• De stelling van deze week luidt:
    Overal in Nederland en België moet er Starbucks komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, letterlijk overal? Ik denk dat het beter is van niet. Als je nog even buiten beschouwing laat dat er dan een heleboel winkels midden in een weiland in the middle of nowhere terecht zouden komen en dat koeien voor zover ik weet geen koffie drinken, Starbucks of niet, zouden ze waarschijnlijk al binnen de kortste keren failliet gaan als ze alleen in ieder dorpje hier in het noorden een filiaal openden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eens! :D

    Want dat zo fucking lekker en je komt het alleen tegen in de grotere steden! :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaaaaaaaaaaaaaaa:9~


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    DarkSavior schreef:
    Dat is geen stelling, dat is een feit :Y)

    -voeg hier een opmerking toe over hoe slecht de stellingen de laatste tijd zijn-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I'd say yes :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eens!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Assassin schreef:
    Hell yeah!

    Vind ik niet zo'n discussie onderwerp eigenlijk ghehe.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LunarFlower schreef:
    I'd say yes :Y)


    Tell me about it, stud.

    dat zou wel leuk zijn!


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    als er overal starbucks komt (wat ik wel een goed idee vind), vind ik ook dat de prijzen van de producten die je bij Starbucks kunt kopen omlaag moeten!:Y)
    jemig, wat is het daar duur!:O


    Be Your Own Anchor

    echt een goede stelling om over de discussiëren is het natuurlijk niet...


    Be Your Own Anchor

    Nee, het moet wel een bijzondere koffie blijven die je niet overhaal in Nederland kunt krijgen. Elk provinciaal hoofdstad is een optie, maar ik zie in Hoogeveen echt geen Starbucks komen. Hoeft van mij ook niet.

    Ik lus btw geen koffie (cat)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben er één keer geweest, ik had iets van een frapuccino geproefd of zoiets, en een zakje chips. Samen was dat iets van een 5 euro dacht ik,(maar ik denk dat ik er nog iets bij had gekocht dat ik nu ben vergeten xd) Ik vond het zo vreselijk vies D: Die frappucino smaakte vreselijk, en die chips was helemaal geen chips (cat) Voor die prijs had ik veel liever iets uit de Mac gehaald, maar het is er wel altijd gezellig en hun wifi is supersnel ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik drink het niet, maar er mag er best eentje komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oneens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.