• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk Jake aan. 'Je loopt me uit te dagen,' beschuldig ik hem dan. Ik pak een oester en eet die dan leeg. 'You see?' zeg ik tegen hem en kijk hem eigenwijs aan. 'Jij ook nemen,' zeg ik dan tegen hem en houd de andere oester hem voor.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Hm ik eet het niet ze graag maar ok.' zeg ik simpel en eet de andere oester dan ook leeg.
    'Maar ik zal er niet zo veel last van hebben.' lach ik.

Leslie Day
    Jake eet de andere oester op, ondanks dat hij ze blijkbaar niet graag eet. Hij zegt dat hij er niet zo veel last van zal hebben.
    'Misschien ik ook wel helemaal niet, sterker nog, ik weet wel zeker van niet,' zeg ik dan met een ondeugende glimlach. 'En dat zal ik je vanavond bewijzen.'

Jake
    Ik pruil iets 'Niet leuk.' en eet dan zuchtend verder. Als mijn bord leeg is kijk ik naar haar. 'Nog honger?' vraag ik haar.
    Ik kijk haar afwachtend aan;

LostMagic schreef:
    Alexi
    Als de eitjes klaar zijn verdeel ik ze op 2 borden en zet ze op tafel. Het brood haal ik uit de broodrooster en ik leg die erbij.
    'Smakelijk.' glimlach ik naar Axton.

Joshua
    Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen.
    'Wat dacht je hiervan? Jij blijft even liggen en dan maak ik ontbijt voor ons?'

Axton
    "Hmm, dank je." grijnsde ik blij en viel meteen aan op mijn kaasomelet.
    "Mmmm, heerlijk." mompelde ik met volle mond en hield mijn hand dan voor m'n mond. Ik slikte snel door.
    "Oeps, sorry... overweldigd door de smaak?" haalde ik grijnzend mijn schouders op.

Braxlin
    "Hmm, ok, als je maar niet te lang weg blijft." zeg ik dan en glimlach weer kleintjes.
    Ik druk een iets langere kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik rol lachend met mijn ogen. 'Het is al goed.' zeg ik.
    Het is nu niet dat ik hem ga beginnen berispen omdat hij een keer met zijn mond vol praatte.

Joshua
    'Ben zo snel terug dat je de kans niet krijgt om me te missen.' verzeker ik haar en ren naar beneden.
    Ik begin snel een lekker ontbijt klaar te maken.

Leslie Day
    'Wat bedoel je precies met de 'niet leuk'?' vraag ik met een kleine grijns aan Jake, want het klinkt nu alsof hij het niet leuk vindt dat ik er niet geil van zal worden, of dat in ieder geval ga tegenhouden. Jake vraagt of ik nog honger heb, maar ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik zit vol,' zeg ik dan. 'Jij?'

Jake
    'Ik ook.' zeg ik en laat het eten verdwijnen zodat er meer plaats is. 'Wil je nog steeds dansen?' vraag ik haar grinnikend.
    Er moet toch ook dans muziek op die cd staan?

Les
    Jake is ook uitgegeten en al snel is al het eten verdwenen. 'Ja, ik heb nog steeds zin om te dansen,' zeg ik dan met een scheve glimlach. 'Maar niet zo langzaam als op deze muziek, ik wil goede muziek.' Anders valt er ook niet echt veel te dansen.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik rol lachend met mijn ogen. 'Het is al goed.' zeg ik.
    Het is nu niet dat ik hem ga beginnen berispen omdat hij een keer met zijn mond vol praatte.

Joshua
    'Ben zo snel terug dat je de kans niet krijgt om me te missen.' verzeker ik haar en ren naar beneden.
    Ik begin snel een lekker ontbijt klaar te maken.

Axton
    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. Meteen daarna at ik weer verder.
    Ik genoot van de heerlijke smaak.

Braxlin
    Ik glimlach en ga dan op mijn rug liggen.
    Ik staar wat naar het plafond en zet mijn gedachten uit. Ik mocht mezelf gewoon niet toestaan te denken, of het wachten werd nog erger.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik zoek naar een liedje met een beat en kijk haar glimlachend aan.
    'Goed ?' vraag ik haar en loop naar haar toe. Ik leg mijn handen op haar heupen.

Leslie Day
    Zodra er een goede beat uit de speakers komt, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Jake komt naar me toe en vraagt of het goed is. Ik knik en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik begin gewoon rustig, met dansen, ik moet het sowieso rustiger aan doen dan normaal, omdat ik zwanger ben, maar ik kan nog wel dansen. Als er een betere beat nog in komt, begin ik echt te dansen en kijk Jake aan met een verleidelijke blik.

Alexi
    Ik probeer rustig te eten maar als ik klaar ben, spring ik toch recht om het bord snel af te wassen. Er is toch weinig afwas dus doe ik het met de hand. Ik droog het dan af en ga terug zitten om Axton gezelschap te houden.

Joshua
    Ik maak een mooi plateautje met eten voor ons beide en ren dan terug de trappen op.
    Ik duw de kamer deur open en kijk haar glimlachend aan. 'Al terug.'

Jake
    Ik trek haar dichter en dans met haar mee. Ik laat me meevoeren door de muziek en bijt op mijn lip als ze me verleidelijk aankijkt.
    Eerst zeggen dat ze haar kan inhouden en me dan zo aankijken?

Leslie Day
    Jake en ik dansen dicht bij elkaar en ik schuur nog net niet langs hem heen. Ik zie hem op zijn lip bijten en ik maak mijn blik iets uitdagender met een speels glimlachje. Ik bedenk me dat ik onder dit jurkje, speciaal voor Jake, sexy ondergoed had aangetrokken. Daar kan ik hem straks misschien nog mee pesten.

Jake
    Ik probeer gewoon niet naar haar ogen meer te kijken en zet nog een stapje dichter waardoor we nu tegen elkaar aan schuren.
    Ik druk mijn lippen op de hare;