• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    Gamgee schreef:
    Wat ik wel zeker weet, is dat als Taylor niet met Harry gehad zou hebben, dat er geen haan naar gekraaid zou hebben dat ze liedjes over haar ex'en schrijft.

    Nee hoor, die Taylor al zo bekend voor ze iets met Harry had.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nee hoor, die Taylor al zo bekend voor ze iets met Harry had.

    Dat klopt maar als het over een andere ex was zouden er minder mensen kritiek op hebben. Dat is wat ik denk.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Dat klopt maar als het over een andere ex was zouden er minder mensen kritiek op hebben. Dat is wat ik denk.


    Het ligt er gewoon aan dat 90% van deze site bestaat uit One Direction-fans. Als John Mayer hier een hype zou zijn, was die kritiek al twee jaar eerder gekomen. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waarom zoveel haat op Taylor, ik vind haar een geweldige zangeres en als ze haar inspiratie uit relaties moet halen, laat haar dat lekker doen. Iedereen haalt zijn of haar inspiratie ergens anders vandaan. Laat haar gewoon.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alayna schreef:
    (...)
    Dat klopt maar als het over een andere ex was zouden er minder mensen kritiek op hebben. Dat is wat ik denk.


    True damn story.


    26 - 02 - '16

    Sikowitz xD


    Nypmh > Yaspis

    Irisxx1D schreef:
    Sikowitz xD

    The fuck?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    The fuck?

    ik denk dat het gaat over het filmpje wat ik gepost heb. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alayna schreef:
    (...)
    Dat klopt maar als het over een andere ex was zouden er minder mensen kritiek op hebben. Dat is wat ik denk.


    Dat is ook wat ik bedoelde xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het niet erg ze doet maar wat ze niet laten kan xD
    De wereld vergaat heus niet.. lol