• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (Thorn)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Snivy)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Snivy)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Unimaginable)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    -
    - Rose Knive Sapphire (Lake)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (Thorn)
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Lake)
    - Felicité Madison Gardner (Snivy)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Lake)

    Tributen:
    -
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    -
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Unimaginable)
    Stylist:

    Tributen:
    - Gereseveerd (Thorn)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Unimaginable)
    - Hope Dawn Moon (Lake)


    We beginnen bij de privésessies, het liefst op districtvolgorde, maar het hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:30 ]


    Reality's overrated.

    [Lol, ik sta er nog steeds als Flirt x3
    Nevermind, ik post zo meteen mijn stukje voor Eden, en daarna probeer ik zo snel mogelijk mijn stukje voor Felicité te posten!]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:40 ]


    What’s tasty in Busan?

    | Eden Leona Greyfield |
    'Straks ben ik, straks móet ik,' galmt het door door mijn hoofd, en ik voel hoe mijn spieren zich aanspannen. Adem in, adem uit. Rustig aan, je kunt dit best. Ik denk na over wat Aiden me had gevraagd. Een pact sluiten. Wij met z'n tweeën tegen de rest. Aiden en Eden. Hij heeft nog gelijk ook, onze namen lijken inderdaad veel op elkaar. Misschien was het nog niet eens zo'n slecht idee, hij heeft iets, iets aan hem wat me hem doet vertrouwen. Ik kan er mijn vinger niet op leggen wat het precies is, met het is iets.
    Eden Leona Greyfield, wil zich melden bij de ingang, Eden Leona Greyfield, dank u wel.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik de monotone stem van de vrouw door de speakers hoor galmen. Het is mijn beurt.
    "Eden?" Vraagt de vrouw bij de ingang zonder me ook maar een blik waardig te kunnen. Ik knik en vraag me tegelijkertijd af hoe ze heeft kunnen zien dat ik knikte als ze de logge deur die naar de trainingshal leid opent. Ik stap binnen, en meteen lijken alle zenuwen die zich in die korte tijd hebben opgekropt in mijn lichaam als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Ik neem plaats in het midden van de zaal, en laat mijn ogen over de mensen glijden die hun blik bijna minachtend op mijn gelaat laten rusten.
    "Eden Leona Greyfield, District 1", meld ik de mensen op het plateau boven me, en ik durf te zweren dat één van de mannen me een bemoedigend knikje geeft. Een opvallend nonchalante en vooral, normale, jongen van ergens rond de 20. De spelmaker geeft me een seintje met zijn hand, en dat is voor mij het teken dat ik me om mag draaien en naar mijn vertrouwde onderdeel mag lopen; messen werpen. Uit een automatisme pak ik de het tweede mes van de rechterkant en bestudeer het lemmet. Compleet gaaf, met een vlijmscherpe kartelrand. Mijn favoriet. Soepel laat ik het mes tussen mijn vingers glijden. Plotseling draai ik me om, en met een niet al te harde strijdkreet gooi ik het mes met een noodgang richting te dummy. Het mes zoeft door de lucht en komt precies in het midden van de roos terecht. Ik pak het mes dat naast mijn favoriet ligt en gooi die ook op de dummy. Maar deze raakt hij niet, maar beland óp het andere mes. De punt boort zich in de achterkant van mijn eerder geworpen mes. In gedachten doe ik een vreugdedansje, maar aan mijn uiterlijk veranderd niks. Als tweede grijp ik de speer, die ik met dezelfde snelheid een gat in het voorhoofd van de rode dummy laat boren. Als laatste, en zeker ook het moeilijkste voor mij, wandel ik zelfbewust en rustig naar het onderwerp boogschieten. Dit heb ik namelijk niet geoefend in de trainingshal, alleen thuis, maar zonder professionele doelen. Als een echte kenner pak ik een prachtige donkerbruine boog van het rek, span hem aan, en geef het teken aan de assistent die naast het kanon staat die kleiduiven de lucht in schiet. Ik span de boog aan, de eerste kleiduif word geschoten, en zodra ik hem in mijn vizier heb laat ik de boog los. Een klap volgt en de kleiduif valt in duizenden stukjes uit elkaar en stort neer op de grond. Als ik er een paar heb geschoten -en geen één heb gemist- geef ik aan dat dit genoeg is. Netjes plaats ik de boog terug op de plek waar ik hem vandaan heb en richt me weer tot de mensen op het plateau. Ik doe mijn best om door de felle Capitoolkleuren die op hun gezichten zijn gesmeerd heen te kijken, maar hun pokerface is ondoordringbaar. Als ik merk dat ik staar, scheur ik mijn blik los van de mensen boven me, bedank ze netjes voor hun aandacht en wandel dan de trainingshal uit. Fingers crossed dat het goed is gegaan. We zullen het zo wel zien.

    [Ja, uhm, ja. Ik had dus op het andere topic een pact gesloten met Aiden uit 1, en nu ook een pact met Rose uit 2, Tell me if I'm wrong en ook een soort gedwongen pact met Felicité ofcourse. Is dat een probleem of..? En @Caleo en @HurtedHeart is dat nog steeds oké? ^^]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:54 ]


    What’s tasty in Busan?

    Ik heb de mail naar iedereen gestuurd, enkel kan ik om de een of andere reden het niet naar Esorcha, Cadaver en Casuality...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is er nog een voorkeur voor een rol die ik kan invullen?

    Jolene schreef:
    Is er nog een voorkeur voor een rol die ik kan invullen?


    [De jongen van District 10 is nog over en nog een aantal stylisten en mentoren zijn over.]


    Reality's overrated.

    [Zullen de stylisten en mentoren wel een beetje mee kunnen doen aangezien de tributen in de arena zitten?]

    Jolene schreef:
    [Zullen de stylisten en mentoren wel een beetje mee kunnen doen aangezien de tributen in de arena zitten?]


    [Ja, mentoren zowizo stylisten criëren de intervieuwkleding en daarna kunnen ze hun eigen gang gaan. En ik zal ook wel af en toe 'iets om te doen' 'organiseren' ofzo. Haha dit klinkt heel raar >.<]


    Reality's overrated.

    (ik maak morgen een mentor heb je een voorkeur voor district?)

    Legolas10 schreef:
    Caleo waarom was je niet op school dan of is dat een prive reden?


    [Je kunt het verhaal Just A Little Secret lezen, daar staat een groot gedeelte in.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Je kunt het verhaal Just A Little Secret lezen, daar staat een groot gedeelte in.]


    (Als je wil kan ik nog een rol invullen)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Mag ik stylist 6 nog)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [@ThisIsMeNow: Ja, tuurlijk!]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [@ThisIsMeNow: Ja, tuurlijk!]


    (Ik voel um metteen in)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    (Ik voel um metteen in)


    [Oké.]


    Reality's overrated.

    (- Percival Orwell (Seaver)
    - pak
    -stropdas
    -schoenen

    - Marigold Treasure (PrettyAngel)
    -jurk
    -schoenen
    -haren


    live your life, it is beautiful as it is!