• Heejj hier kan je reclame plaatsten ben opzoek naar leuke story!

    hier ook ééntje willen jullie bekijken ? x


    I will take revenge on what they've done | | Miley Cyrus ~ One Direction
    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.



    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 14:14 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Mijn story, mijn verhaal! Soort van wat ik allemaal mee maak, met een kleine twist. Ik ben er vandaag mee begonnen, het alleen nog maar een proloog en 2 hoofdstukken. Maar ik ben van plan heel veel te gaan schrijven!

    Hope you like it, en kritiek is altijd welkom!

    Hier beginnend bij de proloog, het stuk waar ik het meeste onzeker over ben! Klopt alles wel, loopt het lekker.... en als je verder leest, is het interessant genoeg?
    http://www.quizlet.nl/chapters/1053046/prologue/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 0:04 ]

    Ik heb drie lopende stories, een lesbische, tweede A ghost a human en mijn derde Fake Smile die ik samen met Leviosae schrijf.


    Some people are art and do art at the same time

    I'm Right here. Why can't you see me?
    Maya viel nooit erg op. Altijd alleen. Soms leek het wel alsof haar ouders niet wisten da ze bestond.
    Maya wilt dat dit verandert. Ze wilt gezien worden. Gehoord worden. Niet langer ontzichtbaar zijn.
    Op een dag word het allemaal erger. Haar ouders negeren haar compleet en ze krijgt steeds meer het gevoel dat ze ontzichtbaar is. Tot dat er een nieuw meisje in de stad komt.


    Soundtrack:

    Even when you can't see me i'll be there for you. I'll be always in your heart ,but you don't know that i exist~ Maya Green

    http://www.quizlet.nl/stories/111678/im-right-here-why-cant-you-see-me/


    You're a Vampire????
    fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.



    http://www.quizlet.nl/stories/110782/youre-a-vampire/


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!



    http://www.quizlet.nl/stories/22317/untold-secrets/

    Tom een doodgewone jongen op een doodgewone school heeft een geheim. hij durft het aan niemand te vertellen , en als zijn vader geweldadig begint te worden neemt zijn leven een drastishe wending



    KissNJHoranx & hiscurls ||
    One Direction bestaat niet ||
    Nederlands geschreven ||
    Nederlands gesproken ||
    Soundtrack ||

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 11:33 ]


    night thinking, day dreaming



    "Somewhere there must be
    someone who'll love me."


    "Everyone deserves true love"



    - Alle eer en rechten gaan naar Disney
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Veel leesplezier


    Link to the story: click here


    26 - 02 - '16

    Voor als je game of thrones leest:

    Story 1

    Van een vriend:
    Story 2


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Hei misschien wil je mijn story lezen?

    Het gaat over One Direction

    http://www.quizlet.nl/stories/115906/let-me-you-forget--liam-payne/

    forget me.
    ignor me.
    hate me.
    but stop to be in love with me.
    I will never forgive you.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:01 ]


    Do what you love, love what you do

    Titel: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Alle leeftijden kunnen het lezen alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen
    Korte verhaallijn: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen loopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heeeeeeey

    ik zou graag een nieuwe story beginnen. Ik ben hem aan het schrijven maar ik wil ze pas activeren wanneer ik 5 abo's heb. Ik heb er al 2. Zouden jullie mij willen helpen met het behalen van de laatste 3 (of meer)? Bedankt!!

    Don't forget me

    Ik heb ook nog 2 andere stories:
    Dance for your life

    Xx
    Merry10002
    Dear Diary... I'm sorry I can't be perfect


    Xx

    The Summerbreak - One Direction


    How do you cope when
    the one you love is with someone else,
    and there’s nothing you could do about it?
    How do you deal with
    the fact that if you had tried he could have been yours?


    How do you cope when
    you have to watch them being happy and in love?
    How long can you go on like that,
    until you rightly explode?

    Bromance.
    One Direction bestaat.
    CURLYMONSTER en CLIFFORD


    Pretty is just a pretty word.

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16