• Hee allemaal,

    Moet morgen debatteren voor engels en de statement is als volgt:

    "This house believes everyone should be vegetarian"

    Ik moet hier tegen zijn, maar zelf vind ik maar weinig goede tegenargumenten.
    Kunnen jullie dus misschien helpen?
    (Ook al ben je zelf dus miss voor deze stelling; het gaat om argumenten TEGEN VEGETARIERS)

    Thanks!!(Y)

    Lmao. Wat een bullshit allemaal.
    Ooit er eens bij stilgestaan dat sommige mensen gewoon geen vlees lusten?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Lmao. Wat een bullshit allemaal.
    Ooit er eens bij stilgestaan dat sommige mensen gewoon geen vlees lusten?

    Ik vind wat jij zegt bullshit :Y) In mijn ogen ben je dan geen vegetariër, maar gewoon iemand die iets niet lust.
    Ik ben toch ook geen pindagiër als ik geen pindakaas lust?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Drogo schreef:
    Lmao. Wat een bullshit allemaal.
    Ooit er eens bij stilgestaan dat sommige mensen gewoon geen vlees lusten?

    Nee, dit is bullshit. Vegetarier worden is een bewuste keuze, een manier van leven. Er is een duidelijk verschil tussen iets niet eten uit principe en iets niet eten uit het puur en alleen niet lekker vinden.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind wat jij zegt bullshit :Y) In mijn ogen ben je dan geen vegetariër, maar gewoon iemand die iets niet lust.
    Ik ben toch ook geen pindagiër als ik geen pindakaas lust?

    Zegt ze dan dat ze een vegetariër is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Zegt ze dan dat ze een vegetariër is?

    Ik had het zover ik weet niet over haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik had het zover ik weet niet over haar.


    Je kan om zoveel redenen veggie worden, sommigen doen het uit principe, en ik doe het omdat ik het niet lust. Waarom zou ik mij moeten forceren met iets te eten wat ik niet eens lekker vind? Ik ben ook een dierenvriend hoor, maar ik vind het niet erg dat mensen dieren eten, het is beter voor de beestjes om geslacht te worden dan een miserabel leven te leiden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.



    Begint bij 0:27 minuten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Assassin schreef:
    Planten leven ook, waarom zou je die dan wel uit hun leven mogen rukken en opeten?

    Dit is echt zo'n standaard zin die niet-vegetariërs gebruiken -_-

    Maar ik denk dat je mijn hulp niet meer nodig hebt? :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fillan schreef:
    (...)
    Dit is echt zo'n standaard zin die niet-vegetariërs gebruiken -_-

    Maar ik denk dat je mijn hulp niet meer nodig hebt? :'D

    Dus? De standaard zin van vegetariërs is dat die beesten een slecht leven hebben. Nou dan koop je maar biologisch vlees en waarom zouden planten geen slecht leven kunnen hebben? Ze leven beide, dus waarom er onderscheid in maken? Omdat het ene geluid kan maken en echt kan bewegen waardoor we goed kunnen zien dat het leeft?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dus? De standaard zin van vegetariërs is dat die beesten een slecht leven hebben. Nou dan koop je maar biologisch vlees en waarom zouden planten geen slecht leven kunnen hebben? Ze leven beide, dus waarom er onderscheid in maken? Omdat het ene geluid kan maken en echt kan bewegen waardoor we goed kunnen zien dat het leeft?

    Nee. Dat is niet waar. Ik vind niet dat die beesten een slecht leven hebben. Dus kijk eerst eens naar iedereen z'n mening voordat je oordeelt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fillan schreef:
    (...)
    Nee. Dat is niet waar. Ik vind niet dat die beesten een slecht leven hebben. Dus kijk eerst eens naar iedereen z'n mening voordat je oordeelt.

    Juist, nou dat kan ik dus perfect terug kaatsen naar jou :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Juist, nou dat kan ik dus perfect terug kaatsen naar jou :Y)

    Dat had ik al verwacht hoor :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dus? De standaard zin van vegetariërs is dat die beesten een slecht leven hebben. Nou dan koop je maar biologisch vlees en waarom zouden planten geen slecht leven kunnen hebben? Ze leven beide, dus waarom er onderscheid in maken? Omdat het ene geluid kan maken en echt kan bewegen waardoor we goed kunnen zien dat het leeft?


    Er zijn heel veel redenen om onderscheid te maken :'). Mensen en dieren leven ook allebei, en toch eten wij dieren en geen mensen. Dat komt omdat mensen niet gelijk zijn aan dieren, wij hebben de rede. Een plant heeft geen hersens en is heus niet zielig als je 'm vertrapt, een dier wel. Onderscheid, mijn vriend, we kunnen niet zonder.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Er zijn heel veel redenen om onderscheid te maken :'). Mensen en dieren leven ook allebei, en toch eten wij dieren en geen mensen. Dat komt omdat mensen niet gelijk zijn aan dieren, wij hebben de rede. Een plant heeft geen hersens en is heus niet zielig als je 'm vertrapt, een dier wel. Onderscheid, mijn vriend, we kunnen niet zonder.

    Waarom is een plant niet zielig? Omdat wij dat vinden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom is een plant niet zielig? Omdat wij dat vinden?


    Planten hebben kunnen net zo goed pijn voelen, alleen kunnen wij ons dat niet voorstellen en daardoor is het schijnbaar niet zielig.


    26 - 02 - '16