• Ik heb toestemming van Amused




    Regels:
    - De huisregels van Quizlet
    - Kraak andere mensen niet af. Iedereen is bijzonder in een andere manier.
    - Geef naamsveranderingen door in het topic.
    - Inleveren doe je via een privébericht. Als je het in het topic plaatst lees ik er waarschijnlijk overheen en telt het niet mee.

    Prijzen:
    Aangezien dit een vriendschapswedstrijd is, zal de prijs ook 'vriendschap' zijn. Als extra prijs zal ik een maand lang reclame maken op mijn profiel voor één van jouw creaties.

    Beoordelingssysteem:

    Bij de eerste opdracht mag iedereen meedoen. Er zal dus ook geen limiet zijn. Na de eerste opdracht zal ik afhankelijk van het aantal aanmeldingen 10 tot 18 kandidaten selecteren waarvan ik denk dat zij goed bij mij passen. Bij deze wedstrijd valt niemand af. Iedereen krijgt voor elke opdracht een cijfer, en uiteindelijk is je eindcijfer het gemiddelde van alle cijfers bij elkaar.

    Waar let ik níet op bij het beoordelen:
    Ik let niet op grammatica. Dit doe ik omdat het geen schrijfwedstrijd is en het dus ook niet gaat om de spelling. Zo heeft iedereen een even grote kans.

    Deadlines en uitstel:

    Voor iedere opdracht heb je 10 dagen de tijd. Als je uitstel nodig hebt, geef je dat een dag voor de deadline aan. Dan krijg je maximaal 4 dagen langer de tijd. Zodra de 4 dagen zijn afgelopen, komt de volgende opdracht online te staan. Als je na de 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, gaat er per dag dat je er langer over doet 1 punt van je cijfer af.

    Deelnemers:

    1. Legolas10
    7,0~ll
    2. Besar/ Semper
    8,8~9,3~8,0~8
    3. yazzzzzje
    7,8~
    4. wafelijzer
    9,5~
    5. OrangeRose
    7,0~9,0~9,0
    6. dreamingXme
    9,0
    7. Flanaganish
    7,5~
    8. LadyCeliac/xSkinnyGirl / JeanneDArc
    8,3~8,0~7,5
    9. Badger
    8,5~8,0
    10. Smokeless / Sweetiepie / Puritatem / SuccubiGemiddelde: 9,46
    10~9,5~10~10~7,8
    11. Coockies / LootusGemiddelde: 9,3
    9,0~9,0~10~9,5~9

    De eerste opdracht.
    De tweede opdracht.
    De derde opdracht:
    De vierde opdracht:
    De vijfde opdracht:




    The winner is Succubi<3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:05 ]


    Never forget who you are

    Flanaganish schreef:
    I'm sooo sorry, maar ik moet me af gaan melden..
    Ten eerste vind ik dat er rot want ik vind jullie allemaal super aardig. Ten tweede moet ik tegenwoordig naar een psycholoog (als je het wilt weten waarom en je bent betrouwbaar, stuur maar een pb) en ten derde, ik heb tegenwoordig exceem :L.
    Dus, enorm sorry :-(. Ik ga jullie wel in mijn vriendenlijst proppen, gnagna.


    Aaw oké! Dat is jammer, maar heel veel succes! Als je ooit wilt praten, staat mijn inbox voor je open :')


    Never forget who you are

    Flanaganish schreef:
    I'm sooo sorry, maar ik moet me af gaan melden..
    Ten eerste vind ik dat er rot want ik vind jullie allemaal super aardig. Ten tweede moet ik tegenwoordig naar een psycholoog (als je het wilt weten waarom en je bent betrouwbaar, stuur maar een pb) en ten derde, ik heb tegenwoordig exceem :L.
    Dus, enorm sorry :-(. Ik ga jullie wel in mijn vriendenlijst proppen, gnagna.


    Sterkte<33 Als je je hart wilt luchten kan je alles in mijn pb inbox dumpen. Succes met die exceem en alles. It sucks!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb nu bij Besar en OrangeRose uitstel gezet, ben ik iemand vergeten?


    Never forget who you are

    Mag ik ook uitstel? Ik heb het heel druk enzi, en ik ben nu ziek :c


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Flanaganish schreef:
    I'm sooo sorry, maar ik moet me af gaan melden..
    Ten eerste vind ik dat er rot want ik vind jullie allemaal super aardig. Ten tweede moet ik tegenwoordig naar een psycholoog (als je het wilt weten waarom en je bent betrouwbaar, stuur maar een pb) en ten derde, ik heb tegenwoordig exceem :L.
    Dus, enorm sorry :-(. Ik ga jullie wel in mijn vriendenlijst proppen, gnagna.


    Je kan me altijd gb'en of pb'en (H)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Vandaag verwacht ik van Smokeless haar inzending!


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Vandaag verwacht ik van Smokeless haar inzending!

    Oh shit, fuckies. *nog een reeks scheldwoorden* Sorry! Ik was 't helemaal totaal vergeten, ook doordat de laatste tijd Q steeds zo kut doet, dus dan check ik niet zo snel meer mijn profiel enshit.
    Ik ga meteen met mijn opdracht beginnen en hopelijk krijg ik die snel af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flanaganish schreef:
    I'm sooo sorry, maar ik moet me af gaan melden..
    Ten eerste vind ik dat er rot want ik vind jullie allemaal super aardig. Ten tweede moet ik tegenwoordig naar een psycholoog (als je het wilt weten waarom en je bent betrouwbaar, stuur maar een pb) en ten derde, ik heb tegenwoordig exceem :L.
    Dus, enorm sorry :-(. Ik ga jullie wel in mijn vriendenlijst proppen, gnagna.


    Awh, mijn Gb/pb staat ook altijd open (:

    [Besar -> Semper]


    Do what people say you can't.

    Ik snap de opdracht niet helemaal? Weet iemand misschien of je het in een Stand Alone moet schrijven (dus zoals een klein verhaaltje) of moet je er wat over schrijven hoe je de perfecte vriendschap ziet? Hopelijk doe ik 't niet verkeerd. Hehe. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Ik snap de opdracht niet helemaal? Weet iemand misschien of je het in een Stand Alone moet schrijven (dus zoals een klein verhaaltje) of moet je er wat over schrijven hoe je de perfecte vriendschap ziet? Hopelijk doe ik 't niet verkeerd. Hehe. :']


    Dat mag je zelf weten. Want als je beschrijft hoe je het ziet, is het ook een stand alone :') Veel succes!


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Dat mag je zelf weten. Want als je beschrijft hoe je het ziet, is het ook een stand alone :') Veel succes!

    Oh gosh, succes wensen brengt ongeluk. :'D
    Goed, ik ben klaar! Woehoe! Nogmaals sorry dat ik 't totaal vergeten bent, maar ik heb 'm nu dan eindelijk klaar! Thanks voor de uitzondering en ik stuur 'm naar je toe via privé bericht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    aah shit..
    ik heb maar 350 woorden..
    Maar dit is mijn perfecte vriendschap..
    Ik denk niet dat ik het ga veranderen..
    Dan maar punten aftrek.
    Mijn perfecte vriendschap is zoals het is en ik ga er niets aan veranderen..

    xo


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    OrangeRose schreef:
    aah shit..
    ik heb maar 350 woorden..
    Maar dit is mijn perfecte vriendschap..
    Ik denk niet dat ik het ga veranderen..
    Dan maar punten aftrek.
    Mijn perfecte vriendschap is zoals het is en ik ga er niets aan veranderen..

    xo



    Aw, das wel jammer....
    Ik wil em lezen:9~


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb er 400 van kunnen maken..(:
    Ik lees hem nog even door en stuur hem dan in (:

    xoxo


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Het is toch 415 geworden.
    Hij is af!
    MIJN INZENDING XD

    ik hoop dat ik het goed heb gedaan ook al heb ik minder woorden

    xo


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3