• Hoi,
    ik had een idee kijk hier waar het over gaat:
    Het gaat over een meisje dat wees is.
    ze heeft alleen nog maar een Opa die in een verzorgingstehuis zit, later komt zij met al haar vriendinnen achter een enorm geheimen maar de tijd begint te dringen.
    Ik weet alleen nog geen naam weet iemand er wel een maar de rollen:
    Hoofdrol: IKKE!
    Vriendin 1: xFUCKxYOUx
    Vriendin 2: NoBullshit
    vriendin 3: MILLIONAIRx3
    Pestkop 1: BiLlSMuRf
    Pestkop 2:

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Plaate (anime):
    Hobby's:
    Tekstje:


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    Rol: Vriendin 1

    Naam: Denise

    Leeftijd: 16

    Karakter: Aardig, gevoelig, behulpzaam, betrouwbaar, eigenwijs, betwetrig en snel op de teentjes getrapt.

    Plaate: http://img209.imageshack.us/img209/4664/p2wm0.jpg

    Hobby's: Tekenen, winkelen, computeren, voetballen, gek doen en uitslapen.

    Tekstje:

    Haai^^
    Ik ben Denise en ik ben 16 jaar geleden hier op deze planeet beland. Ik woon samen met me ouders en 2 oudere broers in een knus, gezellig huisje ergens in een land. Me hobby's zijn tekenen, winkelen, voetballen, computeren en gek doen. Maar toch vooral UITSLAPEN! Ik haat het daarom ook om vroeg op te staan. Maar dat moet toch wel 5 dagen in de week. Ik heb veel vriendinnen en ik denk dat dat komt omdat ik erg betrouwbaar ben. Veder gaat het goed op school. Ik doe VWO en zit in het 5de jaar. Ik ga dadelijk naar voetbal en moet me nog omkleden. DOEI!
    -xxx- Denise


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Rol:
    Pestkop 1
    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    EigenWijs, Koppig, Doet waar ze zelf zin in heeft, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, en Heeft een te groot ego
    Plaate (anime):
    http://www.zastavki.com/pictures/1024x768/Anime__003041_.jpg
    Hobby's:
    Zingen, Dansen, UIgaan, Schoppen
    Tekstje:
    Hoii,, Hoii! Ike ben Elle en ben 18 jaartjes Oud. Als ik jou was, zou ik mij maar altijd me zin geven,, anders heb je geen lieferdje aan me! En dat meen ik, Ik moet altijd me zin krijgen, de beste zijn, en zo niet. dan flip ik hem. Als iemand mij niet bevalt, Doe ik daar zekker wat aan, en daar heb ik zo mijn maniertjes voor. Je moet nu niet gaan zeggen dat ik een Bitch ben,, want dat ben ik dus apsolut niet! Teminsten,, dat vind ik! en als ik jou niet beval, dan is dat lekker jou problem, want ik ga er niks aan doen. Zoals je mischien al heb gemerk, heb ik best wel een groot ego, en ga voor niets of niemand aan de kant! Oepsie,, ik moet drigent weg, Moet Shoppen!!
    Bye Xxx


    Dunno ><

    Rol: vriendin 2

    Naam: khara

    Leeftijd: 17

    Karakter: lief,soms bitchie,hyper

    Plaate (anime): neem ma eentj vn mun quizlet f kies zelf

    Hobby's: Paardrydn,,dansen,,zingen

    Tekstje: haaii,,ik ben khara,,ik ben 17 jaartjes^^n bn nogal hyper,,n TH fan,n ben n shopfreak,,khang veel rond met mun vriendjs mdatk niizondr zuhh kan^^


    We were bOrn fOr Love! ^^

    vriendin 3

    Naam:tamara

    Leeftijd:16

    Karakter:lief maar k heb wel een hele groet mond hoor maar k bijt ni :P

    Plaate (anime):http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/zui3.jpg

    Hobby's: lol make en shoppe

    Tekstje:heyy!!...
    ik ben tamara ik ben lief als je lief doet tege mij en men vriende... ik ben ni helmaal wees men ma is dood en zo ma men pa is wel raar die is nooit thuis dus hing ik altijd op straat...
    iets tege men vriende is iets tege mij punt... ik haat bitchen en pestkoppen die kome kome men keel uit... ik hou van shoppe met de kreditkart van men beste vriend rijk kind merkt da blijkbaar ni :P
    ik ben nogal heel erg koppig en k ben der fier op punt maar k ben dus ni snel kwaat ma als t je lukt me kwaat te krijge val ik aan


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    BkXxX dat is geen Anime plaatje


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    Dankje voor de rol!!! (K)


    Dunno ><

    Graag gedaan


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    VRIENDIN 3 ^^


    Rol: ^^

    Naam: April

    Leeftijd: 17

    Karakter: Stoer,Eigenwijs,Koppig,Aardig Lief

    Plaate (anime):

    Plaatje 1:

    http://www.tokyopop.co.uk/ugc/1/8/2/9/7/1/u/avatar/1049247.jpg

    Plaatje 2;

    http://www.filetransit.com/images/screen/888f3bbd70171a08828a34ff0484532b_Free_Japanese_Anime_Screensaver.jpg

    Hobby's: Drumme,Skate En zingee

    Tekstje:

    Hii,

    Ik ben hier z'n 17 jaar geleden op de wereld belandt en kreeg de naam April.Mijn ouders zijn een Jaar geleden omgekomen bij een Brand in een Warenhuis. Sinds Dien kijk Ik nooit meer Mirrors als ik die film kijk moet ik aan me ouders denken. Dus daarom woon ik nu in een Weeshuis.Ik heb er 3 leuke vriendinne en kan er goen mee op schiete. O ja voordat ik het vergeet ik doe graag Drumme,Skate en zinge en je kan me blij maken met Ice-Cream ^^

    x. April

    Nog een rol!


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    Thxx voor de rol ^^