de enige die het wel best vind matchen? Het is absoluut niet mijn stijl, but still...


    Bedankt, is leuk om te horen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het mutsje wel leuk


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    .. Beetje afgezaagd. Probeer is iets meer gewaagde dingen te combineren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is geen rood met roze?=o het is rood met rood hoor.

    Het zou aan mij kunnen liggen, maar dat rokje is volgens mij toch echt oudroze en niet rood. En even voor de duidelijkheid: dit bedoel ik niet gemeen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Het zou aan mij kunnen liggen, maar dat rokje is volgens mij toch echt oudroze en niet rood. En even voor de duidelijkheid: dit bedoel ik niet gemeen. :'D


    Oh het rokje bedoel je, die is bruin hoor......x) sorry als het zo overkwam dat ik je gemeen vond.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    iSuperman schreef:
    Ik vind het mutsje wel leuk


    Me to.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:
    .. Beetje afgezaagd. Probeer is iets meer gewaagde dingen te combineren.


    Thanks dat zal ik meenemen.=) Daar heb ik wel wat aan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Eluveitie schreef:
    ._.
    Zoveel geld?!
    Daar koop ik wel 4 outfits van..

    Of meer.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eluveitie schreef:
    ._.
    Zoveel geld?!
    Daar koop ik wel 4 outfits van..


    comfort in c h a o s

    Sorry, but I have to go with Merrow.

    Merrow schreef:
    Het is absoluut niet mijn smaak en ik vind het veel te veel geld voor een outfit, maar er zullen geheid wel mensen zijn die het leuk vinden (:


    † Love? I want to sleep.

    Maakt niet uit, het maakt niet uit als veel mensen het hier niet mooi vinden want er zijn zoveel miljarden mensen in de wereld dat je niet iedereen tegelijkertijd het naar de zin kan maken en daar kan ik mee leven. Er zullen genoeg mensen zijn die het wel mooi vinden en daar moet ik aan denken.=) is de catwalk ook zo excentriek dat veel mensen het niet zouden dragen en niet leuk vinden, maar dat is dan wel de mode en daar trekken die ontwerpers zich ook niks van aan.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    ehmm het is eerlijk gezegd een beetje truttig misschien kan je beter een andere kleur rokje kiezen en een leuke ketting:)
    Verder is het idee leuk:)
    hoop dat je er wat aanhebt:)
    xx

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 22:01 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    BlondeBlond schreef:
    ehmm het is eerlijk gezegd een beetje truttig misschien kan je beter een andere kleur rokje kiezen en een leuke ketting:)
    Verder is het idee leuk:)
    hoop dat je er wat aanhebt:)
    xx


    Thanks, ik zal zeker sommig commentaar meenemen, maar ik laat me zeker niet weerhouden van verder gaan hierin en me ook niet beinvloeden in mijn keuzes voor kledingstukken. Als iedereen hetzelfde draagt ben je niet meer uniek.


    You were born original, don't die as a copy.