• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins Ringdrager
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brennen Uquenyondo

    De jonge tovenaar keek me glimlachend terwijl hij geduldig al mijn vragen beantwoordde en mij raad gaf.
    'Maak het voor het begin nog niet moeilijk voor jezelf en blijf je gedachtes open houden, ooit kan dat handig zijn als we in een benauwde situatie zitten,' had hij ook gezegd. Hij raadde me dus aan mijn gedachten open te houden. Dat zou voor mij een hele taak worden, want ik sloot me altijd af voor dingen die ik niet fijn vond, dingen waar ik me een beetje zorgen over maakte. Ik stopte ze ergens ver weg, zodat ik er niet aan zou hoeven denken. Zo ook mijn zorgen voor deze reis. Toen ik vertrok, had ik nog geen idee dat ik deel zou gaan uitmaken van een reisgenootschap, die een gevaarlijke ring moest gaan vernietigen. Sinds was dat was besloten, bleef ik me af vragen waarom ik er ooit mee in toegestemd had. Ze zeiden dat ze ook een paar goede krijgers konden gebruiken en ik kon mezelf wel een goede krijger noemen. Maar of ik goed genoeg was voor zo'n missie?
    Ik werd uit mijn mijmeringen gehaald toen de tovenaar antwoord gaf op mijn belangrijkste vraag.
    "Niet alles is wat het lijkt Brennen, soms zijn dingen een illusie en soms zijn dingen echt'
    Hij zweeg even en zoog aan zijn pijp, die hij nog half in zijn mond had hangen.
    'Maar soms, zijn dingen gewoon zoals ze zijn en is het niet uit te leggen. Hoewel mijn lichaam wel uit te leggen is' Weer glimlachte hij. Ik vermoede dat hij dat deed om mij gerust te stellen, want ik voelde me tijdens dit gesprek toch enigszins gespannen.
    'Zoals elke tovenaar inderdaad heeft, is dat een oud lichaam, ik daar in tegen, kreeg een jong lichaam om langer mee te gaan met deze wereld, om mijzelf te voegen tussen de mensen, elven, dwergen en hobbits om meer te leren dan de andere tovenaars zouden'
    Ik knikte. 'Ik begrijp het,' zei ik. 'Zelf doe ik me soms ook anders voor dan ik ben. Velen denken op het eerste gezicht dat ik een elf ben, maar als ze beter kijken zien ze dat ik een mens ben. Dacht u toen u me voor het eerst zag ook eerst dat ik een elf was?' vroeg ik hem daarna. Het feit dat ik op het eerste gezicht een elf leek, maar eigenlijk een mens was, had me al vele vragen opgeleverd. Vaak had ik het uitgelegd, maar daar had ik niet altijd zin in en liet ik ze gewoon vol vragen achter. Gelukkig was me dat maar weinig overkomen. Iedereen uit mijn thuis, Lothlorien, wist van mijn achtergrond. Maar alle anderen daarbuiten niet.


    Stenenlikker

    Raeper The Black

    Ik zuig nog wat aan mijn pijp waarna de rook langzaam weggenomen word door de wind,
    "Ik begrijp het. Zelf doe ik me soms ook anders voor dan ik ben. Velen denken op het eerste gezicht dat ik een elf ben, maar als ze beter kijken zien ze dat ik een mens ben. Dacht u toen u me voor het eerst zag ook eerst dat ik een elf was?"
    Ik glimlach even naar Brennen,
    'Hoe men er ook uit mag zien, dat maakt hem nog niet tot een ras. Ieder kan een ander zijn, maar wat het meest telt is wat er binnen in een persoon zit'
    Ik kijk even in de verte naar de uitgang van dit dal,
    De uitgang van Rivendell, waar ons avontuur zo meteen zou beginnen.
    'Maar of ik zelf had gezien of je een mens of elf was, dan is het antwoord mens. Hoe erg iemand zich ook verbergt achter een masker, zelfs in een masker zit een scheur wat de werkelijkheid laat zien'
    Ik glimlach weer even en zuig rustig aan mijn pijp terwijl ik de jongen observeer.
    Mijn eigen verleden, hoe ik was en waarom ik dingen deed op mijn manier,
    Was iets wat ik altijd voor mijzelf hield,
    Ik deelde nooit informatie met mensen, behalve waarom ik een jong lichaam heb als tovenaar.
    De informatie die ik wel deelde, was altijd hoe het beste alles kon gaan,
    Welk pad we namen, en de mensen hoop toe fluisteren.

    {Is er iemand ?
    Ik wil reageren maar het persoontje waarmee ik nu sta heeft nog niet geantwoord. (doelloze info)
    People, breng wat leven in de brouwerij, wil niet dat hij al uitsterft ): }


    Credendo Vides

    { Ben zelf ook aan het wachten tot mijn persoontje reageert xD Dus je kan daar altijd bij inspringen :P }

    [Sorry, had nog geen tijd gehad om te reageren.... Waarom neemt school zoveel tijd in beslag???]


    Stenenlikker

    Brennen Uquenyndo

    Ik bleef de jonge tovenaar een beetje vreemd vinden, maar ik begon me steeds meer op mijn gemak te voelen in zijn bijzijn. Hij bezat veel wijsheid en ik wist zeker dat dat van pas zou komen in onze missie.
    'Hoe men er ook uit mag zien, dat maakt hem nog niet tot een ras. Ieder kan een ander zijn, maar wat het meest telt is wat er binnen in een persoon zit,' zei de tovenaar, maar hij beantwoordde mijn vraag niet. Maar weer hoorde ik de wijsheid in zijn woorden. Gelijk had hij. Wie je echt bent, wat er binnin je zit. Dat was inderdaad het belangrijkste.
    'Maar of ik zelf had gezien of je een mens of elf was, dan is het antwoord mens. Hoe erg iemand zich ook verbergt achter een masker, zelfs in een masker zit een scheur wat de werkelijkheid laat zien,' ging de tovenaar verder, uiteindelijk wel antwoord geven op mijn vraag. Een masker, dat was inderdaad waar ik me achter verbergde. Een masker, zodat ik door de elfen geaccepteerd zou worden. Het voorhouden van dat masker was voor mij niet moeilijk meer. Ik was er mee opgegroeid. Het was alleen lastig bij diegenen die het doorzagen. En de jonge tovenaar was één van hen.
    Zelf liet hij niks van zijn verleden los. Ik was nieuwsgierig, maar ik geloofde niet dat doorvragen nut had, omdat hij mijn eerdere pogingen ontwijkend beantwoord had. Hij had alleen een verklaring voor zijn jonge lichaam lichaam gegeven, maar zelfs dat leek naar mijn gevoel niet helemaal te kloppen. Misschien zou ik tijdens deze reis meer over hem te weten komen. Maar ik geloofde niet dat dat erg veel zou zijn.
    Terwijl ik in mijn gedachten verzijld was geraakt had ik een beetje voor me uit zitten staren. De tovenaar had gewoon rustig afgewacht.
    'Dank u voor uw wijze woorden,' zei ik. 'Maar ik ga denk ik maar mijn paard gereed maken.' Ik gaf hem een knik en ging op weg naar de stallen. Mijn ergste nieuwsgierigheid was bevredigd, maar nog steeds had ik vele vragen over hem.


    Stenenlikker

    Raeper The Black

    Ik blijf de jongen aandachtig aankijken terwijl die nadenkt,
    Als die weer zijn blik op mij richt glimlach ik even,
    "Dank u voor uw wijze woorden, maar ik ga denk ik maar mijn paard gereed maken."\
    Zei die waarna die opstaat en wegloopt,
    Ik glimlach even waarna ik mijn pijp opnieuw aansteek,
    Ik kijk even naar de omgeving waarna ik wat rommel onder mijn mantel,
    Ik wrijf wat over mijn lichaam waarna ik weer voor mij uit staar naar de bergen,
    Iedereen was met zijn paard bezig, op een paar na die wakker moesten worden.
    Ik neem wat trekjes van mijn pijp waarna ik de rook uitblaas,
    Verschillende woorden vormen zich waarna ik even mijn kap af doe om het beter te zien.
    Mijn zwarte haar valt langs mijn lichaam waarna ik het even opzij schuif om de woorden te lezen.
    ~ Krets Deom, Nepo Nego~
    Ik grijns even en knik alleen waarna ik de rook wegblaas,
    Ik doe mijn kap weer op waardoor mijn zwarte haar terug in zijn plek glijdt, onder mijn kap.
    Ik pak mijn staf waarna ik rustig naar een bankje in het midden loop,
    Heerlijk in de zon zitten vond ik altijd wel fijn,
    Ik neem plaats op het bankje waarna ik rustig mijn pijp verder rook,
    De geluiden in mij opneem en een boekje uit mijn mantel pak,
    Ik pak een potlood uit mijn andere zak waarna ik de omgeving rustig begin te tekenen.
    Rustig maar zeker teken in de hele omgeving die ik voor mij zag,
    De bergen, de bomen, een deel van Rivendell zelf, zelfs de vogels die langs vlogen.
    Maar het belangrijkst was, de uitgang die wij zouden nemen om ons avontuur te beginnen.

    {Kom op mensen, laat hem nou niet doodbloeden !!!!}


    Credendo Vides