• Heejj hier kan je reclame plaatsten ben opzoek naar leuke story!

    hier ook ééntje willen jullie bekijken ? x


    I will take revenge on what they've done | | Miley Cyrus ~ One Direction
    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.



    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 14:14 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    ik ben een storie begonnen met One Direction & Demi lovato

    Mischien wil je het wel lezen ?

    Problems - Demi Lovato & OneDirection

    Ik zelf vind de inhoud best mooi.. Geen kapsones

    Als je hem gaat lezen...

    THANK YOU SO MUCH

    xEsmee


    @xEsmeeOfficial (cody simpson follows)

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Suspicion || Hungergames


    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Volledig Nederlands
    *Door SYNxGATES en ChocoChip

    Lees je onbekende personen?


    26 - 02 - '16

    Broken |~| Larry Stylison


    - written in Dutch
    - Spoken in Dutch
    - drama


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    Feelings cannot stop // Niall J. Horan



    I'll see you after all these years back. It hurts me. Slowly come feelings for you. I hate you but secretly after all these years we were best friends, I still love you.

    De proloog is net af maar ik zou het erg waarderen als iemand een abo erop neemt of wacht tot er wat hoofdstukken opstaan (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.



    Rated H for Horan.
    Het succes van One Direction dendert door een goudmijn. Een nieuw album is in de maak, ze worden door hun fans aanbeden als Goden en het leven van de vijf tieneridolen is kortgezegd een paradijs. Maar in diezelfde, ontspannen groep bevindt zich Niall, een onzekere jongen die al jarenlang de vlugge vingers van zijn oom ontvlucht. Hij voelt zich onvolwassen en kwetsbaar tegenover de vier mannen en probeert zijn probleem verder weg te stoppen dan de bodem van zijn achterhoofd diep is. Aldoor blijft Niall hardnekkig loensen met zijn verleden en heden, beide continu aan hem vretend. Maar dit blijft natuurlijk niet onopgemerkt. Terwijl One Direction op weg is naar de top van de berg, dondert Niall met volle vaart omlaag. Kunnen de andere bandleden hem staande houden?


    Searching heavens for another earth

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/108870/choices/
    [/url]
    Choices
    x One Direction fanfic over Zayn en Harry
    x Een verhaal over keuzes. Wat als je verliefd wordt, maar je beste vriend hierdoor lijkt te verliezen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 12:53 ]

    lees The legends of Gabora

    Echt een aanrader voor iedereen die hier een story heeft geplaatst.

    The legens of Gabora

    Hier een beschrijving

    Gabora is gesticht door de eerste koningen en koninginnen van het land.
    Het land is gecreëerd door 6 draken: Neth, Andath, Nymoon (dochter van Nironoth) , Griwen, Athena en Savior. Maar de band tussen de draken ging niet goed en brak er oorlog uit over het land. In die oorlog werden er vier meisjes geboren.
    Myloo een elf, Hayley een time traveler, Kyra een meermin en Lyra een draak.
    Maar het vreemde was dat de meiden in de zelfde jaar, zelfde maand en zelfde dag geboren zijn. Om hun levens te besparen werden ze naar een weeshuis op aarde gebracht en daar werden ze groot gebracht.
    Het enige wat ze willen is terug naar hun land en de verborgen magie kennen.


    Vampire + Servant = Servamp

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Lost in lies

    Hoop dat je het gaat lezen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    ________________________________________

    She is nobody's child.



    She is a nobody's child.

    ________________________________________
    De onderste is tijdelijk inactief


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    http://www.quizlet.nl/stories/108705/my-life-as-a-teenage-werewolf-harry-e-styles/

    Harry is een doodgewone, 14 jarige jongen. Hij gaat elke dag naar school. Heel gewoon, denk je nu. Maar hij heeft een groot geheim. Zijn hele leven word op zijn kop gezet door dit geheim. Vrienden worden vijanden, hij moet leren wie hij kan vertrouwen en wie niet en zijn leven neemt een onverwachte wending.

    -12+
    -Heteroverhaal
    -Kan wat schokkende onderdelen bevatten
    -100% fictie


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke