• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Jake klinkt paniekerig en ik twijfel er nu aan of dat meisje gewoon een of andere ramdebiel was. De man geeft als raad aan Jake om even naar de toiletten te gaan en ik kijk hem even na. Ik veeg een kleine traan weg vanuit mijn ooghoek, die versterkt is door de hormonen. 'Het komt wel goed, mevrouw,' zegt de man en ik knik. 'We waren gewoon net aan het dineren, samen, en dan komt er ineens een of ander meisje die zegt dat Jake haar niet heeft vertelt dat hij een vriendin had..'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Beveiligheidsman
    'Misschien is het gewoon een misverstand?' zeg ik met een gimlachje. 'Houden jullie van elkaar?' vraag ik dan en kijk haar vriendelijk aan.
    De inleidingvraag voor de mob die erna komt.

Leslie Day
    'Ik hoop het maar,' zeg ik zachtjes. Ik kijk de man even verbaast aan als hij vraagt of we van elkaar houden. 'Ja?' zeg ik dan tegen hem. 'Natuurlijk houden we van elkaar.' Ik kijk even naar het glas water in mijn handen en neem er een slok van. 'Ik hou van hem sinds het eerste moment dat ik hem zag.'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik maak wel een roerei wil jij anders brood roosteren?' vraag ik hem glimlachend.
    Ik pak eieren uit de frigo en kijk hem vragend aan.

[wie begint?]

Axton
    "Ok." glimlachte ik. "Met kaas?" vroeg ik dan pruilend.
    Ik nam wat brood en stak het in de broodrooster en keek haar dan weer smekend aan.

}Jij? ;){

“To live will be an awfully big adventure.”

Beveilingsman
    'Voel je je alsof ...' en ik begin te zingen 'It's an everlasting love.' en de piano speelt. 'A, everlasting lo-o-ove' 'Wel is hij dat?' roept een ander. Mensen beginnen met bestek een ritme te tikken en te dansen.

Alexi
    'In de eieren?' vraag ik verwonderd, heb ik nog nooit gedaan. Ik breek de eieren in een maatbeker en klop ze door elkaar.
    Ik kijk hem afwachtend aan.

Joshua
    Ik word wakker door de deur die dichtslaat en zie slaperig dat Tommie en Jaz al weg zijn.
    Ik probeer rechtte komen maar word terug getrokken door Braxlin's handen die mijn shirt vast klemmen.

Axton
    "Jaaah! Kaasomelet! Kaas in kleine stukjes doen en mee in de maatbeker, dan gewoon je eitje bakken en dan smelt die er heerlijk tussen." leg ik glimlachend uit. Ik neem wat melk en fruitsap uit de kast en zet die op tafel. Dan zet ik de borden en het bestek klaar en ga al zitten.

Braxlin
    Ik voel wat trekken aan mijn handen en open zacht knipperend mijn ogen.
    "Joshua?" mompel ik, nog voor ik echt wakker ben. Ik knipper nog wat met mijn ogne en kijk hem dan aan. Ik glimlach slaperig als ik hem zie zitten.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik kijk de man even afwachtend aan? Totdat hij ineens gaat zingen. Mijn blik wordt dan in eerste instantie diepe verbazing, maar dan begint er een klein lichtje te branden in mijn achterhoofd. Was dit voorop gezet? Mensen beginnen mee te doen met de man en ik kijk verwondert om me heen. Ik word dan meegenomen door de man en zie dansende mensen en zingende mensen. Allemaal vrolijk en ik ben gewoon te verbaasd om echt te reageren.

Alexi
    Ik haal de kaas uit en snij die zo fijn mogelijk zoals hij gezegd had. Dan gooi ik de kaas in de maatbeker, roer nog eventjes en zet de pan op het vuur. Ik doe er een scheut olijfolie in en wacht eventjes voor ik de eitjes erin doe.

Joshua
    'Goeiemorgen, schone slaapster.' glimlach ik en druk een kusje op haar voorhoofd.
    Ik ga weer liggen en trek haar tegen me aan.

Random Person
    We leiden haar naar het plein langs verschillende soort dansen, de fonteinen spuiten speels en nu zijn we aan een soort tapdans gekomen. Wat verder speelt de fanfare en iedereen op het plein staat te dansen.

Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Zo was het inderdaad gegaan. 'Eigenlijk best raar dat ik er niet van tripte,' gniffel ik dan zachtjes. 'Dat zou je toch wel denken, bij zo'n rare engel.' Hij zegt dan dat ik moet proberen om de vleugel te bewegen. Ik concentreer me er weer volledig op en probeer het echt. Ik probeer het, maar ik weet zelf niet echt of het lukt aangezien ik ze niet echt heel erg goed voel.

Daniël
    'Hmm.. Was dat een belediging?' Zeg ik verontwaardigt, ze concentreert zich weer en probeert het, haar vleugels bewegen, maar ze lijkt het zelf niet door te hebben. 'Voel je de wind? Het lukt je wel, je kan ze bewegen, maar ik denk dat je er gewoon nog wat aan moet wennen'

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik word ergens heen geleid en ik verwacht dat Jake er aan het einde zal zijn. Er zijn allemaal verschillende dansen en ik heb onwijs zin om mee te dansen, maar ik kan mezelf inhouden. Buiten spuiten er fonteinen en voor mij vindt een tapdans plaats. Dan komt de fanfare en daarachter zie ik een soort paradekar.

Sky
    'Misschien wel, misschien niet,' zeg ik glimlachend. 'Voel je je beledigd?' Daniël geeft me dan nog tips om mijn vleugels te voelen. Ik voel de wind om me heen en beeld me in dat mijn vleugels op en neer gaan. Ik kan ze bewegen, dat weet ik zeker. Ik kan het wel. Ik kan het wel. Ik kan het wel. Als een soort mantra zeg ik het op in mijn gedachten en uiteindelijk bewegen mijn vleugels een heel klein beetje, maar daarna houdt het op.

Daniël
    'Hmm.. Nee, niet echt' Andwoord ik met een grijns en kijk toe hoe ze weer probeert haar vleugels te bewegen en ze bewegen dan, een klein beetje. 'Zie je, je kan het wel' Zeg ik met een glimlach.

Sky
    'Nou, dan hoef je ook niet verontwaardigd te doen,' grijns ik terug naar hem. Wanneer het me lukt om mijn vleugels een klein stukje te bewegen, gaat Daniël daar gelijk op in. 'Ja, een piepklein beetje en het gevoel is nu al weer weg,' breng ik er tegen in.

Jake
    Na een tijdje gaan alle dansers opzij en loop ik op mijn gemak, in een echt pak nu, naar Leslie toe.
    Ik pak haar handen dan vast en glimlach. 'Leslie, vanaf dat moment dat ik voor het eerst je glimlach zag, wist ik dat ik hier op een dag zou staan, Ik wist wel niet dat het zoals dit zou zijn.' Ik lach eventjes. 'Maar ik wist dat jij mijn alles bent en ik de rest van mijn leven met je wil delen. Ik wil dat je bij me blijft voor altijd.' Ik laat haar handen los en ga op mijn knie zitten. Ik vis het doosje uit het zakje van mijn kostuum. 'Wil je met me trouwen?' Ik open het doosje en de ring komt tevoorschijn.

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:09 ]

Daniël
    'Nou, dan hoef je ook niet verontwaardigd te doen.' Grijnst ze terug, 'Mischien, mischien niet' andwoord ik. 'Ja, een piepklein beetje en het gevoel is nu al weer weg' Ik haal mijn schouders op, 'Oefening baart kunst toch?' Zeg ik met een glimlach en druk een kleine kus op haar lippen.