• De stelling van deze week luidt:
    Overal in Nederland en België moet er Starbucks komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hell yeah!

    Vind ik niet zo'n discussie onderwerp eigenlijk ghehe.


    Your make-up is terrible

    Dat is geen stelling, dat is een feit :Y)

    -voeg hier een opmerking toe over hoe slecht de stellingen de laatste tijd zijn-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog nooit gehad;O


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mee oneens. Ik heb geen zin om constant reclame naar mijn kop geslingerd te krijgen. Neem bijv. McDonalds. Niet iedereeen is er blij mee, waardoor de reclames door velen als irritant worden beschouwd. Dat wordt hetzelfde bij Starbucks, als de permissen en de conclusie kloppen.
    Permis 1: Grote bedrijven maken veel reclame
    Permis 2: Starbucks is een groot bedrijf
    Conclusie: Starbucks gaat veel reclame maken.

    Again, NO HATE tegen alle StarbucksLovers, maar ik ben hier niet mee eens.


    I will keep watch.

    Ik ben gewoon bij Leiden al een paar keer naar Starbucks geweest (:

    Maar eh, het hoeft van mij niet, want ik neem nooit wat ^^ achterlijk duur ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nee, hoeft niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mee eens!


    The pen is the tongue of the mind

    Er hoeven niet honderden te komen maar wel wat meer in elke provinciale hoofdstad bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 9:38 ]


    If there ever comes a day when we can't be together keep me in you're heart I'll stay there forever.

    DarkSavior schreef:
    Dat is geen stelling, dat is een feit :Y)


    You can't not look cool with a crossbow.



    Zeker weten.


    -

    Ik vind het nog steeds achterlijk duur. Starbucks is lekker, maar het is zeker dat geld niet waard. Het is niet dat het van speciale koffiebonen is gemaakt. En wat al eerder gezegd is, we worden waarschijnlijk doodgegooid met reclame als het wel gebeurd en als ik ergens niet van hou...
    Al ben ik het er ook niet mee oneens, het is een bedrijf, bedrijven breiden uit. Zeker eentje als Starbucks en er zijn genoeg mensen die dit wel heel graag willen.
    Zwitserland voor deze.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eeeeens <3


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    In de grotere steden zou het wel leuk zijn.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 10:39 ]


    4:21 ''We'll be alright''

    We hebben er twee bij ons op Utrecht Centraal, haha. Heb ik nooit helemaal begrepen. (': Ik kom er niet zo vaak tbh maar eens in de zoveel tijd is het heerlijk! :9~ Eens dus.


    ars moriendi

    Sure, dan kan iedereen hipster foto's van hun starbucks beker maken en op facebook plaatsen. Nee bedankt.


    You are beautiful, you are love.