• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    We waren er al op aan het wachten....


    Bad decisions make good stories.

    Madonna schreef:
    Wat heeft iedereen hier toch tegen Taylor? Wees blij dat er nog echte artiesten zijn die zelf hun muziek schrijven en dat we niet helemaal zijn aangewezen op boybands en slechte dance-muziek van artiesten die liever iemand anders voor hen laten schrijven dan dat ze zelf eens hun handen uit de mouwen steken.


    De leden van One Direction schrijven ook zelf liedjes.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    De leden van One Direction schrijven ook zelf liedjes.


    Misschien was mijn post niet helemaal duidelijk. Dat van de boybands en dat van dance-muziek was een gescheiden stukje, als je het goed leest.
    Ik weet inderdaad dat de jongens van One Direction meeschrijven aan nummers voor hun cd's, maar ik wil wedden dat ze het overgrote deel uitbesteden. Ik zal even voor je kijken, maar ik geloof niet dat Taylor ooit een nummer op een cd gezet heeft dat ze niet zelf geschreven heeft.

    Edit: Goed, dat was misschien wat optimistisch. Op haar nieuwe cd staan wel een aantal nummers die ze niet zelf geschreven heeft. Maar op haar eerste drie cd's heb ik geen nummer kunnen vinden dat ze niet zelf gemaakt heeft.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 23:16 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb niks tegen Taylor hoor maar het is wel altijd zo dat ze haar inspiratie uit haar exen halt en ik heb een keer op mtv zo'n live programma gezien waar Taylor ging zingen en ik vond dat ze niet live kon zingen maar ja dat kunnen er wel meer niet. Ik vind bijvoorbeeld haar nieuwste liedje wel leuk. Eigenlijk best jammer ze waren best een leuk stel.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    ik vind het ook behoorlijk verwarrend, de ene zegt ze waren weer samen gespot in Londen, maar de andere zegt van Taylor was laatst in Londen alleen voor een foto shoot.. maar er zijn daarvan geen foto's gemaakt dat ze samen waren gespot als het goed is, dus ga ik er van uit dat ze niet weer bij elkaar zijn geweest en dat het officieel over is x'D


    Volgensmij waren ze niet samen gespot maar wilde iedereen dat ze wel samen werden gespot, dit had ik ergens gelezen.

    Die zag ik niet aankomen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:07 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het gaat altijd maar over hoe zielig ze is en hoe fout die jongens waren waarmee ze date, maar ondertussen heeft ze er al tientallen versleten. Misschien ligt het ook aan mevrouw zelf?


    ars moriendi

    ImAwesome schreef:
    En nu gaan al die fans haten. Serieus Taylor Swift is niet de enigste die haar inspiratie uit liefdesverdriet haalt. En ik weet bijna zeker dat sommige van jullie je liefdesverdriet uit janken bij het schrijven van een verhaal ofzo. Maar daar wordt niet over gezanikt.
    Taylor heeft succes met haar nummers dus je kan haar nu wel kansloos noemen maar ze heeft meer succes dan jullie ooit zullen krijgen.


    Ik ben een van die fans maar ik haat Taylor Swift niet hoor :Y) Om eerlijk te zijn ken ik haar niet eens, dus geen reden om te haten xD
    BTW: Idd ze heeft best wel succes met haar nummers.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:57 ]

    I don't even care anymore.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Apocalyptic schreef:
    Het gaat altijd maar over hoe zielig ze is en hoe fout die jongens waren waarmee ze date, maar ondertussen heeft ze er al tientallen versleten. Misschien ligt het ook aan mevrouw zelf?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen dan zeggen dat Miley Cyrus een slet is en Taylor Swift het lieve engeltje, terwijl Miley al - ik weet niet precies hoe lang - samen is met dezelfde gast en nu met hem gaat trouwen, terwijl Taylor er al een stuk of tien heeft versleten.

    Don't get me wrong, ik heb niets tegen Taylor en zeker niet als artiest, maar ik kan er gewoon echt niet tegen dat ze dan dingen begint te zeggen als dat ze niet het meisje wilt zijn die elke maand een nieuw lief heeft. "--

    Ik snap echt niets van heel die Hollywood wereld. Je doet maar één ding en het is al meteen een heel drama.


    help

    Tolkien schreef:
    Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen dan zeggen dat Miley Cyrus een slet is en Taylor Swift het lieve engeltje, terwijl Miley al - ik weet niet precies hoe lang - samen is met dezelfde gast en nu met hem gaat trouwen, terwijl Taylor er al een stuk of tien heeft versleten.

    Don't get me wrong, ik heb niets tegen Taylor en zeker niet als artiest, maar ik kan er gewoon echt niet tegen dat ze dan dingen begint te zeggen als dat ze niet het meisje wilt zijn die elke maand een nieuw lief heeft. "--

    Ik snap echt niets van heel die Hollywood wereld. Je doet maar één ding en het is al meteen een heel drama.

    Tja. People like drama. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Tja. People like drama. :'].


    I like drama.

    But not real-life drama. :/

    That can be very sad. D:

    But I mean... Ik maak nu een heel stomme vergelijking, maar heeft er iemand al eens die crossover aflevering van Hannah Montana en The Suite Life on Deck gezien? Daar worden er echt zo van die dingen gezecht als: "OHMYGOD. HANNAH'S EATING A SALAD." En ik vind dat dat soort van wel beschrijft hoe het er in het echt aan toe gaat. Je moet maar betrapt worden op één keer in je neus peuteren, of buiten komen met foute schoenen en je bent al het maandelijks schandaal. "--


    help

    What else is new? This is not coming as a surprise. Many of us even knew before they'd broken up. :')


    † Love? I want to sleep.

    Tolkien schreef:
    (...)

    I like drama.

    But not real-life drama. :/

    That can be very sad. D:

    But I mean... Ik maak nu een heel stomme vergelijking, maar heeft er iemand al eens die crossover aflevering van Hannah Montana en The Suite Life on Deck gezien? Daar worden er echt zo van die dingen gezecht als: "OHMYGOD. HANNAH'S EATING A SALAD." En ik vind dat dat soort van wel beschrijft hoe het er in het echt aan toe gaat. Je moet maar betrapt worden op één keer in je neus peuteren, of buiten komen met foute schoenen en je bent al het maandelijks schandaal. "--

    Yeah, die episode ken ik, cause I have younger siblings lolol.
    Anyhow, you're right. Het gaat echt maar om iets kleins, maar het word al direct als iets groots opgevangen en verspreid.

    People like drama in their lives, that comes from any celebrity.
    Dat hele gedoe is gewoon raar. Ik zou er dan ook echt niet aan willen denken dat mijn werk paparazzi of zo was. Jesus. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.