• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 20:45 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Alweer Larry? Sorry hoor maar daar ben ik nu een beetje klaar mee.


    Who then? Niam, Nouis, Ziall, Zarry? Of juist geen Harry&Louis?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    oh dit moest ik trouwens even delen.





    Ik heb nooit behoefte gehad aan een drummer-Zayn fanfiction, maar nu... :9~

    nessje schreef:
    (...)

    Who then? Niam, Nouis, Ziall, Zarry? Of juist geen Harry&Louis?


    Inderdaad, geen Harry en Louis. Iedereen mag geloven of ze wel of niet een koppel zijn maar sommige draven een beetje door, volgens mij.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Inderdaad, geen Harry en Louis. Iedereen mag geloven of ze wel of niet een koppel zijn maar sommige draven een beetje door, volgens mij.


    Niet alleen volgens jou, ook ik word er gek van... sorry voor de larry-shippers onder ons ><


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Inderdaad, geen Harry en Louis. Iedereen mag geloven of ze wel of niet een koppel zijn maar sommige draven een beetje door, volgens mij.


    Ik praat nooit over Larry op twitter, ik ben te bang dat Louis op me reageert, oei oei haha

    Wardinator schreef:
    (...)

    Ik praat nooit over Larry op twitter, ik ben te bang dat Louis op me reageert, oei oei haha


    genieus! :'D


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Niet alleen volgens jou, ook ik word er gek van... sorry voor de larry-shippers onder ons ><


    Ik snap ook wel waarom Louis zo kwaad werd maar hij had het ook anders kunnen zeggen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik snap ook wel waarom Louis zo kwaad werd maar hij had het ook anders kunnen zeggen.


    Ik vind juist dat hij goed heeft gereageerd, hij heeft een duidelijke punt gezet. Oké, miss toch iets té, maar dan nog. zijn punt is wel goed blijven hangen :'D


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik vind juist dat hij goed heeft gereageerd, hij heeft een duidelijke punt gezet. Oké, miss toch iets té, maar dan nog. zijn punt is wel goed blijven hangen :'D


    Maar echte Larry shippers zien dan weer het verschil tussen de lach die Louis met Harry heeft en de lach die hij met Eleanor heeft. Bij Harry is die gewoon duizend malen echter dan met Eleanor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Maar echte Larry shippers zien dan weer het verschil tussen de lach die Louis met Harry heeft en de lach die hij met Eleanor heeft. Bij Harry is die gewoon duizend malen echter dan met Eleanor.


    En daarom ben ik dus geen Larry shipper, ik blijf geloven dat El&Lou meant to be zijn^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    En daarom ben ik dus geen Larry shipper, ik blijf geloven dat El&Lou meant to be zijn^^


    Ik ship Larry diehard en geloof echt dat het waar is. Maar ik vind Elounor ook gewoon leuk. ^^ Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Ik ship Larry diehard en geloof echt dat het waar is. Maar ik vind Elounor ook gewoon leuk. ^^ Lol.


    wahahaha, als Elounor gaat trouwen ben jij zeker samen met Hazz aan het huilen terwijl ik vrolijk sta te juichen? XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ruilen, ik ga hockeyen, mag jij mijn leerwerk doen (:

    Deal. Het ging hagelen.
    Hagelen.:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fine, engels verschuift en valt niet uit... Dus ik heb mijn strafwerk niet:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lalala, wens me succes met Latijn.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."