• hey
    ik heb eind april gala alleen ik heb nog geen jurk en ik heb niet zoveel geld want ik ga met mijn moeder naar de huishoudbeurs en daar heb al niet zoveel voor dus ik wil wel wat opsparen maar dan kan ik verder helemaal niks doen. Een baan zoeken heeft denkt ik voor 2 maand ook niet zo'n zin. Ik dacht wel van als ik mijn examens heb gehad dat ik dan kan gaan werken en het dan kan terug storten op mijn rekening ofzo maar ik zit er zowiezo een beetje mee want je koopt een dure jurk die je maar één keer draagt. Weet daarom misschien één van jullie waar je mooie en niet zulke dure jurken vandaan halt? Alvast bedankt:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jane Norman heeft hele mooie jurken!
    Dit merk kun je o.a. bij de V&D vinden.
    Ik heb er zelf ook jurken van en ze zijn heel flexibel en sluiten mooi aan bij je figuur. :')


    Tell me about it, stud.

    de Zara?


    Save me from myself.

    Tally Weijl is ook een aanrader!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    www.Romwe.com
    !:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Duitsland.
    Hahahah nee okay mijn jurk was 15 euro en de kwam uit Duitsland..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    nelly.com heeft nu een aantal jurkjes voor 10 eurie, misschien dat er toevallig wat tussen zit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BlondeBlond schreef:
    (...)
    dat is waar ik koop het liefst natuurlijk een mooie jurk voor 20 euro maar dat is haast onmogelijk maar ik dacht eerlijk gezegd dat vero mode wel leuke juren had voor ongeveer 60 euro of wat minder.
    Ik kocht deze zomer een hele leuke vintage jurk in de H&M voor nog geen 20 EUR, dus je kan echt wel voor weinig geld een mooie jurk vinden. Mijn galajurk kost door de 100EUR, maar ik doe die ook aan naar chique feestjes, dus het is niet echt weggesmeten geld. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb zelf hele mooie jurken van 15 tot 25 euro gezien wel korte zal even de site opzoeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-korte-avondjurken/?typ=SEM&anbieter=Google&aktion=Keyword&version=WOM_dre&promo=%2Bgalajurken

    http://www.cutedress.nl/goedkope-galajurken.html?price=3%2C10


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    ik heb zelf hele mooie jurken van 15 tot 25 euro gezien wel korte zal even de site opzoeken

    ik wil juist een korte jurk:) want een lange jurk staat mij niet.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    SmartBlondie schreef:
    (...)
    ik wil juist een korte jurk:) want een lange jurk staat mij niet.
    xx


    Haha oke ik krijg de site helaas niet gevonden wa f ik mocht daar een feedtjurkje kopen
    zelf had ik met gala de jurk van mijn tante aan hef was een lanfe maar ik ben ookang en hij paste precies


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is huren geen optie, dat kun je volgens mij bij de meeste feest/verkleed winkels wel krijgen. Mijn zussen hebben het ook gedaan voor hun gala, en het is een stuk minder duur.....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Is huren geen optie, dat kun je volgens mij bij de meeste feest/verkleed winkels wel krijgen. Mijn zussen hebben het ook gedaan voor hun gala, en het is een stuk minder duur.....


    ja dat kan ook:) ik zie nog wel maar dit vind ik best een handige tip:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Zara & Mango


    Keep on smiling

    bonprix.nl


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.