• Hee allemaal,

    Moet morgen debatteren voor engels en de statement is als volgt:

    "This house believes everyone should be vegetarian"

    Ik moet hier tegen zijn, maar zelf vind ik maar weinig goede tegenargumenten.
    Kunnen jullie dus misschien helpen?
    (Ook al ben je zelf dus miss voor deze stelling; het gaat om argumenten TEGEN VEGETARIERS)

    Thanks!!(Y)

    Devourer schreef:
    (...)

    Planten hebben kunnen net zo goed pijn voelen, alleen kunnen wij ons dat niet voorstellen en daardoor is het schijnbaar niet zielig.

    Jep en dat is juist zo scheef, maar goed, dat zijn we nu eenmaal :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    .____.
    Ah come on guys, gebruik je gezonde verstand en ga niet huilen om planten. Planten hebben geen hersens, geen zenuwen, geen gevoelens, niets. Planten met dieren vergelijken, gewoon nee.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Er zijn heel veel redenen om onderscheid te maken :'). Mensen en dieren leven ook allebei, en toch eten wij dieren en geen mensen. Dat komt omdat mensen niet gelijk zijn aan dieren, wij hebben de rede. Een plant heeft geen hersens en is heus niet zielig als je 'm vertrapt, een dier wel. Onderscheid, mijn vriend, we kunnen niet zonder.


    Tenzij je, net als Mitchell, graag de slimmerik wilt uithangen met loze argumenten.

    Planten hebben geen zenuwstelsel noch zenuwen. Zonder zenuwen of zenuwstelsel geen pijn. Ze hebben geen enkele perceptie behalve een vage lichtperceptie. Zij zijn daarom ook niet bewust (noch van hun leven, noch van hun bestaan noch van zichzelf) dit in tegenstelling tot ieder dier, protozoa en bacterie met uitzondering van bepaalde zwermdieren. Beweren dat een mens wel dieren moet eten omdat het eten van planten ook zielig is is daarom een onzinnig argument.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mensen zijn omnivoren en erop gebouwd om zowel dieren als planten te eten. Suck it up.


    ars moriendi

    Backfire schreef:
    .____.
    Ah come on guys, gebruik je gezonde verstand en ga niet huilen om planten. Planten hebben geen hersens, geen zenuwen, geen gevoelens, niets. Planten met dieren vergelijken, gewoon nee.


    Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij niet moet huilen om dieren.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 8:39 ]


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij niet moet huilen om dieren.


    Hoezo? Ik zeg toch dat dieren juist wel kunnen voelen, in tegen stelling tot planten? :')


    i put the fun in funeral