• Ik heb eindelijk mijn ouders kunnen overtuigen om een piercing te laten zetten! Na 4 jaar lang zeuren en zagen is het me dan toch eindelijk gelukt :').
    Volgend weekend ga ik met m'n vader naar de piercer, het gaat een forward helix worden :3.
    En nu maar hopen dat m'n ouders wat milder gaan worden ivm piercings & tattoos..

    Wie heeft hier ook piercings op Q? En zo ja, waar? :d


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Op m'n 14de een navelpiercing laten zetten. Op m'n 18de heb ik een wenksbrauwpiercing laten zetten en op m'n 22ste een tepelpiercing... gehe blijkbaar om de 4 jaar een piercing, funny dat ik dat nu pas door krijg :'D
    En ja, dan natuurlijk ook gaatjes in m'n oren, maar die heb ik al sinds ik 4 maanden oud was :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hashirama schreef:
    WAT EPIC! Nu wil ik nog liever zo'n piercing :D. Ooit. Als ik zin, tijd en geld heb om er een te nemen.
    Ik zat nog niet zo heel lang terug met de keuze of een anti tragus in m'n andere oor, of een forward helix. Een gewone helix staat me niet mooi omdat ik flaporen heb. Piercings in andere lichaamsdelen staan me ook niet, maar dit vind ik erg schattig ogen - en dus perfect passend bij mij *insert awesome hairflip here* :Y).


    Hahaha, dat is ook zo. Zelfs m'n oma, die zo katholiek als wat is (en alles wat piercings & tattoo is als taboe beschouwt) vond 'm heel schattig en vrouwelijk :'D.
    Alleen de genezing is echt de hel D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Hahaha, dat is ook zo. Zelfs m'n oma, die zo katholiek als wat is (en alles wat piercings & tattoo is als taboe beschouwt) vond 'm heel schattig en vrouwelijk :'D.
    Alleen de genezing is echt de hel D:

    Damn, dat schijnt heel lang te duren niet? Is het reinigen enigszins te doen? Tis natuurlijk wel een fucked up plek waarachter van alles kan blijven zitten, right? ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Damn, dat schijnt heel lang te duren niet? Is het reinigen enigszins te doen? Tis natuurlijk wel een fucked up plek waarachter van alles kan blijven zitten, right? ;o


    Het kan 3 maanden tot een jaar duren D:
    Het reinigen gaat, ik heb van dat zoutwater meegekregen van m'n piercer, en dan laat ik zo'n heet watje met zout erop weken :'). En ik heb zelfs een stuk van m'n haar af afgeknipt omdat het steeds bleef hangen >.<


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb er ook drie forward helix'en.
    Heb ze nu bijna 2 maanden en eigenlijk geen last van buiten dat ik op de bovenste het slotje/bolletje wel eens verlies maar nu heeft de piercer ze er heel goed opgedraaid. Ook heb ik aan elk oor twee oorgaatjes, maar in het bovenste doe ik er nooit echt (;

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:38 ]

    Morissette schreef:
    Buiten oorgaatjes -waar ik nooit meer oorbellen insteek- niets. Ben ook niet van plan om er ooit nog te laten zetten.


    •*• Lululu •*•

    Payneless schreef:
    Ik heb er ook drie forward helix'en.
    Heb ze nu bijna 2 maanden en eigenlijk geen last van buiten dat ik op de bovenste het slotje/bolletje wel eens verlies maar nu heeft de piercer ze er heel goed opgedraaid. Ook heb ik aan elk oor twee oorgaatjes, maar in het bovenste doe ik er nooit echt (;



    Ik vind zo 3 helixen echt supermooi! Toen ik de mijne ging laten zetten had er een meisje voor mij er ook drie laten zetten.. Helaas heb ik nogal kleine oortjes, dus dat zou bij mij een beetje veel zijn. Misschien dat ik ooit nog wel een tweede ga laten zetten.. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb niet eens oorbellen haha, ik vind het wel prima zo :P


    Life is hard and then we die

    Drogo schreef:
    (...)

    Ik vind zo 3 helixen echt supermooi! Toen ik de mijne ging laten zetten had er een meisje voor mij er ook drie laten zetten.. Helaas heb ik nogal kleine oortjes, dus dat zou bij mij een beetje veel zijn. Misschien dat ik ooit nog wel een tweede ga laten zetten.. (cat)


    Ik had het op weheartit gezien en was gelijk verkocht dus toen ging ik met zo een foto naar de piercer en die zei me dat ik geluk moest hebben want het gaat niet bij iedereen en toen was ik echt zo van oh nee gaat vast niet bij mij maar blijkbaar wel dus ik was heel gelukkig. Hoe beschrijf jij het gevoel wanneer ze die plaatste/zette geen idee hoe ik het moet noemen? :D

    Payneless schreef:
    (...)

    Ik had het op weheartit gezien en was gelijk verkocht dus toen ging ik met zo een foto naar de piercer en die zei me dat ik geluk moest hebben want het gaat niet bij iedereen en toen was ik echt zo van oh nee gaat vast niet bij mij maar blijkbaar wel dus ik was heel gelukkig. Hoe beschrijf jij het gevoel wanneer ze die plaatste/zette geen idee hoe ik het moet noemen? :D


    Eigenlijk voelde het net als gaatjes schieten. Ik had veel erger verwacht aangezien al mijn vrienden zeiden dat kraakbeenpiercings de pijnlijkste zijn om te laten zetten :'D. De echt pijn kwam achteraf pas.. Maar nu heb ik 'm 3 weken en ik kan er al op slapen dus het valt wel mee :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    super leuk voor je! nee ik heb alleen oorbel gaatjes zegmaar. Ik zou ook geen piercing willen, pas niet echt bij mij denk. maar wil wel een tattoo's op me vingers of gewoon 1tje


    ailoveejoee.