• Waarover:

    Hou ik nog geheim ^^
    T is wel een TOM K. lovestory.


    Ik zoek nog een paar rollen (A):


    × Vriendin Tom YOUxFUCK
    × Vriendin Gustav MILLIONAIRx3
    × Vriendin Georg
    × Bf Hoofdrol Amandoe
    × Vriendin Andreas
    × Zusje Andreas JOYCEDIAMOND


    Dit is wat ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Like:
    Dislike:
    Tekstje:
    Plaatje:



    Plaatje mag Emo/Scene zijn!


    EN OWJA: Ik let op je tekstje!

    vriendin tom

    Naam: Samantha

    Leeftijd: 17

    Like: Shoppen,uitgaan met vriendinnentjes en natuurlijk mijn grote hobby TOM!

    Dislike: regen,vroegopstaan,hagel,kou

    Tekstje: Dudes! Sammy Joe is de naam. Nou eigenlijk mijn bijnaam want mijn egte naam is Samantha. Ik heb bruin haar en blauwe ogen. Ik ben een meisje dat positief in het leven staat. Ik leef iedere dag en maak van iedere dag een feestje want je leeft ten slote maar 1x toch ? verder ben ik spontaan,open altijd vrolijk en zal altijd voor je klaar staan. also Sammy joe

    Plaatje: http://94.100.113.170/378200001-378250000/378235001-378235100/378235072_5_9l1T.jpeg


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    vriendin tom


    even invullen dn ^^

    (...)

    even invullen dn ^^


    gedaan :D even plaatje voor je zoeken :d is ingevuld :D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    gedaan :D even plaatje voor je zoeken :d is ingevuld :D


    je hebt hm :):)

    ik wil wel :d


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik wil wel :d


    welke rol? + invullen ^^

    Rol: Bf vriendin Tom

    Naam:Amanda

    Leeftijd: 17

    Like: Drummen, hiphop, breakdance

    Dislike: Huppels en mensen die de telefoon ophangen als ze boos zijn.

    Tekstje:

    HAAY PIEPS

    wazup? Nou ik ben dus amanda en wel 17 jaartjes jong. ik zit nu alweer vanaf mijn 8ste op drummen en vanaf mijn 10 op hiphop en breakdance. ik hbe ook mijn eigen dansgroep Graph!c, som treden we op bij eventen. Verder als ik je neit mag laat ik dat merken ook, ik kan ook zo mijn ego uurtjes hebben maareh die heeft iedereen wel tog(A) I love my friends! Dus don't hurt them! or i hurt you!. Verder geef ik op dit moment als bijbaantje dans les aan 7 tot 10 jarige en dat bevalt me prima. Ik heb nog een jonger zusje van 9 Ashley and she's is a little Bitch I'm proud of here(H) verder heb ik nog een paps en mams waar ik heel veel van hou.
    That's i think

    laterzzzz,<3

    Plaatje:

    http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg

    zooo goed??

    ps. waarom heeft billyboy geen vriendin :( HE'S SOOOO CUTE!!

    Rol: Bf vriendin Tom

    Naam:Amanda

    Leeftijd: 17

    Like: Drummen, hiphop, breakdance

    Dislike: Huppels en mensen die de telefoon ophangen als ze boos zijn.

    Tekstje:

    HAAY PIEPS

    wazup? Nou ik ben dus amanda en wel 17 jaartjes jong. ik zit nu alweer vanaf mijn 8ste op drummen en vanaf mijn 10 op hiphop en breakdance. ik hbe ook mijn eigen dansgroep Graph!c, soms treden we op bij eventen. Verder als ik je neit mag laat ik dat merken ook, ik kan ook zo mijn ego uurtjes hebben maareh die heeft iedereen wel tog(A) I love my friends! Dus don't hurt them! or i hurt you! Verder geef ik op dit moment als bijbaantje dans les aan 7 tot 10 jarige en dat bevalt me prima. Ik heb nog een jonger zusje van 9 Ashley and she's is a little Bitch I'm proud of here(H) verder heb ik nog een paps en mams waar ik heel veel van hou.
    That's i think

    laterzzzz,<3

    Plaatje:
    http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg

    zoooo goed??

    Thank you!! laat je met weten wanneer deel 1 er is ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Thank you!! laat je met weten wanneer deel 1 er is ?


    Jup :)

    BF HOOFDROL!
    Info komt...


    What you see, is what you get.

    Rol: Bf vriendin Tom

    Naam:Amanda

    Leeftijd: 17

    Like: Drummen, hiphop, breakdance

    Dislike: Huppels en mensen die de telefoon ophangen als ze boos zijn.

    Tekstje:

    HAAY PIEPS

    wazup? Nou ik ben dus amanda en wel 17 jaartjes jong. ik zit nu alweer vanaf mijn 8ste op drummen en vanaf mijn 10 op hiphop en breakdance. ik hbe ook mijn eigen dansgroep Graph!c, som treden we op bij eventen. Verder als ik je neit mag laat ik dat merken ook, ik kan ook zo mijn ego uurtjes hebben maareh die heeft iedereen wel tog(A) I love my friends! Dus don't hurt them! or i hurt you!. Verder geef ik op dit moment als bijbaantje dans les aan 7 tot 10 jarige en dat bevalt me prima. Ik heb nog een jonger zusje van 9 Ashley and she's is a little Bitch I'm proud of here(H) verder heb ik nog een paps en mams waar ik heel veel van hou.
    That's i think

    laterzzzz,<3

    Plaatje:

    http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg

    zooo goed??



    Yeah, je hebt hm x33

    ps. waarom heeft billyboy geen vriendin HE'S SOOOO CUTE!!


    Omdat die rol al bezet is (A)

    Zusje andreas,info komt eraan n.n
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Like:
    shoppen,partys,muziek,gitaar spelen,zingen.
    Dislike:
    spinnen.regen.
    Tekstje:
    Héééj,mijn naam is joyce.Ik ben 16 jaar.Een leeftijd waarop u leven voor een groot deel veranderd in alle vlakken.Ik ga naar school maar ik haat het zo hard dat ik wel vaak spijbel en ben moetten blijven zitten.Mijn grote passie is zingen en gitaar spelen.Ik ben er op mijn 7e mee begonnen en zal het ook blijven doen tot ik niet meer kan.Zonder partys en shoppen is mijn leven helemaal niet compleet en mijn vrienden zijn gewoon mega belangrijk.Niet gaat boven hun.Wie er ook bij hoort is mijn broer.Andreas!Soms haten we elkaar zo en kunnen we elkaars hoofd in slagen.Maar meestal komt het er op neer dat we elkaar gewoon nooit kwijt willen en elkaar nooit van ons leven zouden kunnen missen.Dus om beter te zeggen,we zijn 2 handen op 1 buik.Voor de rest,weet ik echt niets meer te zeggen.Bye!<3
    Plaatje:
    http://img3.pictiger.com/a64/16918213.jpg?u=1222635373

    Naam: Ilke
    Leeftijd: 17
    Like: Zomer, bloemen, streetdance, zingen,
    Dislike: spinnen, huppels, players
    Tekstje:
    Hii People,
    Ik ben Ilke en ben 17 jaar. Ik verjaar op 25 juli, en hou dan zeker een zomerparty! ^^ Ik hou van streetdance, marshmallows en mijn vrienden. In een gezellig huisje, woon ik samen met mijn ouders en mijn irritante broertje. Op school loop ik altijd bij (...), ze is dan owk mijn beste vriendin and I LOVE HER! <33. Owk ga ik veel met haar weg en met nog andere vrienden uit de buurt. Ik ga veel naar concerten en ben dan ook veel in mijn kamer te vinden waar ik muziek luister. Ik hou van FallOutBoy, KatDeLuna, TokioHotel, Paramore,... Maar ik moet gaan helpen met mijn moeder, het eten klaar te maken wéétj wel! Byebye <333.
    Plaatje:http://img270.echo.cx/img270/9397/mktasti046ag9tl.jpg


    What you see, is what you get.