• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    Apocalyptic schreef:
    Het gaat altijd maar over hoe zielig ze is en hoe fout die jongens waren waarmee ze date, maar ondertussen heeft ze er al tientallen versleten. Misschien ligt het ook aan mevrouw zelf?

    Hahah. I think so too.


    † Love? I want to sleep.

    Als singer-songwriter vind ik Taylor Swift heel goed. Ik vind One Direction ook leuk. And you know what? I don't give a shit. Van mij mag ze over Harry schrijven, als ik naar haar liedjes luister ga ik echt niet nadenken over welk ex-vriendje het gaat. Plus het feit dat iedere goede singer-songwriter zijn inspiratie uit zijn eigen omgeving haalt. Alleen omdat het nou over Harry Styles gaat waar natuurlijk niemand aan mag komen, gaat iedereen uit z'n dak. Echt belachelijk. Als het iemand was die niet bekend was geweest had het niemand wat uitgemaakt.


    Miep

    Jezus, als Harry er eentje van Taylor had gemaakt was het vast niet erg geweest. Stel je niet zo aan en laat haar lekker schrijven wat ze wil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Jezus, als Harry er eentje van Taylor had gemaakt was het vast niet erg geweest. Stel je niet zo aan en laat haar lekker schrijven wat ze wil.


    True (:


    Miep

    DarkSavior schreef:
    Jezus, als Harry er eentje van Taylor had gemaakt was het vast niet erg geweest. Stel je niet zo aan en laat haar lekker schrijven wat ze wil.


    Precies dit, alleen wil ik wel mijn mening erover geven. Mij maakt het niets uit wie van de twee er een liedje over schrijft, al schrijven ze het samen. Het interesseert me totaal niet, maar ik vind het wel een beetje hypocriet dat Taylor de schuld altijd bij de ander lijkt te leggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bijna elke singer/songwriter haalt inspiratie uit relaties en ook verbroken relaties. Maar omdat Taylor swift er openlijk vooruit komt is het opeens slecht?
    Er zijn zoveel schrijvers die liedjes over hun exen hebben geschreven.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Precies dit, alleen wil ik wel mijn mening erover geven. Mij maakt het niets uit wie van de twee er een liedje over schrijft, al schrijven ze het samen. Het interesseert me totaal niet, maar ik vind het wel een beetje hypocriet dat Taylor de schuld altijd bij de ander lijkt te leggen.

    Ach, dat is meestal zo als je over een ex schrijft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Immortal schreef:
    Bijna elke singer/songwriter haalt inspiratie uit relaties en ook verbroken relaties. Maar omdat Taylor swift er openlijk vooruit komt is het opeens slecht?
    Er zijn zoveel schrijvers die liedjes over hun exen hebben geschreven.


    Nee, het is gewoon dat Taylor haast over élk lief dat ze al heeft gehad een liedje schrijft.

    Ik heb echt niets tegen haar of zo, maar als je het dan zo bekijkt vind ik het er een beetje over. :')


    help

    Crudelis schreef:
    (...)

    Precies dit, alleen wil ik wel mijn mening erover geven. Mij maakt het niets uit wie van de twee er een liedje over schrijft, al schrijven ze het samen. Het interesseert me totaal niet, maar ik vind het wel een beetje hypocriet dat Taylor de schuld altijd bij de ander lijkt te leggen.


    Not true. In back to december biedt ze haar excuses aan aan Taylor Lautner. Ghehehe, maar ik snap wat je bedoeld


    Miep

    Ik snap het allemaal niet meer. Ondertussen zijn ze weer samen, juist?
    Man man, ik hoop dat Harry beseft waar 'ie aan begonnen is.
    #NoTaylorHate.


    Nov 19 | I wonder about you, quiet girl.

    Okay, dit topic kan nu wel gesloten worden van mijn part, want ik erger me eraan. (cat)

    No hate, though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Not true. In back to december biedt ze haar excuses aan aan Taylor Lautner. Ghehehe, maar ik snap wat je bedoeld


    Daar was ze toevallig in een vergevingsgezinde bui. :'D Nee, maar het blijft een beetje sneu dat je een ander -meestal- de schuld in de schoenen schuift, terwijl ik vrijwel zeker weet dat zij ook dingetjes fout heeft gedaan.
    En om nog even terug te komen op Mitchell, daar heb je weliswaar een punt met een kern van waarheid erin. Toch blijft het nogal hypocriet om alleen maar de ander te beschuldigen in je teksten. Maar goed, misschien maken ze er beiden nog wel een duet van en is alles later weer koek en ei.


    Reading a good book is like taking a journey.

    BatPayne schreef:
    Ik snap het allemaal niet meer. Ondertussen zijn ze weer samen, juist?
    Man man, ik hoop dat Harry beseft waar 'ie aan begonnen is.
    #NoTaylorHate.


    Voor zover ik weet niet. Er waren geruchten dat ze in London zou zijn geweest om het goed te maken met Harry.


    Physics is awesome

    Let her write that damn song. Harry had wel kunnen verwachten dat dit ging gebeuren. ^^


    Take me to wonderland

    Weetje laat haar dat lied lekker schrijven, maar als ze er over begint dat het over Harry gaat vind ik niet oké meer. Dat vind ik ook van haar andere liedjes, natuurlijk mag ze inspiratie halen uit haar liefdesleven (al vraag ik me af of ze die heeft als je meer dan 13 vriendjes in 2,5 jaar hebt waarvan ze met één wilde trouwen), alleen als ze dan vervolgens gaat zeggen dat het over die en die ging, is dat gewoon eigenlijk iemand zwart maken. Dat is niet verboden, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik vind het dus net zo goed erg voor Joe Jonas en John Mayer (die letterlijk word vermeld in de titel van een van haar liedjes).
    Daarbij vind ik Never Getting Back Together een goed lied, het boeit me ook echt niet over wie het gaat. Alleen vind ik niet kunnen wat Swift gedaan heeft gister avond op de Grammy's, maar ja dat is mijn mening.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa