• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Cristiano Ronaldo

    Ik stop met slaan en kijk hem aan alsof het afval is. 'Zielig hoopje ellende, meer ben je niet' sis ik.
    Ik trap hem een paar keer in zijn buik en kijk hem dan kwaad aan.
    'Zayn is er niet meer, jij moet de pijn voelen' sis ik woedend...


    El Diablo.

    Nial Horan.
    Hard begin ik weer te huilen. "kun je dan niet voor hem stoppen ?' fluister ik zacht en krimp in mekaar. "ahhhh!' schreeuw ik hard als hijnee parkeer in mijn maag trap en ik begin te kokhalzen om later watbloed te overgegeven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Als een gek stormde ik naar binnen, pakte een stoel en begon als een debiele idioot Cristiano ermee te meppen. 'DOE NORMAAL, MAN! IDIOOT! KLOOTZAK! LAAT NIALL MET RUST EN LAAT JEZELF DE PIJN VOELEN, HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD!' gilde ik. Woedend gooide ik de stoel aan de kant en sprong weer op Cristiano's rug. 'JOU SCHULD, HOOR JE DAT? JOU SCHULD! DOOR JOU IS ER RUZIE GEKOMEN! JIJ ZOU MOETEN WORDEN VERMOORD! EIKEL!' schreeuwde ik hard in zijn oor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wahahahahhahajjaja Cher


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Cher stormde naar binnen en begon me met een stoel te meppen. Ik voelde er vrij weinig van, behalve dan in mijn arm.
    'DOE NORMAAL, MAN! IDIOOT! KLOOTZAK! LAAT NIALL MET RUST EN LAAT JEZELF DE PIJN VOELEN, HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD!' gilde ze. Ze sprong op mijn rug. JOU SCHULD, HOOR JE DAT? JOU SCHULD! DOOR JOU IS ER RUZIE GEKOMEN! JIJ ZOU MOETEN WORDEN VERMOORD! EIKEL!' schreeuwde ze in mijn oor. Ik grom even en gooi haar tegen de muur naast Niall. 'Als jij ook klappen wil moet je het zeggen' sis ik...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ineens stormt Cher binnen en begibt met een stoel te spaan. Cris leed blijkbaat geen pijn en smeet har naast me neer. "cher ga weg'fluister ik in de hoop dat ze luisterde. Ik seinde snel dat ze hulp kpn halen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Heel goed, joh. Je woede africhten op iemand anders die zegt wat je écht bent. Dit komt de hele wereld te weten. Ik ga iedereen persoonlijk informeren! En Justin wilt vast helpen. Hij is tien keer zo goed als jij bent, en Niall ook. Niall en Justin zijn twee van de beroemdste personen op de hele wereld' gromde ik en ik stond op, om snel naar Justin's kamer te sprinten. Daar maakte ik Justin en Mackenzie wakker. 'Cristiano is aan het doordraaien! Niall word letterlijk gemartelt!' piepte ik. Justin rende als een gek naar Niall's kamer en ik rende hem achterna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kreun pijnlijk door mijn maag en krimp als een bal ineen terwijl ik mijn armen erom heen sla. Ik begin weer te kokhalzen en zie dat Justin op staat.

    Mackenzie foy

    Slaperig werd ik wakker en kijk rond. Auw mijn hoofd. Ik had geen idee wat er aan de hand was want ik had niets mee gekregwn dus ik besliot te blijven ligge


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Heel goed, joh. Je woede africhten op iemand anders die zegt wat je écht bent. Dit komt de hele wereld te weten. Ik ga iedereen persoonlijk informeren! En Justin wilt vast helpen. Hij is tien keer zo goed als jij bent, en Niall ook. Niall en Justin zijn twee van de beroemdste personen op de hele wereld' gromde ze. Ik kijk haar na en snuif even. Alsof daardoor mijn werk zou ophouden.. Al snel zijn Cher en Justin er weer en ik kijk ze even. Opeens komen ook de begeleiders binnen gelopen. Twee willen gelijk naar mij, maar Alexia houd ze tegen. 'Cristiano, kom maar mee' zucht ze, en met tegenzin loop ik mee terwijl ik de rest nog even dodelijk aankeek....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik zucht opgelucht als twee begeleiders binnen komen en Cris meenemen.ik knijp mijn ogen even dicht voor tranen geruisloos beginnen te stromen.

    (miss. Logisch dat een begeleider bij Niall gaat kijkennn...... Sluit Cris o..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb al een idee ^^]


    El Diablo.

    Ohhh iw ben bangXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Muhahaha]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Bezorgd rende ik naar Niall. 'Niall? Oh God, je ziet er niet goed uit' Heel erg slim om dat te zeggen. 'Wat moet ik voor je doen? Mens, helpt hier iemand nog?!' Uit frustratie schreeuwde ik. 'Neem Cristiano maar mee, maar Niall is toch wat bealngrijker, hoor. Hij krijgt geen eens hulp' snauwde ik en ik zag hoe ook Cher erbij kwam zitten. 'Niall, wat moeten we voor je doen?' fluisterde ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik keek hoe de begeleiders met ehbo tassen Niall's kamer in liepen en ik zucht even.
    Ik plof neer op een bankje en haal een hand door mijn haren.
    'Cris? Ik denk toch dat het beter is je tijdelijk naar Californië te sturen' zegt Alexia voorzichtig.
    Ik kijk even op en knik. In Californië was er ook een inrichting, maar dan veel strenger.
    'Mag ik dan nog eerst Irina zien?' vraag ik zuchtend en Alexia knikt. Ik moet mee naar haar kantoor en ik kijk toe hoe ze Irina op belt...


    El Diablo.