• Omdat het altijd gezellig is om te kletsen met de rest van de deelnemers, heb ik dit topic gemaakt!
    Veel plezier<3


    Never forget who you are

    -Ik doe niet meer mee, maar who cares, gnagna!-

    Ik zou graag naar One Direction, Cher Lloyd, Little Mix, Ed Sheeran, Jessie J en Taylor Swift (:.
    En ik ben Romy, mhihi. Yolo, right? ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry guyz,
    Ik ben de afgelopen tijd niet zo actief geweest, maar jullie weten daar allemaal de reden voor. Ik weet het, het is geen excuses. Ik ga proberen weer wat gezelliger te zijn :'] So, new question.

    Wat is je favoriete quote/gezegde/foto+tekst?
    De mijne is - Ik ga lekker valsspelen, ik doe er twee -

    en


    En nog vele anderen die op mijn We heart it staan.


    Never forget who you are

    @ Moams: Haha, meteen wat reclame maken voor je page @ WHI hé? Ik heb je wel door. /winkwink.

    Hmm. Moeilijke, maar dan zou ik deze kiezen: "If you're going through hell, keep going. - Winston Churchill."


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    @ Moams: Haha, meteen wat reclame maken voor je page @ WHI hé? Ik heb je wel door. /winkwink.

    Hmm. Moeilijke, maar dan zou ik deze kiezen: "If you're going through hell, keep going. - Winston Churchill."


    /Wenkbrauwwiebel/ Je hebt me heel erg door :') Hahahha. Nee, ik kon eigenlijk niet kiezen en daar staan er heel veel die ik echt mooi vind. Alleen het zijn er een stuk of 160 dus is dat een beetje moeilijk om hier te zetten :p

    En die van jou is trouwens echt mooi <3


    Never forget who you are

    Ik heb er niet echt één ö


    Do what people say you can't.

    Ik zoek morgen eentje


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    "Becouse I'm proud of all my scars" uit Faster van Within Temptation vind ik mooi, en... "it's a love you can't deny" ook van WT, maar ik ben het liedje vergeten ><


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb er niet echt eentje, maar de quote waar ik me wel vaak aan hou is:

    Why worry? If you've done the very best you can, worrying won't make it any better - Walt Disney

    En zo zij er ook nog andere


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    En "You gonna catch a cold, from the ice inside your soul." Vind ik ook wel mooi


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Awesomee :') Weetje, morgen ga ik met mn zusje en moeder naar mijn oma en dan gaan we paaseitjea zoeken :'D ook al ben ik 14, dat blijft leuk. Ahhaha. Gaan jullie nog wat leuks doen?


    Never forget who you are

    Mijn vader en zijn vriendin gaat paaseitjes door het hele huis verstoppen, m'n broertje en ik moeten dan gaan zoeken (: Nou, ik denk dat ik ze meer moet zoeken en hij eet ze op.


    Do what people say you can't.

    Ik vond deze quotes allemaal welmooi:

    You don't know who you are, until you lose who you are

    We're smiling, but we're close to tears

    You call it moments. I call it life

    The way to read a fairy tale is to throw yourself in


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    O maandah komen vrienden en zondh ga ok lunchen en is mijn vader verkleed als paashaas i een restaurant. Hij heeft een weddenschap verloren haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Deze quote vind ik ook heel mooi:

    Life is a climb, but the view is great


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niet echt denk ik. We gaan gourmetten, en naar onze opa en oma enzo....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.