• Hi guys,
    Ik vroeg me af wie hier al een bijbaantje heeft, en of iemand een tip heeft voor mij waar ik zou kunnen werken.
    Ik heb al wat gesolliciteerd en rondgekeken, maar zonder succes. En als je een bijbaan hebt, zou je even willen vermelden waar je werkt, of het leuk/zwaar is en hoeveel je verdient, zodat ik een beetje een globaal beeld krijg :] .


    The odds are néver in our favor.

    Ik werkte als keukenhulp in een kinderopvang en kreeg het minimum. Dat was dus ongeveer 2,50. Nu heb ik gesolliciteerd voor een vakantiebaantje bij het ziekenhuis. Dat schijnt heel goed te verdienen en ik vind het fijn dat je ook 's avonds kunt werken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werk bij de Poiesz op de bakkerij afdeling. Ik heb leuke collega's, gevarieerde dagen en verdien lekker veel. (:
    Het enige nadeel is dat je soms zo ontzettend vroeg moet opstaan. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik werk twee avonden per week bij de Albert Heijn. Dan begin ik om half zes en eindig ik wanneer het werk klaar is, wat half acht kan zijn of half tien. Het betaalt vrij goed en hoewel vrij krijgen of als je je rooster anders wilt zien echt een hel is, is het geen verkeerd baantje. Ik ben vakkenvuller.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    Ik werk twee avonden per week bij de Albert Heijn. Dan begin ik om half zes en eindig ik wanneer het werk klaar is, wat half acht kan zijn of half tien. Het betaalt vrij goed en hoewel vrij krijgen of als je je rooster anders wilt zien echt een hel is, is het geen verkeerd baantje. Ik ben vakkenvuller.

    Ik was kassamedewerker; dus lekker op mijn luie gat geld verdienen, maar het was niet echt wat ik ervan verwachtte, dus ben ik gauw gestopt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:33 ]


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik was kassamedewerker; dus lekker op mijn luie gat geld verdienen, maar het was niet echt wat ik ervan verwachtte, dus ben ik gauw gestopt.

    Wat verwachtte je er dan van? Want zo moeilijk is kassamedewerker zijn volgens mij niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik werk in de supermarkt achter de kassa. Ik werk met leuke mensen en verdiende 5.11 per uur toen ik 17 was. ik ben nu 18 en weet mijn nieuwe uurloon nog niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zit achter de kassa in de Albert Heijn. Ik vind er niet zoveel aan, maar het is goed te doen voor 1 zaterdag in de week.
    Ik verdien ongeveer 4 euro per uur bij een leeftijd van 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:49 ]


    Tell me about it, stud.

    Wasp schreef:
    (...)
    Wat verwachtte je er dan van? Want zo moeilijk is kassamedewerker zijn volgens mij niet.

    Nee, het werk zelf was wel makkelijk te doen, maar op een gegeven moment deed ik het alleen voor het geld. Mijn baas was kut en mijn collega's waren altijd chagrijnig. Dat houd je niet lang vol.


    The odds are néver in our favor.

    Bollywood schreef:
    Ik zit achter de kassa in de Albert Heijn. Ik vind er niet zoveel aan, maar het is goed te doen voor 1 zaterdag in de week.
    Ik verdien ongeveer 4 euro per uur bij een leeftijd van 17 jaar.

    Ik verdien, met 17 jaar, 5,30 netto. Krijgen vakkenvullers zoveel meer? Da's echt raar.

    Knight schreef:
    (...)
    Nee, het werk zelf was wel makkelijk te doen, maar op een gegeven moment deed ik het alleen voor het geld. Mijn baas was kut en mijn collega's waren altijd chagrijnig. Dat houd je niet lang vol.

    Op die fiets. Nee, dan snap ik het wel ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had een bijbaantje als oppas, maar ik ben hem kwijt :'D
    Ik kijk wel voor een baantje op mijn 16e in een winkel (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wasp schreef:
    (...)
    Ik verdien, met 17 jaar, 5,30 netto. Krijgen vakkenvullers zoveel meer? Da's echt raar.


    Blijkbaar. Ik verdien niet meer dan rond de 4,20/30. Word je stiekem niet overbetaald? (;


    Tell me about it, stud.

    Ik zoek ook nog een baantje, maar als je 20 bent nemen ze je al minder snel aan omdat je duurder bent. D: en ik hou niet van mensen, ik heb al 3 baantjes gehad als verkoopster etc, maar het is vreselijk haha.


    Your make-up is terrible

    Bollywood schreef:
    (...)

    Blijkbaar. Ik verdien niet meer dan rond de 4,20/30. Word je stiekem niet overbetaald? (;

    Dat zou raar zijn, omdat we allebei vanuit Ahold worden betaald. Ik krijg loon inclusief vakantiebonussen en winstuitkering. Word jij niet onderbetaald?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Ik zoek ook nog een baantje, maar als je 20 bent nemen ze je al minder snel aan omdat je duurder bent. D: en ik hou niet van mensen, ik heb al 3 baantjes gehad als verkoopster etc, maar het is vreselijk haha.


    Dan moet je iets doen qua administratie, zie je haast geen mensen, maar zit je wel veel met je neus in de papieren (het betaald overigens wel erg goed) x3
    Of afwasser (aa) , maar dat is niet echt aan te raden..

    @Wasp; jij verdient echt veel, je zit sowieso boven het minimumloon, ik weet dat 3,45 minimum is voor 17 jarigen (had ik toen ik bij AH als vakkenvuller werkte..)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 17:12 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Assassin schreef:
    Ik zoek ook nog een baantje, maar als je 20 bent nemen ze je al minder snel aan omdat je duurder bent. D: en ik hou niet van mensen, ik heb al 3 baantjes gehad als verkoopster etc, maar het is vreselijk haha.

    Ja, that sucks. Ik heb dan nog het geluk dat ik goedkoop ben. Je kan nog altijd H&M en dat soort winkels proberen?


    The odds are néver in our favor.