• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    Ik snap niet waar je druk om zou maken. Waarom zou je het erg vinden als die Taylor Swift een liedje schrijft over weet ik veel wat? Het lijkt me niet echt een probleem voor jou. Laat haar toch dat liedje schrijven, nou en.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ik snap niet waar je druk om zou maken. Waarom zou je het erg vinden als die Taylor Swift een liedje schrijft over weet ik veel wat? Het lijkt me niet echt een probleem voor jou. Laat haar toch dat liedje schrijven, nou en.

    Dan mogen mensen er toch nog wel een mening over hebben, no? =P


    ars moriendi

    Alleen al door die idioot geplaatste smiley in je titel neem ik het al een stuk minder serieus. Erg kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 18:50 ]


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dan mogen mensen er toch nog wel een mening over hebben, no? =P

    Zeker, alleen ik begrijp gewoon niet waarom sommige mensen het erg zou vinden als Taylor Swift een liedje gaat maken over de relatie met Harry. Maar van mij mogen ze die mening best uiten. ;d


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Zeker, alleen ik begrijp gewoon niet waarom sommige mensen het erg zou vinden als Taylor Swift een liedje gaat maken over de relatie met Harry. Maar van mij mogen ze die mening best uiten. ;d

    Het gaat mij niet alleen over Harry. Ze doet dit echt over ál haar exen. Ik zou het dan nog wel oké vinden als deze anoniem zouden blijven, maar ze noemt ze gewoon bij naam en toenaam en dat vind ik wel heel erg kinderachtig van haar. Ook al ben je beroemd, je kunt sommige dingen toch wel geheim houden, lijkt mij. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze zou een lied moeten schrijven met de titel 'Maybe I'm The Problem' (cat)


    Life's a journey, not a destination

    xBlackbird schreef:
    Ze zou een lied moeten schrijven met de titel 'Maybe I'm The Problem' (cat)


    xD


    Physics is awesome

    Devourer schreef:
    Alleen al door die idioot geplaatste smiley in je titel neem ik het al een stuk minder serieus. Erg kinderachtig.


    En je komt pas na vijf pagina's met reacties er achter dat ze die smiley in haar titel heeft?


    Physics is awesome

    Tragically schreef:
    (...)
    Het gaat mij niet alleen over Harry. Ze doet dit echt over ál haar exen. Ik zou het dan nog wel oké vinden als deze anoniem zouden blijven, maar ze noemt ze gewoon bij naam en toenaam en dat vind ik wel heel erg kinderachtig van haar. Ook al ben je beroemd, je kunt sommige dingen toch wel geheim houden, lijkt mij. (:

    Maar ik denk dat bij de meesten mensen het wel alleen over Harry gaat hier op Quizlet.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Maar ik denk dat bij de meesten mensen het wel alleen over Harry gaat hier op Quizlet.

    Volgens mij mis je haar punt.


    ars moriendi

    Boira schreef:
    Wat een verrassing.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eyes schreef:
    (...)

    En je komt pas na vijf pagina's met reacties er achter dat ze die smiley in haar titel heeft?


    Nee, het viel me al eerder op.


    26 - 02 - '16

    Alayna schreef:
    (...)
    Maar ik denk dat bij de meesten mensen het wel alleen over Harry gaat hier op Quizlet.

    Just what I wanted to say. :p


    Take me to wonderland

    Tragically schreef:
    (...)
    Het gaat mij niet alleen over Harry. Ze doet dit echt over ál haar exen. Ik zou het dan nog wel oké vinden als deze anoniem zouden blijven, maar ze noemt ze gewoon bij naam en toenaam en dat vind ik wel heel erg kinderachtig van haar. Ook al ben je beroemd, je kunt sommige dingen toch wel geheim houden, lijkt mij. (:


    Dat was nou precies wat ik bedoelde met het hypocriet zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wat ik wel zeker weet, is dat als Taylor niet met Harry gehad zou hebben, dat er geen haan naar gekraaid zou hebben dat ze liedjes over haar ex'en schrijft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered