• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (Thorn)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Snivy)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Snivy)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Unimaginable)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    -
    - Rose Knive Sapphire (Lake)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (Thorn)
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Lake)
    - Felicité Madison Gardner (Snivy)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Lake)

    Tributen:
    -
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    -
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Unimaginable)
    Stylist:

    Tributen:
    - Gereseveerd (Thorn)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Unimaginable)
    - Hope Dawn Moon (Lake)


    We beginnen bij de privésessies, het liefst op districtvolgorde, maar het hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:30 ]


    Reality's overrated.

    [Legolas10: Ja, sorry moet ik nog veranderen, maar kan nu ff niet. Doe ik later. Ehm, we beginnen trouwens wanneer HurtedHeart haar eerste stukje heeft geschreven en dan is Flirt aan de beurt waarna Nyan en dan ik.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 23:55 ]


    Reality's overrated.

    [O acht ik begin wel!? Ik dacht dat flirt begon. Ben nu aan het leren, maar odra ik pauze heb zal ik reageren ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [O acht ik begin wel!? Ik dacht dat flirt begon. Ben nu aan het leren, maar odra ik pauze heb zal ik reageren ;)]


    [Haha, ja, jij begint ;)]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 23:20 ]


    Reality's overrated.

    [Ik ben klaar met leren, maar pak even mijn tas in. Als ik in ned lig en mijn moeder pakt mijn iPod niet af dan post ik mijn privesessie. Excuses moi dat het zo lang duurt :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ik ben klaar met leren, maar pak even mijn tas in. Als ik in ned lig en mijn moeder pakt mijn iPod niet af dan post ik mijn privesessie. Excuses moi dat het zo lang duurt :S]


    [Oké, haha, geeft niet. Velen zijn vorige keer al afgehaakt dus het is al heel goed dat jij nog mee doet ;D]


    Reality's overrated.

    [Omdat ik bang ben dat het topic anders dood gaat kan IEDEREEN nu een post plaatsten met z'n privésessie. Is er trouwens iemand die zin heeft om samen met mij iedereen te beoordelen?]


    Reality's overrated.

    (Daar heb ik wel zin in^^ en dan zal ik later even posten)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 16:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik heb ook wel zin ^^ maar als je met 2 genoeg hebt, is het goed. Ik ga proberen vandaag of morgen nog te posten]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Mag ik mijn oude posts gebruiken? Omdat iedereen wacht tot hier iets gebeurd doe ik dat wel, als het niet mag pas ik het aan.]
    Relian Wingfeather, Tribuut D7

    Ik ben ontzettend zenuwachtig, maar ik weet niet eens zo goed waarom. Als mijn naam wordt omgeroepen schrik ik op en ik loop naar binnen. Ik groet de spelmakers vriendelijk en ik loop naar de messen. Als ik het met bijlen kan zou het met messen toch niet zo anders moeten zijn? Ik pak een mes en gooi het naar een dummy. In de buik, dat is niet echt goed. Ik zucht en kijk dan snel zelfverzekerd naar de spelmakers. Ik loop naar de camouflage, smeer mijzelf er helemaal onder en laat zien hoe ik bijna niet opval tussen wat rotsen -hoop ik-. Ik hoopte ook dat Kyle dit niet al had gedaan, dan zouden ze weten dat het veel beter kan. Ik zucht nog eens, groet de spelmakers beleefd en loop weg. We zien wel wat ervan komt, denk ik.

    Kane Ringwest, Tribuut D8

    Ik kijk naar Scarlett en vraag me af of ze zenuwachtig is of niet. Ik begrijp niet hoe je zenuwachtig kunt zijn voor zoiets stoms. Als mijn naam wordt omgeroepen ga ik naar binnen en ik wacht tot ik mag beginnen. Ik laat de spelmakers zien hoe goed ik zware dingen kan gooien. Ik gooi een rotsblok -is het nep of niet?- op een dummy die daardoor ineen zakt. Sowieso dood. Ik glimlach en laat zien wat ik met een zwaard kan. Het valt me nogal tegen, maar het komt in ieder geval stoer over. Dat met die messen was ik niet van plan te laten zien, dat komt zo stom over, maar ik heb nog wat tijd. Ik laat toch maar zien hoe je een val maakt met een mes, en ik hoop dat dit niet al te dom overkomt. Ik wacht tot ik mag gaan en loop weg. Kom maar op met die hoge cijfers.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jackson Willow Anderson || dirstrict 2
    Het duurt niet lang of ik word geroepen. Ik loop de trainingszaal binnen en kijk naar de spelmakers die aan het drinken zijn.
    Ik zeg mijn naam en neem de speer. Daarna richt ik me op de doelwitten,hier heb ik voor getraint ,dit moet ik kunnen. Ik denk aan al mijn haat aan het capitool ,de pop is mijn vader .Ik mik en gooi op mijn hard naar de pop.
    En het is raak ,nog net in de roos. Ik neem een andere speer en mik nu op een bewegend doelwit.
    Ik concentreer me weer en doe hetzelfde als daarnet ik mik en gooi op mijn best. Ik had al uitgerekend wanneer ik moest gooien ,zodat het raak zou zijn. Deze keer zat mijn speer in het hoofd van de pop.
    Daarna nam ik een zwaard en liep op een doelwit af ,om het in het hart neer te steken.
    Er word omgeroepen dat ik mocht gaan en dat doe ik ook zonder nog naar de spelmakers om te kijken.

    Nickolas Taylor Rowan II District 9
    Met klamme handjes wacht ik af tot het mijn beurt is. Toen ik werd opgeroepen sta ik langzaam op en slenter naar de zaal toe. De spel makers zaten te eten en te drinken ,maar hadden nog genoeg aandacht voor me. Ik keek even naar de wapens en nam dan de sikkel,deze was ik gewoon van op het land te werken ,dus moest ik mijn best doen hier voor. Ik adem even diep in en richt me dan tot de spelmakers. “Nickolas Rowan district 9.”zeg ik dan en richt me tot de doelwitten. Ik neem een afloop en zwaai dan met mijn sikkel zodat ik de pop raak in de schouder en er een ferme snee in maak. Als ik me voorstel dat dit een mens kon geweest zijn dijns ik even achteruit. Ik kon geen mensen moorden ,ik kreeg zelf moeite met de pop om het kapot te maken.
    Mijn ademhaling versnelde even en ik dacht terug aan mijn ouders ,hoe zij afgeslacht geweest zijn. Ik werd er kwaad van en richte me weet dat de poppen. Ik liep er weer naartoe en priemde de punt van de sikkel zo hard in de nek van de pop den ik de hele keel opengesneden had,daarna keek ik naar de spelmakers ,legde het wapen terug en liep weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niuty Jisny|| District 3
    Ik zat vol spanning te wachten tot het mijn beurt was. Toen mijn naam omgeroepen werd liep ik de trainingszaal binnen. De spelmaker's hadden het eten en het drinken net op.'Niuty Jisny uit Districht 3'.Ik liep naar de wapens. Ik pakte een pijl en boog. De spelmaker's keken. Ik bekeek het doel even. Ik schoot de pijl net langs de roos. Ik pakte nog een pijl. Ik schoot deze net in de roos. Ik pakte een laatste pijl en schoot hem precies midden in de roos. Ik had geen tijd meer over. Ik liep naar het wapen rek en ik legde de pijl en boog in het wapenrek. De spel makers waren al weer aan het praten. Ik liep naar de uitgang. Ik vond het best wel goed gegaan.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Risana Lorans|| district 7:

    "Risana Lorans, district 7", roept de stem. Ik loop naar de deur, bang voor mijn komende trainingscijfer. Ik denk, nu ja... maximum een 8. Ik was al van plan om te klimmen en met bijlen te gooien, hetgeen wat ik al mijn hele leven deed. Dan ga ik naar binnen. De meeste spelmakers kijken nog, maar een deel kijkt niet, ze hebben tenslotte ook al veel privé-sessies gezien. Daar, recht voor mij zie ik een bijl liggen, mijn handen tintelen om hem vast te pakken. Hier heb ik 3 dagen op gewacht, de bijl. Ik neem er een stuk of 4 mee, en begin dan snel te klimmen. Zoals ik in 7 altijd door de bomen doe. Bijl één vliegt weg, in een arm. Niet bepaald goed. De tweede vliegt in het hoofd, en de derde een paar centimeter naast het hart. Moest het echt geweest zijn, zouden ze allemaal dood gebloed zijn, maar daar kijken de spelmakers natuurlijk niet naar. Bij de vierde concentreer ik me ten volle op het doel, terwijl ik nog steeds van hier naar daar zit te springen en klim, gooi ik de laatste bijl recht in het hart.

    Thomas Watt|| district 3:

    "Thomas Watt, district 3", ik hoor de vrouwenstem door de micro's. Rustig loop ik naar de deur. Ik weet dat ik dit kan. Ik weet het gewoon. Een elektrische val opzetten, dat is mijn specialiteit, in 3 heb ik dat erg veel gedaan. Als ik naar binnen ga, zie ik de spelmakers aandachtig kijken, ze hebben tenslotte nog maar 4 sessies gezien, dat is niet echt erg veel. Snel pak ik 2 stukken goed geleidend ijzer en bind ze aan elkaar, en die aan een ijzeren stoel. Even verder zie ik een lamp liggen, en leg hem aan het ijzer. Nu nog elektriciteit zien op te wekken. Denk, Thomas, denk. Wat is de simpelste energie-opwek manier die er bestaat? Natuurlijk! Statische energie. Dat is het. Ballon, dat heb ik nodig. de spelmakers hebben zo te zien aan alles gedacht, want zelfs een ballon ligt er. Snel wrijf ik hem over mijn haar, een hele tijd lang, en houd hem dan tegen het ijzer, en het werkt. De lamp brand.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [@Maracroft, natuurlijk mag dat! Zelf ga ik dat denk ik ook doen....]


    Reality's overrated.

    Seaver schreef:
    (Daar heb ik wel zin in^^ en dan zal ik later even posten)


    [Bedoel je dat je me wilt helpen met beoordelen?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Bedoel je dat je me wilt helpen met beoordelen?]



    (Jup, dat bedoelde ik.)


    We've lived in the shadows for far too long.