• Ik zit op het moment in een huis in Spanje met een Spaans meisje van mijn leeftijd naast me. Ik ben namelijk op uitwisseling! En ik ga jullie lekker jaloers maken want het is helemaal geweldig hier!
    Ik praat nu bijna 24/7 Engels en inmiddels begint het te mixen en praat ik soms een mix van Engels en Nederlands. Vrijdag was ik al om half 4 (in de ochtend) op, maar de eerste dag was al helemaal geweldig. ´s Avonds gingen we de stad in waar we een heleboel Spaanse mensen hebben ontmoet. Ik heb geleerd hoe je iemand uit moet schelden in het Spaans (:´D) en hier in Spanje geef je iemand als je hem ontmoet twee kussen op de wang. Het nachtleven hier in Spanje is ook echt amazing! Alle winkels blijven tot minstens 10 uur open en iedereen loopt nog gewoon tot 12 uur over straat. Op het plein waar we rondliepen speelden een vader en een klein jongetje nog voetbal om 11 uur. In plaats van hangjongeren waren de groepen tieners op straat hardstikke gezellig en niet het Hollandse type met de jongens die denken dat ze helemaal geweldig zijn en de meisjes die erachter aan hobbelen.
    Zaterdag was ook super. Ik heb inmiddels een account op de Spaanse hyves en ik heb geleerd hoe ik de macarena moet zingen. Zaterdagavond gingen we met de hele groep uit. Het is echt beschamend om te zeggen dat de Nederlanders bijna allemaal stomdronken waren terwijl alle Spaanse mensen nog hardstikke nuchter waren :\
    Vandaag de hele dag met de familie opgetrokken en de hele regio om de stad heen ontdekt. Ook naar het strand geweest en hun strandhuisje. De moeder deed heel erg haar best om Engels tegen me te praten, wat heel lief is, terwijl de vader gewoon gebaren gebruikt of zijn dochter alles laat vertalen.
    Het weer is hier heerlijk zonnig en warm en ik heb al heel veel Spaanse vrienden gemaakt (blijkbaar ben ik schattig). Ik blijf hier forever.
    ¡Yo llegaré a ser una española!

    Als je alles hebt gelezen, moet je ondertussen wel jaloers zijn (:


    From these ashes, I will rise

    Aaaaaaahw, klinkt super leuk! Ik ben jaloers!
    Nja, enjoy your time in Spain! (:

    Ah, super leuk! Ik ben ook in Spanje geweest maar ik heb niet veel gezien, want ik heb de hele week op bed gelegen omdat ik meteen iets verkeerd gegeten had :'D Ik wil ook op uitwisseling naar een leuk land D:

    Wauw! Ik droom zelf van een uitwisseling.=(


    You were born original, don't die as a copy.

    haha, leuk voor jou. Lekker weer daar heerlijk!~
    Ik ga 22 februari naar Amerika op vakantie
    Maar ja dat is dan weer wat anders dan een uitwisselinge zijn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Aaah, super leuk!
    Ik ben echt wel jaloers. Ik was naar Zweden op uitwisseling. Maar Spanje lijkt mij toch leuker!
    Geniet ervan!!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Me gusta España. Ik ben er de afgelopen drie jaar op vakantie geweest, ik ben helemaal fan van de Spaanse taal (zo fan dat ik op de middelbare school Spaans als volledige taal heb gekozen, maar drie lessen heb gehad en met een 6 ben geslaagd). Dus ja, ik ben stiekem wel jaloers...


    Bad decisions make good stories.

    Dat klinkt echt geweldig!
    Geniet er nog van! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bieberen schreef:
    Aaaaaaahw, klinkt super leuk! Ik ben jaloers!
    Nja, enjoy your time in Spain! (:


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Klinkt leuk ^^
    Ik was naar Italië. Ik mis mijn eerste uitwisselingsstudente :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Klinkt echt super! Ik is jaloers (duivel)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat leuk, ik zelf heb er twee jaar gewoond dusi k weet hoe het daar is (;
    Have fun!


    •*• Lululu •*•

    Dat klinkt echt geweldig! Jammer dat de Nederlandse jongeren niet zo zijn als de Spaanse. Maar goed, dat ligt aan de opvoeding hè.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, het spijt me, ik ben niet jaloers, ik heb het niet zo op de Spaanse cultuur.
    Maar wel héél veel plezier!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dank jullie wel :33

    DarkSavior schreef:
    Dat klinkt echt geweldig! Jammer dat de Nederlandse jongeren niet zo zijn als de Spaanse. Maar goed, dat ligt aan de opvoeding hè.

    Mijn Spaanse persoontje zegt dat je wel hier mag komen wonen :`)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:10 ]


    From these ashes, I will rise

    Het klinkt echt leuk! Ik moet je helaas wel teleurstellen: ik ben niet jaloers. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.