• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    Barnabas schreef:
    Serieus? :')
    Kan ze niet ergens anders over zingen? Het is altijd maar over liefde en break-ups. Boringggg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik voel mij nu heel dom maar welk liedje dan?


    Je geheugen is te kort :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mij boeit het echt niet wie ze daten hoor, echt. En ja er was een heel schijtdrama over haylor op twitter maar dan lees je het niet als je het niet wil lezen, Ik kan taylor nu wel kansloos noemen, en ja zo heb ik haar genoemd maar ik noem dr zo echt niet omdat ze met harry heeft gedate! Mij maakt het echt niet uit wie taylor date of wie dan ook met de jongens hebben, Ik ben dr alleen om ze te supporten en hun prive leven en relatie en shit gaat me echt geen donder aan. Maar het enige wat ik de laatste tijd van taylor hoor zijn die break up songs, maar ze heeft ook wel goeie dingen gedaan hoor, laat me daar niet over kwijt gaan. maar alsnog ik ben echt niet het persoon dat over taylor kan oordelen of die hele relatie nep of echt was. Als ze gelukkig zijn laat ze gelukkig zijn,

    En nu gaan al die fans haten. Serieus Taylor Swift is niet de enigste die haar inspiratie uit liefdesverdriet haalt. En ik weet bijna zeker dat sommige van jullie je liefdesverdriet uit janken bij het schrijven van een verhaal ofzo. Maar daar wordt niet over gezanikt.
    Taylor heeft succes met haar nummers dus je kan haar nu wel kansloos noemen maar ze heeft meer succes dan jullie ooit zullen krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gamgee schreef:
    Alsof Taylor Swift de enige zangeres is die haar inspiratie uit liefdesverdriet haalt >.<
    Ze wordt er alleen nu alleen om afgekraakt omdat ze met de "oh zo geweldige" Harry Styles had.

    Dit dus en ja, ik mag dan wel fan zijn van 1D, ik ga Taylor heus niet afkraken omdat ze haar inspiratie uit liefdesverdriet haalt. Zij is niet de enige artiest(e) die inspiratie haalt uit het eigen leven, de dingen die ze in haar leven meemaakt.

    Devourer schreef:
    (...)

    + Het is nu heel typisch dat de One Direction fans gaan zeggen dat ze kansloos is. Dat gebeurt negen van de tien keer als een van de leden een vriendin heeft die de fans niet aanstaat.


    Ja maar het IS werkelijk kansloos als iedereen meteen zegt dat ze over hun relatie vast en zeker weer een huilerig zeik liedje gaat maken zodra deze over is en ze dat ook DAADWERKELIJK gaat doen. Dat vind ik gewoon een zielige reclame stunt om views te krijgen, want natuurlijk gaan alles fans het liedje luisteren en ze weet dat ze hier zeik mee krijgt. Ik vind het haar eigen schuld.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nightray schreef
    Ze heeft heel wat goeie liedjes, dus het boeit mij niet waar ze haar inspiratie vandaan haalt.


    inderdaad!

    SoConfused schreef:

    BlondeBlond schreef:
    allemaal een beetje raar maar het is waar bijna al haar liedjes gaan over haar exen en eerlijk gezegd kan ze niet eens zingen


    Nou ik vindt wel dat ze kan zingen hoor, enorm goed zelfs.

    Ontopic: Het was enorm te verwachten. Maar steeds meer fandoms 'haten' haar. Ik heb van meerdere Twihards al gehoord dat ze d'r haten en nu de directioners ook nog... Gaat lekker zo. Maar ik vindt niet dat je iemand kan 'haten' omdat ze een liedje schrijft over iemand van wie je fan bent. Ik ben ook directioner en als ze een liedje schrijft is het niet leuk ofzo maar ik ga d'r niet meteen haten... Ze moet zelf weten wat ze doet en als zij er blij mee is, waarom wij niet?

    Ik ben een Twi-hard en een Swiftie? Waarom moeten die directioners Taylor Swift gelijk haten? Het gaat toch niet over wie ze date, maar om de muziek! Ik bedoel, ik ben heus niet géén fan van 1D omdat Taylor en Harry uit elkaar zijn. Beroemde mensen zijn ook mensen, we bemoeien ons toch niet met alle andere koppels?

    Gamgee schreef:
    Aan alle mensen die haar liedjes niks vinden of haar een slet vinden omdat ze liedjes over haar ex-en schrijft: Luister haar muziek niet als je er toch aan ergert.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar het IS werkelijk kansloos als iedereen meteen zegt dat ze over hun relatie vast en zeker weer een huilerig zeik liedje gaat maken zodra deze over is en ze dat ook DAADWERKELIJK gaat doen. Dat vind ik gewoon een zielige reclame stunt om views te krijgen, want natuurlijk gaan alles fans het liedje luisteren en ze weet dat ze hier zeik mee krijgt. Ik vind het haar eigen schuld.


    Als de fans zich er aan ergeren dat Taylor een liedje over Harry schrijft, dan moeten ze dat liedje niet gaan luisteren.
    En hoezo is ze daarom kansloos? Ze uit haar gevoelens alleen maar, en bovendien is dat de manier waarop ze geld verdient. Haar liedjes gaan trouwens ook echt niet alleen maar over hoe "slecht" haar ex-en zijn, ze heeft ook genoeg liedjes geschreven over hoe het was om verliefd op hen te worden.

    Serieus, de meeste Directioners moeten echt eens gaan beseffen dat hun idool niet eens weten wie ze zijn, laat staan dat ze ooit een relatie met iemand van 1D krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gamgee schreef op 31 jan 2013 - 21:35:
    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar het IS werkelijk kansloos als iedereen meteen zegt dat ze over hun relatie vast en zeker weer een huilerig zeik liedje gaat maken zodra deze over is en ze dat ook DAADWERKELIJK gaat doen. Dat vind ik gewoon een zielige reclame stunt om views te krijgen, want natuurlijk gaan alles fans het liedje luisteren en ze weet dat ze hier zeik mee krijgt. Ik vind het haar eigen schuld.



    Als de fans zich er aan ergeren dat Taylor een liedje over Harry schrijft, dan moeten ze dat liedje niet gaan luisteren.
    En hoezo is ze daarom kansloos? Ze uit haar gevoelens alleen maar, en bovendien is dat de manier waarop ze geld verdient. Haar liedjes gaan trouwens ook echt niet alleen maar over hoe "slecht" haar ex-en zijn, ze heeft ook genoeg liedjes geschreven over hoe het was om verliefd op hen te worden.

    Serieus, de meeste Directioners moeten echt eens gaan beseffen dat hun idool niet eens weten wie ze zijn, laat staan dat ze ooit een relatie met iemand van 1D krijgen.


    Geld verdienen door je gevoelens te uiten. Wat nou kansloos?


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Lillia66 schreef:
    (...)

    Geld verdienen door je gevoelens te uiten. Wat nou kansloos?


    Kom op zeg, alsof jij dat niet zou doen als je er miljoenen mee zou kunnen verdienen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kom op zeg, alsof jij dat niet zou doen als je er miljoenen mee zou kunnen verdienen.


    Daarom juist! Het is juist hartstikke goed van haar!
    Het is echt belachelijk dat iedereen haar hier kansloos gaat zitten noemen! Ze is alles behalve!


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Lillia66 schreef:
    (...)

    Daarom juist! Het is juist hartstikke goed van haar!
    Het is echt belachelijk dat iedereen haar hier kansloos gaat zitten noemen! Ze is alles behalve!


    Omg, sorry.
    Ik dacht dat je bedoelde dat ze kansloos is.
    I'm such a idiot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, sorry.
    Ik dacht dat je bedoelde dat ze kansloos is.
    I'm such a idiot.


    xD
    Je bent geen idioot, het is alleen een beetje moeilijk sarcasme duidelijk te maken terwijl je typt :P
    (één keer raden wat voor muziek ik op heb staan trouwens:))


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Wat heeft iedereen hier toch tegen Taylor? Wees blij dat er nog echte artiesten zijn die zelf hun muziek schrijven en dat we niet helemaal zijn aangewezen op boybands en slechte dance-muziek van artiesten die liever iemand anders voor hen laten schrijven dan dat ze zelf eens hun handen uit de mouwen steken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Wat heeft iedereen hier toch tegen Taylor? Wees blij dat er nog echte artiesten zijn die zelf hun muziek schrijven en dat we niet helemaal zijn aangewezen op boybands en slechte dance-muziek van artiesten die liever iemand anders voor hen laten schrijven dan dat ze zelf eens hun handen uit de mouwen steken.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.