• Kringen rond hof bevestigen troonsafstand Beatrix


    Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
    Al langere tijd werd gespeculeerd over het moment van abdicatie. De plotselinge bekendmaking door de RVD van de toespraak op radio en tv maakte snel duidelijk dat de troonsafstand na ruim 32 jaar op handen is.
    Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.


    Op internet is de toespraak enige tijd na de uitzending terug te zien via de websites[url] http://www.koninklijkhuis.nl[/url] en http://www.youtube.com/koninklijkhuis.

    De tekst van de toespraak van de Koningin wordt na de uitzending op de website http://www.koninklijkhuis.nl geplaatst.

    Bron: Ad.nl


    Dus, we krijgen een koning plaats van een koningin :3.

    UPDATE:

    Het is nu officieel. De koningin treed af. Wel grappig hoe ze in het filmpje de Nederlandse vlag hebben bewerkt (Blauw shirt, witte muur, rode lamp -als het een lamp is-).

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:10 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En de regeringen en grote bazen. Je wilt niet weten hoeveel die verdienen en hoeveel extra bonussen ze krijgen voor no reason.


    Agreed en zij maken het onmogelijk voor ons om te studeren straks.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Agreed en zij maken het onmogelijk voor ons om te studeren straks.

    Jep, waarom zou je ook de toekomst steunen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Britsanity schreef:
    Willem Alexander?
    Jup, we're gonna die.


    El Diablo.

    Ik hoorde het daarstraks. Nog een kleine twintig minuten dan zullen we het meemaken.


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep, waarom zou je ook de toekomst steunen?


    Tja, zolang die hoge pieten hun bubbelbaden maar kunnen veroorloven hè? Die studenten kunnen stikken. Tenminste, zo lijkt het wel.


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    Oké doei.

    Nee, maar ik kots dat hele koningshuis uit. Er gaat een hoop belastingsgeld naartoe terwijl ze gewoon helemaal niets te zeggen hebben. Het is er puur nog voor de traditie, en dat vind ik gewoon achterlijk. Ik betaal liever niet mee aan hun wintersportvakanties, thank you very much.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Devourer schreef:
    (...)

    Tja, zolang die hoge pieten hun bubbelbaden maar kunnen veroorloven hè? Die studenten kunnen stikken. Tenminste, zo lijkt het wel.

    Het lijkt niet zo, het is ook zo. Hoe kan het de student nu helpen om OV niet meer gratis te maken en studeren nog moeilijker te maken? Niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het lijkt niet zo, het is ook zo. Hoe kan het de student nu helpen om OV niet meer gratis te maken en studeren nog moeilijker te maken? Niet.


    Ja en dan nog niet te beginnen over het afschaffen van de stufie..


    26 - 02 - '16

    Boira schreef:
    Het is nog door niemand - zie de RVD - officieel bevestigd. Men gaat daar vanuit, maar het zou ook iets anders kunnen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als het waar is, hoe zit het dan met 30 april? Geen koningingen dag maar koningen dag? LOL ok. Maar ik ga denk ik wel kijken wat ze te zeggen heeft.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het kan trouwens ook iets met Friso zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DarkSavior schreef:
    Lol, alsof hun zoveel doen. Beetje lintjes knippen en met haar/zijn handje zwaaien. De echte macht ligt bij de eerste en tweede kamer.

    I really couldn't care less.
    Dit

    Het werd bekend dat ze een toespraak zou houden en meteen worden alle programma's geschrapt zodat zowat elke zender erover kan praten totdat het dan eindelijk 19.00 is.. waarschijnlijk gaan ze dan ook de rest van de avond nog door over haar toespraak en vervolgens zal dit morgen ook nog vaak worden herhaald.

    Tuurlijk is het groot nieuws, maar moet het nou op letterlijk alle nederlandse zenders worden uitgezonden.. is eentje niet genoeg? Ik weet niet hoor, maar als wij met pensioen gaan is je baas misschien wel blij dat ie eindelijk van je af is :p

    Pellegrino schreef:
    Als het waar is, hoe zit het dan met 30 april? Geen koningingen dag maar koningen dag? LOL ok. Maar ik ga denk ik wel kijken wat ze te zeggen heeft.


    Want 30 april is dan ook natuurlijk plotseling de verjaardag van Alexander, haha, natuurlijk. Het is de verjaardag van koningin Juliana en dat zal ook zo blijven.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:55 ]


    Your make-up is terrible

    Pellegrino schreef:
    Als het waar is, hoe zit het dan met 30 april? Geen koningingen dag maar koningen dag? LOL ok. Maar ik ga denk ik wel kijken wat ze te zeggen heeft.

    Omg, seriously? Het blijft koninginnen dag, want het word gevierd voor koningin Juliana. Je bent 19, dat hoor je te weten.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het lijkt niet zo, het is ook zo. Hoe kan het de student nu helpen om OV niet meer gratis te maken en studeren nog moeilijker te maken? Niet.
    uhu. Ik moet elke dag op en neer naar Den Bosch.. retourtje zou 28,40 kosten per dag.. leuk als je dan elke dag op en neer moet.. Maar op kamers gaan kost ook een vermogen (mits je super veel geluk hebt dat je een redelijk goede kamer kan vinden die niet veel kost).