• Daar gaan we weer -.-

    (Novum) - De zorgen om Justin Bieber nemen toe bij de mensen om hem heen. De 18-jarige zanger trekt veel op met rappers Lil Za en Lil Twist, die een slechte invloed op hem zouden hebben. Nadat eerder dit jaar een foto opdook waarop Bieber was te zien met een joint, is hij nu gespot met een fles hoestdrank met het verslavende codeïne. Als het goedje wordt gemixt met drank, ontstaat het onder rappers populaire drankje sizzurp. Op een nu opgedoken foto is te zien dat Bieber, Lil Za en Lil Twist joints rollen aan een tafel waarop de fles met het verslavende goedje te zien is, schrijft de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. De woede bij de mensen om Bieber heen is groot. Bronnen laten weten dat ze 'verschrikkelijk gefrustreerd' zijn, omdat de zanger met de rappers omgaat. Ze zijn bang dat de twee ervoor zorgen dat hij het verkeerde pad op gaat.

    Als Justin zo nodig wilt losgaan, is hij daar zelf bij. Die jongen heeft vast en zeker hersenen gekregen om zelf na te denken wat hij wilt en niet wilt. Trouwens, als het aan getinte rappers zou liggen was Nicki Minaj net zo goed schuldig geweest, daar gaat hij ook mee om.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jeugd? Hij is 18, laat hem lekker zijn fouten maken omdat hij volwassen wordt lolol.


    18 vind ik nog best jeugdig ja.


    Bad decisions make good stories.

    Hij heeft zijn excuses aangeboden, in elk interview dat ie nog kreeg en had gezegd dat mensen fouten maken. Hij zal het nooit meer doen, zelf ook op SNL gezegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Hij heeft zijn excuses aangeboden, in elk interview dat ie nog kreeg en had gezegd dat mensen fouten maken. Hij zal het nooit meer doen, zelf ook op SNL gezegd.

    "Nooit" is nogal een groot woord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Little schreef:
    Hij heeft zijn excuses aangeboden, in elk interview dat ie nog kreeg en had gezegd dat mensen fouten maken. Hij zal het nooit meer doen, zelf ook op SNL gezegd.


    Aaaawh Jussie toch<3 en idd nooit is een groot woord. Never Say Never right Justin? (lol)

    Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik bedoel maar, het is goed dat ie zijn excuses heeft aangeboden maar we weten nooit hoe hij echt is. Hij kan zich voordoen als een ander. Hij kan ook in het echt heel aardig zijn. Wie weet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Hij heeft zijn excuses aangeboden, in elk interview dat ie nog kreeg en had gezegd dat mensen fouten maken. Hij zal het nooit meer doen, zelf ook op SNL gezegd.


    Dan zoekt 'ie wel een ander deel van de bevolking om de schuld te geven van zijn fouten.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 10:04 ]


    26 - 02 - '16

    Little schreef:
    Hij heeft zijn excuses aangeboden, in elk interview dat ie nog kreeg en had gezegd dat mensen fouten maken. Hij zal het nooit meer doen, zelf ook op SNL gezegd.

    Ik snap niet precies waarom hij zijn excuses moet aanbieden. Hij is niemand uitleg verantwoordelijk, hooguit zijn moeder. Als hij wiet wil roken, moet hij dat lekker doen.


    ars moriendi

    HAHA, als mr. Beaver dat wil, wat maakt het dan uit?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Zijn fans hebben nu 'Operation Cut For Bieber'
    Hoe ziek is dat...


    Life's a journey, not a destination

    xBlackbird schreef:
    Zijn fans hebben nu 'Operation Cut For Bieber'
    Hoe ziek is dat...


    Omg, daar heb ik nog een leuk filmpje van gezien. Ik ging plat. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Omg, daar heb ik nog een leuk filmpje van gezien. Ik ging plat. :')


    Haha XD


    Life's a journey, not a destination

    Tortura schreef:
    "De 18-jarige zanger trekt veel op met rappers Lil Za en Lil Twist, die een slechte invloed op hem zouden hebben."

    Lol, yeah sure. Een slechte invloed als je tien jaar oud bent of zo.
    Kom op zeg, die gozer is achttien. Hij kan echt wel zelf melden als hij het wel of niet wilt, dan hoeven ze niet alles naar die rappers te schuiven. Justin heeft een mond, deze kan hij gebruiken om te zeggen wat hij nu precies wilt. Die mogelijkheid ligt bij hem. Done, zijn eigen foute keuze.


    •*• Lululu •*•