• Hee allemaal,

    Moet morgen debatteren voor engels en de statement is als volgt:

    "This house believes everyone should be vegetarian"

    Ik moet hier tegen zijn, maar zelf vind ik maar weinig goede tegenargumenten.
    Kunnen jullie dus misschien helpen?
    (Ook al ben je zelf dus miss voor deze stelling; het gaat om argumenten TEGEN VEGETARIERS)

    Thanks!!(Y)

    Backfire schreef:
    (...)

    Totdat ik wetenschappelijk bewijs heb kan ik toch echt niet geloven dat een plant vanbinnen een emotionele achtbaan doorgaat als een van zijn blaadjes wordt afgescheurd hoor.


    Ik zag het laatst nog op tv, dus het bewijs is er zeer zeker wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het gewoon hypocriet om alleen geen vlees te eten. Eet dan gewoon stenen of zo.


    Misschien lijdt de steen die op je pad ligt ook wel pijn als je hem wegschopt.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het gewoon hypocriet om alleen geen vlees te eten. Eet dan gewoon stenen of zo.


    Ik vind het hypocriet om alleen geen vlees te eten maar wel vis of kip. Maar als je totaal geen dieren eet, dan vind ik dat wel kunnen. Bovendien kun je nog leven op eieren die kippen toch leggen of melk wat een koe toch geeft. Maar een plant heeft geen hersenen en geen gevoelens. De reactie op de omgeving is biochemisch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Sorry, ik ga je niet helpen. Ik ben vegetariër.


    Dat vind ik nou jammer.

    Ik heb hulp nodig voor een debat van Engels, 10 min. max. Het is dus niet zo dat ik een oproep tegen vegetariërs doe of zo iets.
    Ik vraag iedereen juist om hulp, omdat ik bijna geen argumenten tegen vegetariers kan verzinnen.

    Morgen wil ik alleen maar mijn best doen en proberen, ondanks het moeilijk is, toch te kunnen winnen van mijn oppositie partij.
    Iedereen wil toch sterk overkomen als hij/ zij debatteert?

    Daarbij hoopte ik eigenlijk dat juist vegetariërs konden helpen, want jullie zullen vast veel opmerkingen/ kritiek hebben gehad over vegetarisch eten of voor andere uitdagingen gestaan.

    < Aangepast: O !! Zie nu pas de hierop volgende berichten! Thanks!! Serieus :) >

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 21:05 ]

    Maar ik heb je ondertussen toch wel geholpen. Dus..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik vind het hypocriet om alleen geen vlees te eten maar wel vis of kip. Maar als je totaal geen dieren eet, dan vind ik dat wel kunnen. Bovendien kun je nog leven op eieren die kippen toch leggen of melk wat een koe toch geeft. Maar een plant heeft geen hersenen en geen gevoelens. De reactie op de omgeving is biochemisch.


    Mijn moeder is sinds kort min of meer vegetarisch. Ze eet af en toe nog kip of vis of iets dergelijks als het niet anders kan, maar sowieso geen varken. Vegetarisch zijn gaat niet altijd maar om het idee dat je geen levende wezens mag eten. Mijn moeder vind varkens gewoon zielig, tja. Ik kan niet zeggen dat ik het volkomen eens ben met mijn moeder, maar het is wel een reden om sommige dieren niet te eten en andere wel.


    i put the fun in funeral

    In principe vermoord je planten ook door ze te eten, dus het is erg hypocriet.


    26 - 02 - '16

    Je kunt evengoed alleen vlees van een dier eten dat een goed leven heeft gehad, in plaats van géén vlees. Plus, ik ben het eens met @Devourer en @Assassin


    Tijd voor koffie.

    1. hypocriet
    I de hypocriet zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [hipo'krit] Verbuigingen: hypocriet|en (meerv.) iemand die zich beter en eerlijker voordoet dan hij of zij is, of daarnaar handelt jegens anderen

    Ik weet het, 't is een leuk woord. Nu weten jullie ook wat het betekent.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Misschien lijdt de steen die op je pad ligt ook wel pijn als je hem wegschopt.

    Ja, omdat een steen ook echt leeft :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Planten worden ook volgestopt met allemaal zooi.
    Alles is slecht voor je.
    LET'S DIE!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    Planten worden ook volgestopt met allemaal zooi.
    Alles is slecht voor je.
    LET'S DIE!

    Hahaha, helemaal waar. Er is bijna niks meer op de markt waarmee niet met de DNA is geknoeid (behalve dan als je biologische shit koop).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, omdat een steen ook echt leeft :Y)


    Maar je snapt mijn punt toch wel over dat dieren niet hetzelfde zijn als planten?


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, helemaal waar. Er is bijna niks meer op de markt waarmee niet met de DNA is geknoeid (behalve dan als je biologische shit koop).


    Mensen knoeien al honderden duizenden jaren met DNA. Alleen nu gaat het wat sneller dan vroeger :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wij zijn nu ook met debatteren bezig, zorg ervoor dat je BRONNEN hebt. Echt waar, dan zeg je bv "volgens de studie van *huppeldepup* is vegetariër zijn slecht omdat.." dan own je ze allemaal!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.