• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 20:45 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Slecht... Vanochtend een berichtje van C:
    Ik weet dat hij met een andere heeft maar hij is te leuk en ik hou nog te veel van hem om hem te vergetenxx
    Heb haar de waarheid gezegd en toen was ze boos... Maar J doet weer normaal tegen me, we zijn samen naar de Appie gegaan voor een juwelier. Hij heeft een ketting voor zijn vriendin gekocht en ik mocht helpen kiezen^^


    Lief van J! Tja, C stelt zich wel een beetje aan... wat als je een keer met haar en een paar andere meiden iets leuks gaat doen? Zonder jongens? En misschien dat jullie wel leuke jongens tegen komen... idk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Lief van J! Tja, C stelt zich wel een beetje aan... wat als je een keer met haar en een paar andere meiden iets leuks gaat doen? Zonder jongens? En misschien dat jullie wel leuke jongens tegen komen... idk.


    Haha, love it! Hij is zo lief tegen zijn vriendin! Maar met C is dat geen optie, ik date niet... En zij is nu toch boos.

    Zal ik anders gewoon hun echte naam zeggen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Slecht... Vanochtend een berichtje van C:
    Ik weet dat hij met een andere heeft maar hij is te leuk en ik hou nog te veel van hem om hem te vergetenxx
    Heb haar de waarheid gezegd en toen was ze boos... Maar J doet weer normaal tegen me, we zijn samen naar de Appie gegaan voor een juwelier. Hij heeft een ketting voor zijn vriendin gekocht en ik mocht helpen kiezen^^


    Jullie zijn samen naar de Appie gegaan en naar de juwelier of bedoel je nou iets anders?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Jullie zijn samen naar de Appie gegaan en naar de juwelier of bedoel je nou iets anders?


    De appie en de juwelier zitten naast elkaar in het centrum. Verkeerd uitgelgd, sorry.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zit iemand van jullie toevallig in 4 of 5 havo?>


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    Zit iemand van jullie toevallig in 4 of 5 havo?>


    Nee maar ik zat vorig jaar in havo 4.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee maar ik zat vorig jaar in havo 4.

    Oké, dan kan ik je de vraag wel stellen. Ik ga namelijk (waarschijnlijk) overstappen van 4vwo naar 4 havo, maar ik twijfel dus over mijn profiel alleen.
    Is een NG profiel met wis A, biologie en scheikunde mogelijk zonder het vak aardrijkskunde? Op vwo moet je dan persé aardrijkskunde als je NG kiest met wis a, maar hoe zit dat op havo. Ik wil namelijk graag biologie en scheikunde, maar geen aardrijkskunde. Wiskunde B en natuurkunde is voor mij ook geen oplossing. Dus vandaar mijn vraag..

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 16:16 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Is iedereen hier een havo-leerling? Nu voel ik me dom...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ben een VWO-leering. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    nessje schreef:
    (...)

    Haha, love it! Hij is zo lief tegen zijn vriendin! Maar met C is dat geen optie, ik date niet... En zij is nu toch boos.

    Zal ik anders gewoon hun echte naam zeggen?


    Oh.. misschien kan je er met J over praten? Of een andere vriendin?

    Haha, kan. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    Ik ben een VWO-leering. (:


    Precies! Ik ben dus dom...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MirLiam schreef:
    (...)

    Oh.. misschien kan je er met J over praten? Of een andere vriendin?

    Haha, kan. (:


    Joey zal het toch niet begrijpen, hij zal dan boos worden... Hij kan er namelijk ook niet tegen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Joey zal het toch niet begrijpen, hij zal dan boos worden... Hij kan er namelijk ook niet tegen...


    Oh, that sucks....
    Een andere vriendin dan ?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Heeft niemand antwoord op mijn vraag? :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    Heeft niemand antwoord op mijn vraag? :c


    Sorry, ik zit in de 2e, dus ik weet er geen antwoord op.. =(


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.