• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik hoorde dat Niall zijn stem wegstierf en nam het over. 'Je was een geweldige jongen, ondanks de kleine ruzies' zei ik. En ik meende het ook, want Zayn was een geweldige jongen. Goede zangstem, eigenlijk fantastisch, en echt aardig voor zover ik hem kende. 'Miljoenen fans waren je trouw, waaronder de rest van de jongens. Hopelijk ben je nu op een betere plek, hopelijk ben je nu in de hemel. We hebben je niet vergeten en we zullen je niet vergeten' sprak ik. Ik keek vragend naar Niall of hij nog wat wilde zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Met een zucht leg ik de telefoon op tafel en loop naar mijn kamer.
    Ik begin met inpakken en al snel sta ik met mijn tas op de gang.
    Alexia en een paar andere begeleiders staan er al snel. 'Klaar?' vraagt ze en ik knik zuchtend...


    El Diablo.

    Kga slapen ik voel me niet lekker.

    Niall Horan.
    'ik blijf van je houden. En ik hoop dat je geen pijn hebt in de hemel want ik weet zeker dat jij daar zit. Ik weet dat je eene mooie engel bent. Ik ga je missen'het laatste komt als een fluister eruit dn ik kruip een beetje richting Justkn voor steun. Eigenlijk was dat heel fijn ik geloofde in God maar ik bid bijna nooit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Welterusten]

    Justin Drew Bieber

    'Amen' sloot ik Niall's zinnen af. Mijn hand ging van mijn hoofd, naar mijn linkerschouder en tot slot naar mijn rechterschouder. Mijn hoofd hief ik op en ik keek met een glimlach Niall aan. 'Ik ga slapen. Jij ook?' vroeg ik aan Niall, waarna ik ging liggen. 'Welterusten Niall, sleep well' glimlachte ik waarna ik mijn ogen sloot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik kwam de hal in. Ik was hier pas net opgenomen. Tijdens de tour was ik alleen maar achteruit gegaan. De laatste show had ik nog maar net gered. Zodra ik weer thuis was had mijn moeder mijn kleren gewassen en me hierheen gebracht. Ik kende enkele van de therapie ruimtes, maar meer niet. Ik liet mezelf op een bankje zitten. Ik was dood op. Afgepijgert door katers, jet lags en eigenlijk niets eten. Ik keek rond met mijn grote nogsteeds heel heldere ogen. Mijn haar zag er niet uit. Het was donkerblond met strepen bruin en hoog blond erin. Nu stond het alleen alle kanten op en was het heel ruig, maar niet op de goede manier. Ik vroeg me af waar mijn kamer was. Ik voelde me namelijk vrij opgelaten met mijn koffers zo naast me.


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    Zacht sloop ik de hut uit. Om iets van zeven uur, half zeven of wat dan ook was het veels te vroeg voor mij om te slapen. In mijn pyjama liep ik door de gangen waar ik opeens iemand zag zitten. Toen ik even diep nadacht kwam hij me wel bekend voor. Misschien een zanger. Met een glimlach liep ik naar hem toe en ging ik voor hem staan. 'Hoi!' Even zwaaide ik overdreven in zijn gezicht. 'Ik ben Cher Lloyd' stelde ik mezelf voor. 'Néé, dat ga ik niet vragen. Hoe bedoel je ik ben raar? Zeg, dat is niet erg aardig' zei ik. Niemand kon de stemmen in mijn hoofd horen, dus ik was weer eens dom bezig. Ineens schoot de naam van de man me te binnen. Alex, heette hij. Hij zat in All Time Low. De naam kende ik vanwege dat ze eerst, dacht ik, liedjes van Green Day coverde. Ik wist het niet zeker, maar goed.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 22:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [De naam herken ik echt ergens van. Coverde All Time Low ook echt liedjes van Green Day? Weet het niet meer zeker, haha. Ik kan weer eens met m'n domme kop fout zitten >_<.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik keek op toen er een slank meisje in wat waarschijnlijk haar pjama moest voorstellen naast me kwam zitten. Ik had een trui aan. Behalve op het podium had ik al tijden alleen truien aan, niet in Brazilie en Thailand, maar zodra het geen 25 graden zonder wind meer was had ik een trui aan. Zo weinig vet had ik om mijn botten zitten. "Hey." zei ik met een lichte schraap in mijn stem. Die moest ik echt smeren met wat Jack's, maar dat hadden ze hier vast niet. "Alex Gaskarth." Ik herkende dit meisje ergens van, maar mijn kater hielp me nou niet met denken al was ze volgens mij wel een zangeres. Ze begon opeens tegen zichzelf te praten. Ik vond het vrij vreemd, maar ik zei maar niks. Dat was onbeleefd. Ik haalde een bottig handje door mijn haar. Je zag de roos die erop was getatoeeerd nog goed zitten, maar hij was wel vervormd rond mijn botten. Daar had namelijk veel meer vlees aan gezeten en dat met dat ik nooit dik was geweest. "Waar kan ik kijken waar mijn kamer is?" vroeg ik aan haar. Als ik een aanval kreeg wilde ik wel weten waar ik me kon verstoppen.

    [Ze hebben idd wel eens American Idiot gecovered]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    [Jeey, heb ik het toch goed. En ook nog eens één van de mooiste liedjes]

    Cher Lloyd

    'Oh mijn God, serieus?! Daar denken jullie nu aan?' riep ik uit. Schuldig keek ik naar Alex. 'Sorry, ik weet wat je denkt. Als je hier wat langer zit weet je wat er met iedereen aan de hand is' lachte ik. 'Je kamer' Ik keek even bedenkelijk. 'Kamer, kamer. Waar kan je, je kamer vinden?' vroeg ik aan mezelf. Ineens maakte ik een blij sprongetje. 'De laatste kamer is volgensmij van jou. Anders moet je kijken welke kamer nog vrij is' glimlachte ik. Toen ik zijn hand zag, schudde ik mijn hoofd lichtjes. 'Je hebt toch niet het zelfde als Niall, hé? Hopelijk heb je geen eetstoornis, dat zijn er onderhand wel genoeg op de wereld' mompelde ik. Ondertussen zag ik zijn tattoo waarbij er een kleine grijns op mijn gezicht kwam. 'Staat ie ergens voor?' vroeg ik. De meeste tattoos van mij stonden wel ergens voor, maar ook veel niet. Zonder enig na te denken hees ik mijn twee armen op en bekeek ik mijn getatoeëerde armen. Ik kon het niet laten, alhoewel ik niet zo'n arrogant type meisje was die graag wilde laten zien hoeveel tattoos ze had. 'Die van mij staan eigenlijk wel allemaal ergens voor. Nou ja, die zoals diamond zijn gewoon voor mijn album maar-' Ik kaapte mijn zin af en keek blozend weer naar Alex. 'Sorry, ik praat nogal veel' verontschuldigde ik me. Wat een erg kind was ik. Geweldig, toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte beleeft naar haar. Wat moest ik daar nou weer op zeggen? Bij mijn vraag over de kamer begon ze wat springerig te doen. Was het zo'n vreemde vraag dan? Ik knikte toen ze zei dat het waarschijnlijk de laatste in de gang zou zijn. Dan had ik ten minste geen twee boze buren als ik weer nachtmerries zou hebben en om 4 uur s nachts gitaar ging spelen. Ze begon opeens over een eetstoornis. "Nee, ik heb op tour gewoon weinig tijd gehad om te eten." Een eetstoornis had ik vast niet. Ik at namelijk wel normale proties... Alleen niet vaak. Ik zag haar ondertussen weer naar mijn hand kijken. "Ik heb hem laten zetten voor mijn moeder, omdat ze er altijd voor me is." Ik ging zacht met mijn duim over de tatoo. Ik merkte pas dat zij de hare ook wilde showen toen ze over ze begon te praten. Ik keek naar haar armen. Ze stonden al redelijk vol. Ik stroopte mijn mouwen net genoeg op voor haar om de mijnen te kunnen zien. Ook veegde ik het haar over die achter mijn oor even weg. "De mijnen ook. Die achter mijn oor hebben we alle vier." De band tatoo. Hij stond bij iedereen ergens anders, maar we hadden hem allemaal. "Het geeft niks hoor. Ik ben het gewend." Ik legde mijn hoofd naar achter en zuchtte even. Ik was echt op. Maar door eraan toegeven gingen een jet lag en een fikse kater niet weg. Ik legde mijn handen op mijn benen. Ik had dezelfde skinny jeans aan al aan het begin van de tour, maar nu waren ze niet meer skinny maar baggy. Tja. Morgen zou ik wel een frietje en een burger eten ofzo. De laatste plek waar ik had gegeten was Moskow een week geleden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik glomlach en knik even. Al snel lach Justin te slapen mar mijn mond werd weer droog. Ik pakte mijn mobiel en scheen rond. Cher was weg en Justin liet ik slapen. Ik bijt op mijn tanden en ik kom moeozaam omhoog. Steunend aan de muur zag ik en eind verderop Cher en ik slofte erheen. Ook zag ik een andere jongen fie ik nietbkende. Met een zuchte ging ik naasy hem zitten 'Niall Horan' stelde ik mezelf vor. Deze man kendebik niet echt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek om toen er een jongen aan de andere kant naast me kwam zitten. Ik herkende hem vaag. Naill van One Direction volgens mij. Toen hij zich voorstelde bevestigde dat mijn vermoedens. "Alex Gaskarth." Mijn Britse afkomst schemerde nog een beetje door in mijn accent, maar toch was die vooral Amerikaans. Wat wilde je ook na 17 jaar in Amerika. Ik haalde mijn hand weer door mijn haar. Het wilde echt niet. "Heb jij ook tatoos die je wilt showen?" vroeg ik aan hem. Zelf schoof ik mijn mouwen weer terug, want zo heel erg warm was het hier niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik glimlach wat naar Alex. 'heb jij ook tattoos die je wilt showen' ik grinnik zacht en trek het vest met shirt uit en laat mijn tattoo bij mijn schouder zien' ik wil er nog een.. Voor Zayn' zeg ik zacht en trek snel alles weer aan en sla mijn armen rond mijn buik. 'en waaorom zit je hier?' vraag ik maar niet dwingend. Ik was gewoon nieuwsgierig want de jongen zag er ondanks zijn vermoeidheid en best mager er gewoon normaal uit.

    Mackenzie Foy.
    Met een zucht word ik weer wakker. Het was nu half 8 in de avond ofzo. Met een bonkend hoofd kijk ik rond, Cher en Niall waren weg. Naja zolang Niall niet alleen was vond ik het maar best al begreep ik niet wat er allemaal gebeurd was. Wankelend stond ik op en liep met kleine stapjes naar het kamertje van Alexia. Zacht klopte ik aan afwachtend op enig teken dat ik naar binnen mocht.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexia

    Ik ben net klaar met het bellen naar een taxibedrijf als ik een zacht geklop hoor.
    'De taxi is er binnen een kwartier' zeg ik tegen Cris en open dan de deur.
    'Mackenzie! Wat is er?' glimlach ik...


    El Diablo.

    Mackenzie foy.
    "Uhm hebben jullie iets sterkers dan paracetamol want het helpt niet echt tegen de hoofdpijn"vraag ik zacht.
    Ik bedacht me dat ze het niet eens wisten "Ik ben gevallen toen Justin en ik gingen skateboarden en de wond ging weer open, hetis nu gehecht" leg ik ev en snel uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan