• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:22 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil niet meer (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, ik ben er zeker over.Wow, dat is best wel... episch, aangezien ik een twijfelaar ben en dit toch best wel iets belangrijks is. Hmm. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Anguish schreef:
    Ik wil terug naar The Script. :<


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben ziek lalala c:

    Vandaag is een slechte dag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het liefst zou ik heel dit bericht vol schrijven met scheldwoorden, maar dat doe ik niet. Gewoon niet. Ongelooflijk dit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je verkloot echt alles, he. Nu loop je haar te helpen maar ik ben ondertussen door jou dat baantje kwijt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil niet meer verliefd zijn. Nooit meer van mijn leven! :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil geen stage ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nog twee weken en het is alweer vakantie. Gelukkig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    FEWIHAFEHIAWFHEIAWFHEWA

    Ruzie, ik haaaaaaaaaat ruzie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je moeder is overleden. I feel so damned sorry for you. ): Maar ik vind het moeilijk om met je te praten. We praten al een tijdje niet meer, omdat ik dat niet aankon. Nu wil ik je graag steunen. Omdat het al niet goed met je ging, en je alleen mij dat vertelde. Je bent nu helemaal alleen, hebt alleen nog een broer waar je niet goed mee op kan schieten. Wees alsjeblieft lief voor jezelf. Doe geen gekke dingen!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yes, weer een hoofdstukje geactiveerd en mijn lezers blij gemaakt. This made my day c:


    26 - 02 - '16

    Je bent leuk :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    God damnit ik kan toch zeker niet elke dag je handje vast komen houden?


    Big girls cry when their hearts are breaking