• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    ieeeeee, dat hoef ik echt niet te zien. Is mijn stukje zo een beetje goed? Elise, is het de bedoeling dat hij bloedt ofzo


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Joelle nee. Just. no. Ok wacht.
    Hier is A very potter musical: https://www.youtube.com/watch?v=wmwM_AKeMCk
    En hier is hun gloednieuwe show, die op dit moment speelt: https://www.youtube.com/watch?v=6jmOYQZh6Z4
    Hier is de Story: https://www.youtube.com/watch?v=6jmOYQZh6Z4

    Saelrath
    "Ik vind dieren prachtig, en vele zijn ook erg nuttig. Ik vind het ook interessant hun gedrag te bestuderen. En natuurlijk is het ook heerlijk om een stukje op een paard te rijden met je haren in de wind." Ik kijk naar Josh. "Nou ja, dat weet jij misschien niet. Zouden we een stukje mogen rijden denk je?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Joe Walker
    Ik houd Lauren's arm even vast als het lijkt alsof ze flauwvalt. "Gaat het? Wacht, ik draag je wel, zo moeilijk kan dat niet zijn." Voor ze er erg in heeft pak ik haar op en ik draag haar naar de kamer.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (eh, ik kan dit nu even niet. Marjolein, kan je ook even naar FB komen. Nu. Ik heb je nodig)

    Tessel

    Nu ik hem zo recht in zijn ogen aankijk zie ik pas hoe lief hij eruit ziet. 'Tessel Benjamins.' zeg ik en probeer normaal te glimlachen. 'Gaat het weer een beetje?' vraag ik. Ik dat het verbandje dat ik op zijn neus heb geplakt al een beetje rood wordt, het moet wel erg hard bloeden. 'Zullen we even rondkijken?' vraag ik, ik wacht eigenlijk niet op sntwoord en trek hem mee naar de keuken. Best schattig eigenlijk. Ik wist niet waarom ik me zo op mijn gemak voelde in dit kleine huisje maar het voelde als thuis. Hier ben je niet de enige met wat rare krachten. Ik wist ook niet waarom ik me zo blij en op mijn gemak voelde bij.. euhm, hoe heette hij eigenlijk? heb ik dat al gevraagd? shit! 'Wat is jou naam eigenlijj?' vraag ik en ik kijk hem aan om aan zijn gezicht te kunnen zien of ik die vraag al gesteld had.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Matt

    Ik voel me nog steeds niet beter en ik snapte niet waarom niemand me op de rug nam, als vampier zijnde kun je toch heel snel rennen? of heb ik het nou verkeerd? Ik zag wazig en kon eigenlijk niet veel meer zien. Het enige dat ik zag was haar gezicht. Het enige, prachtige, dat ik zag. Dat was waarom ik er ook naar bleef kijken. Ik was bang als ik wegkeek dat ik dan flauw zou vallen. Zachtjes hoor ik stemmen om meheen. Heeft nou echt niemand door dat het zo slecht met me gaat!? Ik wil schreeuwen maarik doe het niet. Alleen de sterke band tussen mijn ogen en de hare lijkt het enige pluspuntje te zijn, dus die hield ik vol.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    lilian

    Ik begin me echt zorgen te maken. De jongen wiens naam ik nog steeds niet weet is net zo bleek als ik ben en hij reageert nergens meer op. Hij staart alleen maar in mijn ogen. Ik besluit dat hij hier weg moet, weg uit de zon, naar het bijbehorende ziekenhuis in onze hut. Maar ik wil hem blijven aankijken. En dus neem ik hem in mijn armen. Ik slinger mijn linkerarm onder zijn knieën en mijn rechter lichtjes achter zijn rug. Hij geeft een zachte kreun van pijn en zijn handen grijpen bijna angstig in mijn shirt. "Sorry" fluister ik, want ik weet dat dit nog meer pijn gaat doen. En dan begin ik te rennen. Mijn ogen verlaten de zijne nooit


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Matt

    Ik voel dat ik verplaatst wordt een ik maak een raar geluid. Eindelijk iemand die mij doorheeft. Ik voel me geweldig, ook al heb ik veel pijn. Het voelde alsof ik opgetild word door een engel, en we nu samen door de lucht zweven. Als ik zie, maar meer aanvoel dat we bijna bij het kamp zijn die ik mijn ogen dicht. In de hoop dat ik niet zou flauwvallen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Elise, wat moet Matt precies hebben, hoe komt hij ineens zo ziek??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (geen idee gewoon teveel bloed verloren ofzo, of het gekneusd gebroken of iets anders is mag jij kiezen.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren (Ok I can do this I guess)
    (btw, LAURWALK SDKLFJAKDGJ)

    Ik bloos als hij mij optilt, maar ik voel me zo veilig in zijn sterke armen. Ik sla mijn armen om zijn nek zodat ik niet val, en hij tilt me naar de kamer. Hij zet me neer op een bed. Ik ril maar bloos nogsteeds. Mijn hart klopt in mijn keel. Wat is dit?

    Joe Walker

    Ik zet haar neer op een bed en zie dat haar wangen rood zijn. Ik voel aan haar voorhoofd. Ze voelt niet echt warm aan of zo. "Zal ik iets voor je halen? Of wil je dat liever zelf doen?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    Zijn hand voelt warm op mijn klamme voorhoofd. "Eh...kan je misschien een glaasje water halen? En ik moet mijn wond nog verzorgen" vraag ik blozend. Ik weet niet wat het is, maar het voelt heel vertrouwd met hem. Ik glimlach blij. Een warm gevoel vloeit door mijn hart en ik weet bijna zeker dat ik verlieft op Joe ben.

    Joe Walker

    Ik knik naar Lauren en ik haal wat water. Ik geef het aan haar en vraag me af wat ze met haar wond wil. Misschien moet ik een dokter halen? Ik kijk om me heen, en ik kijk weer naar Lauren. Ik staar even en zeg "sorry dat ik staar, zal ik een dokter halen?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.