• Hoi allemaal,
    Ik ben een meisje van bijna 15 en ik zit met een probleem..
    Mijn thuissituatie is niet al te best.
    Mijn ouders zijn gescheiden, en mijn moeder heeft nu een nieuwe vriend.
    Ik kan het goed met hem vinden enzo, maar met mijn eigen vader wat minder.
    Om verschillende redenen is mijn moeder een rechtzaak tegen hem begonnen. (op aanvraag van mij)
    Maar dit duurt nu al sinds de zomer. Ik werd er helemaal gek van, en mijn schoolprestatie's gingen onderuit. Wat eerst 8'en waren zijn nu 5'en.
    Maar dat was nog niet het probleem. Door alle frustratie begon ik met snijden.
    Ik wist dat het een slechte oplossing was voor mijn probleem, maar toch deed ik het.
    En nu kan ik niet meer stoppen. Het is niet dat ik verslaafd ben ofzo, maar elke keer als ik een emotionele tegenslag heb, snij ik mezelf. Daarna heb ik er heel veel spijt van, maar dan is het al te laat.
    Mijn vriendinnen zijn er achter gekomen, en mijn crush ook..
    Hij was erg teleurgesteld, en wou geen contact meer met een 'emo' (zoals hij mij noemde)
    Dit brak mij alleen maar meer, en ik begon ergere dingen te doen. Zoals zelfmoord neigingen.
    Mijn vriendinnen steunen me nog steeds, maar ik wil gewoon stoppen.
    Dat is beter voor mezelf, en ik wil het heel graag. Ik weet alleen niet hoe!
    Tips?
    xxx


    Great. We're all bloody inspired.

    Licet schreef:
    (...)

    Hmm, dat weet ik niet. Ligt ook heel erg aan de persoon. Ik geef je groot gelijk, op het moment zelf lijkt het probleem gigantisch groot, groter dan het achteraf vaak is. En ik denk dat je dat op een sympathieke manier wel kunt overbrengen. En je hebt gelijk dat ik dat niet heel gevoelig heb overgebracht, maargoed ik ben dan ook geen sympathiek persoon, daar moet ik mezelf dus op na laten kijken.

    Ik heb mijn probleem juist altijd onderschat, vooral door opmerkingen als de jouwe.

    Maargoed, voor zarryforlife. Kom alsjeblieft met je problemen naar buiten. Je vriendinnen weten het al, maar dat is misschien wel niet genoeg. Zij kunnen je eventueel wel helpen naar school te stappen, om daar dan om hulp te vragen. Want om eerlijk te zijn, als ik je verhaal zo lees heb je echt professionele hulp nodig. Je kunt ook zelf je ouders inlichten, zij kunnen ook zeker helpen.
    Het punt is dus eigenlijk dat je hiermee niet moet blijven rondlopen, dan wordt het echt alleen maar erger. Dus hoe eng het ook is: zoek hulp.


    I am an idiot, I move.

    Noxious schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk omdat het dan niet echt over het onderwerp zelf gaat, maar om de misverstanden 'recht te zetten' of wat duidelijker te maken. En hiervoor had zij dit topic niet aangemaakt. Ik denk dat het dan het beste is om dit 'recht te zetten' om hun een berichtje te sturen. Maar goed, ik ben niemand van de crew dus houd mij hier verder buiten. Anders ga ik wel heel erg tegen mijn eigen statement in. :']

    Als dit niet zou mogen dan had Aeifsome allang wat gezegd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meid, een jongen die jou zo behandelt is jou niet waard.

    Als voor tips, ga iets leuks doen als je je down voelt. Ga huilen over films ofzo. Of ga ijs eten, katten filmpjes kijken, mooie klassieke muziek luisteren.. en nog veel meer kleine, leuke dingen! Ik moet altijd huilen van Exogenesis Part 3: Redemption op dat soort momenten. Nou ja, ik speel 'm dan zelf. Speel je een instrument? Doe je aan tekenen? Iets anders? Ga dat doen. Ga piano leren spelen. Het helpt echt enorm. Zelfs al kun je het niet goed, een makkelijk, rustig nummer kan zoveel emotie los maken als je het speelt.

    Verder ben ik niet goed in tips. Ik ben niet iemand die wil stoppen met auto-mutilatie en anorexia enzo. Klinkt raar, maar ik ben er vrijwillig verslaafd aan.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    Meid, een jongen die jou zo behandelt is jou niet waard.

    Als voor tips, ga iets leuks doen als je je down voelt. Ga huilen over films ofzo. Of ga ijs eten, katten filmpjes kijken, mooie klassieke muziek luisteren.. en nog veel meer kleine, leuke dingen! Ik moet altijd huilen van Exogenesis Part 3: Redemption op dat soort momenten. Nou ja, ik speel 'm dan zelf. Speel je een instrument? Doe je aan tekenen? Iets anders? Ga dat doen. Ga piano leren spelen. Het helpt echt enorm. Zelfs al kun je het niet goed, een makkelijk, rustig nummer kan zoveel emotie los maken als je het speelt.

    Verder ben ik niet goed in tips. Ik ben niet iemand die wil stoppen met auto-mutilatie en anorexia enzo. Klinkt raar, maar ik ben er vrijwillig verslaafd aan.


    Ik moet zo mijn best doen om niet offtopic te gaan...
    Oké, ik faal.
    Volgens mij ben je dan eerder verslaafd aan de aandacht die het met zich meebrengt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moet zo mijn best doen om niet offtopic te gaan...
    Oké, ik faal.
    Volgens mij ben je dan eerder verslaafd aan de aandacht die het met zich meebrengt.


    Dat weet je niet want je kent me niet.
    Sommigen zouden daar verslaafd aan raken, ja. Ik niet. Niet alleen. Ik ben gewoon een masochist.


    I look inside myself and see my heart is black.

    En nog een tip van de psych voor als je aandrang hebt om te gaan snijden: ga sporten! Dan krijg je dezelfde adrenalinerush, als het goed is, maar je bent in plaats van ongezond gezond bezig.


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als dit niet zou mogen dan had Aeifsome allang wat gezegd.

    Ooohh, Mitchel toch. Dat weet ik toch. : )


    † Love? I want to sleep.

    Aeifsome schreef:
    En nog een tip van de psych voor als je aandrang hebt om te gaan snijden: ga sporten! Dan krijg je dezelfde adrenalinerush, als het goed is, maar je bent in plaats van ongezond gezond bezig.


    Dat is echt een goed idee weetje. Haha.
    Zelfde geld voor als je een instrument speelt. Krijg je ook een kick van.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Noxious schreef:
    (...)
    Ooohh, Mitchel toch. Dat weet ik toch. : )

    Dat doe je expres! Het is dubbel L D:
    Ik kan er niet tegen als mensen het met 1 L schrijven


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Dat is echt een goed idee weetje. Haha.
    Zelfde geld voor als je een instrument speelt. Krijg je ook een kick van.


    Dan zou ik voor een blaasinstrument gaan. Dan lever je veel inspanning, maar je krijgt er een grote longcapaciteit voor terug. *Heeft 6 jaar lang trompet bespeeld*

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 0:19 ]


    26 - 02 - '16

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Dat is echt een goed idee weetje. Haha.
    Zelfde geld voor als je een instrument speelt. Krijg je ook een kick van.

    Kan best zijn, maar ik ben zo'n drama met muziek, dat ik daar maar niet aan begonnen ben xd.


    I am an idiot, I move.

    Devourer schreef:
    (...)

    Dan zou ik voor een blaasinstrument gaan. Dan lever je veel inspanning, maar je krijgt er een grote longcapaciteit voor terug. *Heeft 6 jaar lang trompet bespeeld*


    Ligt er denk ik maar net aan welk instrument je ligt en welke je mooi vind. Blaasinstrumenten raak ik gefrustreerd van als ik het moet spelen haha. Ik ga dan echt dood. Ik krijg juist een kick als ik rustige, klassieke stukken op die piano speel.

    Wel vet dat je trompet speelt!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Aw bedankt voor de tips!
    Ik zal ze zeker gaan gebruiken, alleen weet ik nog noet of ik het mijn ouders vertel.. Toen ze erachter kwamen dat ik het 1 x had gedaan waren ze zo teleurgestelt enzo.. Ik wil dat niet nog een keer zien.
    x


    Great. We're all bloody inspired.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat doe je expres! Het is dubbel L D:
    Ik kan er niet tegen als mensen het met 1 L schrijven

    Heheheh, oh really?
    Dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer. [a']
    Ik deed het trouwens niet expres, lolol. Ik ben nogal moe, dus let bijv. niet echt op hoeveel l'en ik bij een naam moet zetten. :"}

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 0:22 ]


    † Love? I want to sleep.

    Aeifsome schreef:
    (...)
    Kan best zijn, maar ik ben zo'n drama met muziek, dat ik daar maar niet aan begonnen ben xd.


    Dat dacht ik ook altijd van mezelf omdat ik de verkeerde instrumenten probeerde. Toen begon ik piano te spelen en... hemel! Haha, maar dat heeft niet iedereen natuurlijk. Er zijn ook andere dingen naast muziek die hetzelfde effect hebben natuurlijk. ^^


    I look inside myself and see my heart is black.