• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (Thorn)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Snivy)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Snivy)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Unimaginable)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    -
    - Rose Knive Sapphire (Lake)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (Thorn)
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Lake)
    - Felicité Madison Gardner (Snivy)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Lake)

    Tributen:
    -
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    -
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Unimaginable)
    Stylist:

    Tributen:
    - Gereseveerd (Thorn)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Unimaginable)
    - Hope Dawn Moon (Lake)


    We beginnen bij de privésessies, het liefst op districtvolgorde, maar het hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:30 ]


    Reality's overrated.

    Percival Orwell || District 6
    Ik lachte even bemoedigend naar mijn districtgenoot voordat ik opstond en de kamer binnen liep. Alsof ze alles waren zaten een antal mensen lachend en etend op mij naar te kijken. Ik walgde nu al van ze. "Percival Orwell, District 6." Zei ik. Ik kreeg een teken dat ik mocht beginnen. Ik deed gewoon wat ik had afgesproken met mijn mentor. Eerst met een axe de poppen onthoofden en dan vanuit een mooie nep boom een axe naar een paar dummies gooien, om te laten zien dat ik vnaf war dan ook kon gooien. Het klonkt zo simpel, het was alles behalve simpel. Ik pakte de axe op en rende naar het midden van een cirkel poppen. Wanneer ik klaar was met de poppen lagen hun hoofden, benen en armen op de grond. zoiets zou ik een echt persoon nooit aan kunnen doen en dat wisten ze volgens mij ook wel. Ik pk een tweede ae mee en klim snel en makkelijk een -nep- boom in. Ik had me net omgedraide en gooi een axe naar één van de poppen.De axe komt minder goed terech dan dat ik gehoopt had. Ik ging op ondersteboven hangen en haalde diep adem. Als dit niet lukte was ik er geweest. De axe kwam vrij goed terecht en een opgeluchte zucht verliet mijn mond voordat ik mezelf liep zakken. "Je mag gaan." Hoorde ik en ik knikte. Ik had mijn best gedaan.

    Munro Kelvin Reid || District 12
    Ik zuchtte diep en haalde mijn hnd even door mijn haar. Dit ging goed komen, ik zou een niet al te laag cijfer halen en dan was het goed. Dan kwam alles goed. Ik liep langzaam door de deur en keek even op naar de spelmakers. Ze waren beangstigend en sommige deden geeneens de moeite om op te kijken. Ik schraapte mijn keel en haalde diep adem. "Munro Kelvin Reid, district 12." Zei ik kortaf en draaide mij naar het rekje met wapens, nadat er was gezegd dat ik kon beginnen. Messen of speer, misschien waren messen het beste. Ik was altijd al beter geweest met messen, gewoonweg omdat ze kleiner waren. Een kleine glimlach vormde zich op mijn gezicht wanneer ik terug dacht aan hoe wij altijd in de keuken met de messen zwaaide, puur omdat we de verhalen van onze opa vertelde, die de spelen niet overleefd had. Onze namen zaten er ook zo vaak in dt ik niet verbaasd was geweest dat de mijne getrokken was. Ik pakte één van de messen uit het rek en keek er even naar. Ik keek naar de pop die er hing en wist dat ik maar één of twee knsen had om raak te gooien. Ik gooide zo hard als ik kon en was bang dat het niet goed genoeg was. Mijn mes komt in de schuder terecht, waarn ik mezelf zachtjes vervloek. Ik pakte een tweede mes, wat ik ook weer aar de pop gooi. Het komt dit keer net onder waar normaal ribben zouden zitten terecht. Nog steeds niet goed genoeg. "Je mag gaan." Hoorde ik verveeld achter. Ik knikte en liep weg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)


    (Jup, dat bedoelde ik.)


    [Bedankt!]


    Reality's overrated.

    Rose Knive Sapphire || Tribuut District 2

    Als ik aan de beurt ben sta ik op. Op mijn dooie gemak loop ik de ruimte in. Of ik zenuwwachtig ben? Welnee, waarom zal ik? Je moet laten zien wat je kan. Zo moeilijk is dat niet. Snel achter elkaar gooi ik de messen stuk voor stuk in de harten van de bewegende poppen. De spelmakers kijken naar me en ik glimlach, tot nu toe gaat het uitstekend. Wacht, op de muur zit een mot. Ik besluit als extraa'tje de mot te doorboren. Hup, mijn mes gaat recht de mot in. Ik pak de pijl en boog en schiet raak zo in het lemmet van het mes. Perfect. Dan ga ik weer verder met de poppen. Als ik klaar ben heb ik er geen één gemist. Ik maak een buiging en loop weg. Hopenlijk vonden de spelmakers het ook goed. Zo niet, jammer, maar pech gehad. Bij die beroeps kom ik toch wel. Ze hebben me al gezien. Ookal bemoei ik me niet al te veel met de rest. Toch hoop ik wel op een goede trainingscore. Maar volgens mij hoopt zo'n beetje iedereen dat.


    Hope Dawn Moon || Tribuut District 12

    Trillend ga ik de ruimte binnen. Ik loop naar de pijl en boog. Wat moet ik anders? Wacht er is een plek waar je je behendigheid kan tonen. Dat is iets voor mij. Het is een aardige opgave, maar ik bereik in één keer in een rap tempo de andere kant. Een enkele keer ben ik bijna geraakt door een plastic buis. Maar de rest heb ik allemaal met gemak ontweken. Ik zucht, waren de echte spelen maar zo makkelijk. Ineens bedenk ik dat ik aan het wegdromen ben. Wat moeten de spelmakers wel niet denken? Ik buig snel en loop dan op een drafje de zaal uit. Hopend dat ik het een beetje goed heb gedaan.


    Ethan Twan Flash || Tribuut District 4

    Ik schiet overeind en onderbreek mijn gedachten als ik aan de beurt ben. Ik ga vishaken maken, wat kan mij deze trainingscore schelen? Vishaken maken kan ik als de beste. En altijd maar wapens word ook saai toch? Ik maak de meest moeilijke knoop die ik kan bedenken en zorg dat de knoop goed in zicht is voor de spelmakers. Als ik klaar ben besluit ik toch nog maar een speer door het hoofd van een van de poppen te gooien. Daarna buig ik - niet erg opvallend en diep, maar goed - en loop dan de zaal uit. Misschien was dit een beetje saai, en met knopen maken win je de spelen ook niet. Maar wat in hemelsnaam boeit dat? Ik weet zelf toch wel wat ik kan?


    Reality's overrated.

    [Intervieuwkleding District 5



    Klik hier voor betere versie deze is namenlijk nogal klein :$

    Physera draagt een korte witte jurk die van boven decoratief versierd is. De kleur van de hoge pumps komt terug in de docoratie van de jurk. In haar opgestoken haar zit een witte bloem met zwarte stipjes. Ook haar nagels zijn wit met zwarte stipjes gelakt, op haar ringvingers zitten op haar nagels een rood hartje en op iedere nagel een kleine rode steen die het zwart randje siert. Ze draagt ook een ring met een hartje. Ze draagt simpele oorbellen om het niet té te maken. In haar gizicht zijn haar ogen het opvallends opgemaakt. Ze dragen een mooie oogschaduw met een lichte glitter. Haar wimpers zijn aangezet met mascara. Op haar wangen is licht een lichtroze blush aangebracht en op haar lippen valt bijna alleen een lichte glans te zien. Ze zijn namenijk lichtroze.

    De mannenlijke - en naamloze ;p - tribuut heeft een witte even broek aan. Ook het jasje erboven is wit, de blouse eronder is de kleur van de pumps van Physera wat dus nét iets afwijkt van het wit. Zijn haar is naar achteren gekamt en hij draagt schoenen in die zelfde kleur als zijn blouse.


    Ik hoop dat dit wat is, ik ben namenlijk nog nooit stylist geweest :$. En heb dit even snel verzonnen omdat ik ook niet echt veel met het district kon, maar ik heb dat wel geprobeert een beetje in te verwerken ofzo.]


    Reality's overrated.

    [Intervieuwkleding District 10:



    Indaiyah draagt een half-lange grasjurk, die de weiden in district 10 kenmerkt, ook haar hakken zijn in het weidegroen gedaan. Haar haren zijn versierd met bloemen, en ook opgestoken. De toppen van haar nagels zijn gelakt in het groen, met een mooi wit patroon erop. Het andere deel van haar nagels is met doorzichtige nagellak gedaan. Indaiyahs lippen zijn donkerrood gedaan, en op haar gezicht kun je juist een klein laagje schmink zien, lichtbruin tot beige.

    De mannelijke tribuut van District 10 draagt een gewoon effen groene T-shirt, en effen groene broek, wat weer de weilanden kenmerkt van district 10. Zijn bruin haar, tot net iets onder zijn oren, is gewoon wat geborsteld voor de interviews. Ook op zijn gezicht is een laagje schmink aangebracht, ook lichtbruin tot beige. De jongen zijn schoenen zijn ietsje donkerder qua groen.


    Ik hoop ook, net als Caleo dat dit goed is, want eigenlijk wist ik helemaal niet wat is exact allemaal moest beschrijven.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett

    Ik schrok wakker uit mijn gedachten als ik hoor dat ik moet. Ik liep naar binnen en zag de spelmakers. "Scarlett Rootz. District 8," zei ik. Ik liep naar het klim gedeelte en ging snel als ik kon omhoog en deed dat een paar keer. Toen ik daar mee klaar was ging ik messen werpen. Ik gooide ze op het boordt en maar 2 van de 6 waren moordend waren raak. Daarna ging ik naar de ren baan en rende zo snel als ik kon rondjes. Toen hoorde ik dat ik mocht gaan. Ik knikte en liep weg. Dit ging goed maar was het goed genoeg?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 12:22 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    [interview kleding Scarlett Darcey Rootz.
    paarse jurk haar schoenen nagels lipgloss

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 18:39 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Gemaakt door: Silene Hathaway, Styliste D2 Voor: Rose Knife Sapphire, Tribuut D2


    Een jurk die er bijna glanzend uitziet, als het blad van een zwaard. Ook zijn de diamantjes in de vorm van een sierlijk zwaard gezet (dat is niet zo in de foto, dat moet je er even bij bedenken). Ik bedoel dat sierding dat op haar jurk zit, ik weet niet hoe ik het moet noemen

    Gemaakt door: Silene Hathaway, Styliste D2 Voor: Jackson Willow Anderson, Tribuut D2


    Een pak dat bij de jurk van Rose past, met een glanzende stropdas (zo'n beetje zoals de jurk van Rose), zodat het op een zwaard lijkt. (Dit zie je weer niet in de foto, maar dat moet je er bij bedenken.)

    [Oh! Als ik al die jurken bekijk snak ik er gewoon naar er eentje aan te passen! Dat is zo prachtig, maar wanneer krijg je nou zo´n kans?]

    [(Gekopieerd van het oude topic.)]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:57 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    ThisIsMeNow schreef:
    Scarlett

    Ik schrok wakker uit mijn gedachten als ik hoor dat ik moet. Ik liep naar binnen en zag de spelmakers. "Scarlett Rootz. District 8," zei ik. Ik liep naar het klim gedeelte en ging snel omhoog en deed dat een paar keer. Toen ik daar mee klaar was ging ik messen werpen. Ik gooide ze op het boordt en de meeste waren raak. Daarna ging ik naar de ren baan en rende als een speer rondjes. Toen hoorde ik dat ik mocht gaan. Ik knikte en liep weg. Dit ging goed maar was het goed genoeg?


    [Wow, Scarlett is wel heel goed voor iemand uit District 8 :O]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:04 ]


    Reality's overrated.

    ThisIsMeNow schreef:
    [interview kleding Scarlett Darcey Rootz.
    paarse jurk haar schoenen nagels lipgloss


    [Je stylist moet ook een outfit maken voor Kane, de mannenlijke tribuut van MaraCroft]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Je stylist moet ook een outfit maken voor Kane, de mannenlijke tribuut van MaraCroft]


    (Pak van Kane
    Pak


    Stropdas


    Schoenen


    live your life, it is beautiful as it is!

    (vraagje ,wanneer weten we de punten ? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Finarfin Eärfalas Districht 5]
    Ik was best zenuwachtig ik zat wat te pinkelen op een tafeltje die naast me stond. ''Finarfin Eärfalas'' Hoorde ik door de luidsprekers komen. Ik liep naar de ruimte. Wat als ze me nou slecht vinden. De spelmaker's zaten wat te praten. ''Finarfin Eärfalas!''Riep ik. Ze keken op. Ik had bedacht om met een zwaard de koppen van de doelwit af te gaan slaan en daarna met een speer de harten te doorboren. Ik liep naar het wapenrek. Ik pakte het zwaard. Ik liep naar de doelwit die als mummies eruit zagen. Ik liep naar het grootse doelwit. Ik raakte net onder de hals. Wat fout. Dacht ik bij mezelf. Ik liep weer naar het wapenrek. Pakte een speer. De spelmaker's keken al niet meer. Ik hoeste. Het was wel onbeleefd maar als ik daar een beter cijfer van zou krijgen... Niet iedereen keek om sommige wel. Ik stond ongeveer 5 meter van de bewegende dummie. Ik deed de speer naar achter. En gooide zo hard is ik kon. Links van het hart. Dat was wel goed dacht ik bij mezelf. De spelmaker's waren al weet met elkaar aan het praten. ''Bedankt.''Zei ik en liep de zaal uit.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Nyan schreef:
    (vraagje ,wanneer weten we de punten ? :3)



    (Als iedereen zijn stukje gepost heeft. Wat dus nog wel even kan duren, maar als het te lang gaat duren dan krijgen ze gewoon een vier en een bericht dat de spelen echt zijn begonnen denk ik dan toch....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoelang duurt dat?
    Tot ze een vier krijgen?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.