• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:22 ]

"Well, well. Look who we've got here!"

Die idiote verslagen ook altijd. Ik word er helemaal niet goed van.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Vieze vuile klootzak.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Dat wordt weer leren tot middernacht.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Oh Lord, deze serie is zo awesome (bloos)

Caution first, always.

Ik voel mij net een zeef. Met hele grote gaten waar alles doorheen vloeit...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Baah, echt geen zin in training.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

I feel sick..

26 - 02 - '16

Ik heb echt een hekel gekregen aan The Walking Dead door jou eeuwige gefangirl. Bah, stomme kerel.

But if I wanted to leave, I would have left by now.

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:13 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik weet dat ik niet van die neerbuigende gedachten over mezelf moet hebben, maar soms is het gewoon te moeilijk om dat te onderdrukken. Zeker nu.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Stelletje idioten met jullie stomme beoordelingslijsten. Volgens mij hebben jullie geen idee waar je het over hebt, want minstens de helft klopt niet. En maar wijs doen met je competenties en werkprocessen en criteria. Het is dat ik over een half jaar klaar ben, anders was ik weggegaan. Gadverdamme.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Rot toch op. Je zit alleen maar continu te zeiken over mijn stageplaats. Ik ben er mee bezig! Ik kan er ook niets aan doen dat het bij die organisatie niet echt opschiet.

Never look back, don't doubt tomorrow.

God, zoveel domme mensen vandaag.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Holy mother of... Fuck. 8D

Quiet the mind, and the soul will speak.

Bah, jij zit daar met je klasgenoten in een hotel en ik zit hier. Er is geen reden om me kut te voelen, maar ik voel me toch kut.

You are beautiful, you are love.

Please, just leave her the fuck alone already, dude.

Quiet the mind, and the soul will speak.