• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Jill,

    Ik buig me voorover naar de jongen. 'We moeten terug naar de ranch,' constateer ik. Net op dat moment komt Rianne aan rennen. 'Jongens ee... Wat is hier aan de hand?'


    ©1998

    Matt

    Ik probeer op te staan en buig direct per ongeluk over het meisje heen dat net nog naast me zat. Ik sta nu op een been en ik voel weer een steek van pijn in mijn knie. Als ik ernaar kijk wordt ik duizelig. Ik had het gevoel alsof ik heel veel bloed had verloren en er waren veel vampiers bij. "kunnen we nu gaan?' vraag ik een beetje versufd. 'Alstjeblieft?"


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Saelrath

    Ik loop wat dichterbij. "Saelrath, mae govannen." Ik knik met mijn hoofd en glimlach. "Josh de goddelijke," zeg ik, niet wetend dat Devine met een e gespeld is. "Wat een bijzondere naam."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    Ik bloos. "Zeker. Over lopen gesproken, zullen we eens naar de kamer gaan? Ik denk dat ik mijn wond maar even moet verzorgen, en ik heb het nog steeds best wel koud" zeg ik en ik bibber.

    Josh

    "saelrath hoe?!" vraag ik verbaasd. Zo'n naam had ik nog nooit gehoord. Ik denk even na wat ze zegt over mijn naam. "Oh, eh, nee. Mocht ik willen." glimlachte ik. "Ik ben Devine met een E." grijns ik.


    You oughta know

    Joe Walker

    Ik had haar wond niet opgemerkt, maar ik zie dat er bloed langs haar hand druppelt. "Goed idee," zeg ik, en we staan op om naar de kamer te lopen.

    Saelrath

    Zijn reactie was grappig, en leek een beetje op de mijne in mijn gedachten. Ik had hem alleen niet uitgesproken uit angst hem te kwetsen. "Mae govannen, aangenaam kennis met u te maken. Houdt u van paarden?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    Ik loop langzaam naar de kamer. Ik ben een beetje duizelig, dus ik hou me vast aan de muur. "Gaat het?" vraagt Joe met een bezorgde blik in zijn ogen. "Ja, gewoon een beetje duizelig" zeg ik zacht. Ik ben nog steeds in shock van het feit dat een van de vampiers me bijna had vermoord, maar probeer niks te laten merken. Ik haal diep adem, en sluit mijn ogen even. Ik zie het meisje weer voor me, met pikzwarte hongerige ogen. Zachtjes gil ik en ik val bijna om.

    Josh

    Ik knikte kort. "Aangenaam. Zeg maar je trouwens, zo oud ben ik ook weer niet." lachte ik. Ik dacht even na voor ik antwoordde op haar vraag. "Nah, houden van.. Ik vind het inspirerende dieren." zei ik nadenkend en keek even naar de bonte. "Jij?"


    You oughta know

    Eli,

    Ik had nog nooit zo'n mooi iemand gezien, ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. In mijn gedachten had ik haar vast en liet haar nooit meer los. Ik moest en zou actie ondernemen. Opeens schrok ik van mijn gedachten, ik wist haar naam niet eens! "Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik voorzichtig...


    ©1998

    Ik heb 6:23 minuten gezien van starkid, en ik kom tot de conclusie dat het dus gewoon een kindervoorstelling is mijn handpoppen! Echt serieus, jullie zijn van van een paar handpoppen! Fangirlen over een kindershow jongens hoe oud zijn jullie...:(


    ©1998

    JOEELLLE FUUUUUUU DAT IS MAAR EEN SHOW EN DIE IS SUPERCOOL KIJK EEN ANDERE DAN I"M IN A RAGE

    M.v.g. Marjolein


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Starkid. is. niet. een. kindervoorstelling. ze. hebben. een. musical. genaamd. me. and. my. dick. dus. nee. starkid. is. niet. kinderachtig. zeker. niet.

    Lilian

    "Gaat het wel?" vraag ik bezorgd aan de jongen. Hij knikt, maar wordt vervolgens alleen maar bleker. Bloedt hij? Ik durf het niet te controleren, dus ik adem voor de zekerheid niet en kijk alleen maar naar zijn gezicht. Wilde ik hem aanvallen? Ik weet het niet, het enige wat ik zeker weet is dat zijn gezicht iets met me doet. Het is zo... perfect, hij is gewoon perfect. Mijn hart voelt raar, alsof het eigenlijk over zou moeten slaan. Onzin natuurlijk, mijn hart klopt al jaren niet meer.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    what the heck is starkid, weet je wat, laat maar. me and my dick??? Ik wil het nou weten


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    kijk op youtube, het is een groep jongvolwassen mensen die met handpoppen rond wandelen.


    ©1998