• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Het geeft niet. Iedereen maakt fouten' glimlachte ik toen ik weer binnenkwam. Daar zaten we dan met zijn vieren. Een paniekerige, maar raar genoeg rustige Cher, een opgeluchte maar ook wat paniekerige Mackenzie, een verdrietige en uitgeputte Niall, en een vermoeide, opgeluchte ik. 'Laten we allemaal gaan slapen. Morgen vertellen we alles aan de begeleiders' mompelde ik, waarna ik op mijn matras plofte en mijn ogen sloot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackrnzie Foy
    Gelijk stem ik in, mijn joofd begon weer. Ik ing in bed liggen en viel gelijk als een blok on slaap terwijl ik zacht snurk.

    Niall horan
    Ik was blij dat ze het me vergaven. Als een klein kind keek ik hulpeloos rond 'ik durf. Ik durf niet te slapen"fluister ik en bijt weer op mijnn lip. Straks droomde ik of werd ik niet meer wakkdr . Angstig staar ik wat voor me uit en ik widt gewoon dat het een lange nacjt werd.


    Craig.
    Ok lirp naar de kamer en zag iedereen zitten en liggen 'lieverd ik moet gaan"zf ik tegen haat en geef haar een kus. ' ik bel je noh gsa goed rusten en als er iets is gelijk bellen"zeg ik syreng. Vior ik de deur uitloop zie ik hoe Niall jaloers kijkt en tranen in zijn ogen bramdem. ik liep naar buiten en reed wweg naat mijn werk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Doei, schat. Ik bel je morgen weer' beloofde ik Craig en ik glimlachte. Daarna draaide ik me om naar Niall. 'Niall? Ik vertrouw je, en ben ook doodmoe. Ik ga slapen. En ik vertrouw er honderd procent op dat je niet wéér zo iets doet. Welterusten' zei ik en met een gaap liet ik me op Justin vallen, die het niet door had. Vermoeid sloot ik mijn ogen en viel in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik slik zacht en knik. Als snek sliep iedereen maar ik lag nog te piekeren. Na een poos had ik het gehad en stond ik op. Ik gristte de deken mwe en liep naar Zayns bed en pakte de gitaar. Met ren deken om me heen begon ik zacht Let Me Love You ye spelwn en te zinen yerwijl mijn tranen stroomde over mijn wahen. N a een lange poos viel ij met mijn gitaar en een shirt van Zayn omkkemt inslaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik sla nog is hard met mijn vuist tegen de muur en zie hoe een klein stukje afbrokkelt. Ik zet mijn handen kwaad in mijn haar.
    Hij is dood... Gewoon dood! Hij was als een broertje voor me, maar die Horan heeft het allemaal verpest..
    Hij gaat boeten, en wel nu! Ik loop naar zijn kamer en gooi de deur met een klap open terwijl ik kwaad naar Niall keek...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Ik schrik wakker van een harde knal en schiet overeind. Bang kijk iknaar de woedende Cris voor me. Ik klem me vast aan Zayn zijn deken en kijk hem bangig aan. "wat is er" vraag ik zag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik sla de deur hard achter me dicht en doe de deur op slot. "wat is er" vraagt hij zacht en ik snuif even.
    'Wat is er? Serieus?!' sis ik. Ik loop naar hem toe en sla de gitaar uit zijn handen.
    Ik grijp hem bij zijn keel en kijk hem woedend aan. 'Jij hebt mijn broertje vermoord, dat is er. En nu ga jij boeten' sis ik....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Bang volg ik hem met mijn ogen en zie hoe hjj de gitaar bijna kapot gooit en me vervolgens bij mijn keel aangreep. Ik hapte op zoek naar zuurstof die ik niet gevonden kreeg. Ik oakte mijn laatste teug adem 'help!'schreeuw ik hard en begin weer te zoeken naar zuurstof. Smekend kijk ik naar Cris. 's-stop'fluister ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'help!' schreeuwt Niall en ik sla hem hard in zijn gezicht. Hij kijkt me smekend aan maar het doet me niks.
    's-stop' fluistert hij zacht en ik snuif even. Terwijl ik hem nog steeds bij zijn nek vast heb smijt ik hem van het bed tegen de muur.
    'Zou je wel willen hé? Je gaat dezelfde pijn als Zayn voelen, maar dan erger' sis ik en loop naar hem toe....


    El Diablo.

    [Zeg maar als Cher of Justin moet ingrijpen, dit word leuk als er niemand ingrijpt:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik slaak een schreeuw als ik de muur hard in mij rug voel.happend naar aden wil ik overeind komen wat niet goed lukt. Zou je wel willen hé? Je gaat dezelfde pijn als Zayn voelen, maar dan erger' sist hij en hij loopt op me af. "als je blieft "fluister ik zacht. Waarom kwam er nu verdorie oemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (hahhahah pas tegen het sind doen of dat ze het ziet maar van schrik niets doet ofzo....'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik hoorde een klap, maar besloot niks te doen. Pas na een tweede klap keek ik slaperig op. Wacht. Niall was weg. Als een gek stormde ik de kamer uit en keek om me heen. Toen ik bij Niall's kamer aankwam ging ik op mijn tenen staan om door het raampje te kijken. Cristiano. Niall. Ik bleef als verstijfd staan en volgde wat er gebeurde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik grom even en kniel voor hem neer. 'Ach ja, jij zou hetzelfde doen als jouw broertje dood was. Niet?' sis ik.
    Ik begin op hem in te slaan en word blind van woede. Al voel ik het diep van binnen, verdriet.
    Niet aan denken Cris, al is het duidelijk in mijn ogen af te lezen.. Ik begin harder te slaan...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Overspoeld van angst kijk ik hem aan en schud mjjn hoofd. Ik zie hoe hij op me begint in te slaan, mijn tranen beginnen te stromen en ik reageer nirt. Ik dacht aan Zayn en voel dat hij harder begint te slaan. Ik hap naar adem alshij in mijn maag raakt. "alsjeblieft stop" roep ik vol pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan