• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Mijn vrolijkheid was als sneeuw voor de zon verdwenen toen ik op school was aangekomen. School werd met de dag saaier en had er dan ook een verschrikkelijke hekel aan. Gelukkig waren er mensen die ervoor zorgde dat ik de dagen nog doorkwam.
    Ondertussen was ik al bij de kluisjes aangekomen en gooide chagrijnig de boeken die ik niet nodig had in mijn kluisje.
    'Hazza!' riep ik vrolijk terwijl ik me omdraaide om mijn beste vriend aan te kunnen kijken. Kijk, dit was dus een van de mensen die me altijd kon opvrolijken en alles een stuk gezelliger maakte. De bel zorgde dat ik snel mijn boeken pakte en gooide snel mijn kluisje dicht toen Harry me alweer meesleurde naar de les. Niet meer dan logisch aangezien we al te vaak te laat waren gekomen en een derde keer moest niet voorkomen. Ja, zodra een te laat was of werd weggestuurd dan de ander automatisch ook.
    'Ik weten welk lokaal?' antwoordde ik en beet op mijn lip, wetende dat dit niet goed ging komen. Het zou eens gebeuren dat iemand wel het lokaal wist.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Typisch, hm?" zei ik tegen Louis om vervolgens zachtjes te lachen. Ik zou niet eens weten welke les ik had, meestal pakte ik lukraak een paar boeken uit mijn kluisje en daarmee moest ik het dan maar doen. Ik wist me er vaker onderuit te praten, maar na een stuk of zes keer werd ik niet meer geloofd, helaas.
    Ik draaide mijn hoofd naar links aangezien ik voetstappen naast me hoorde en ik merkte op dat Chiara naast ons stond. Een schuin lachje kreeg ik toegeworpen en ik glimlachte tevreden terug. Het zou eens niet zo zijn dat de meiden als automatisch naar me toekwamen. Of ik een groot ego had? Ja, inderdaad. En dat verdiende ik ook. Wie weerstond mijn krullen, groene ogen en prachtige lach nou?!
    "Zeg, weet jij toevallig waar ik en Louis moeten zijn?" vroeg ik aan het meisje met een speelse ondertoon, terwijl ik uitdagend op mijn onderlip beet. Ik hield Louis' pols nog steeds vast en tikte er zachtjes met mijn vingers tegenaan. Ik hoopte eigenlijk dat ze het niet wist, ik had namelijk toch geen zin in het eerste uur les. Spijbelen was altijd nog een optie.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madelaine Louise Lockwood

    Met een grijns op mijn gezicht liep ik de gang door opzoek naar mijn zusje. Ik was weer eens mijn boeken vergeten en dat betekende dat ik op het moment van de bel nog naar mijn kluisje moest. Doordat deze gang verlaten was, hoorde je mijn hakken hoorde je iedere keer als ik een stap zette en dat irriteerde me voor het eerst. Zo snel mogelijk liep ik naar de aula toe en negeerde de blikken van sommige mensen. Iedereen wist dat ik niet de makkelijkste hier op school was en ook al verschillende keren was geschorst vanwege onder andere vechtpartijen. Aan het einde van de gang aangekomen zag ik degene staan de ik aan het zoeken was. 'Ness, we moeten echt gaan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {whoops...}

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:43 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Lockwood
    Ik ren naar mijn locker. Snel wissel ik mijn boeken en sluit mijn kluisje. Op dat moment komt Madelaine. "Hey Maddie." Grijns ik terwijl ik mijn kluisje weer open. "Ja, nu hebbn we onze repetities, toch?" Vragend kijk ik haar aan. Mij vragen naar een vak is hetzelfde als een muis vragen de auto vooruit te duwen. Ik glimlach even onschuldig en ga recht staan. Nog snel trek ik mijn shirt recht en loop achter Madelaine aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    'We lijken teveel op elkaar' zei ik met een grijns tegen Harry. Aan het begin was het allemaal nog wel vreemd geweest, maar ik was er ondertussen wel aangewend. De boeken die ik nog in mijn handen had, gooide ik in mijn tas en was eigenlijk benieuwd of dit de goede boeken waren. Ik was niet echt geliefd bij de leraren aangezien ik altijd te laat kwam of niet kwam opdagen, zat te praten en vaak weer eens teveel energie had, dus vervelend werd.
    Ik volgde Harry zijn blik en kwam uit bij Chiara die naast ons stond. De blik van Harry zei al genoeg over wat hij dacht en ik schudde, met nog steeds een grijns op mijn gezicht, mijn hoofd. Deze jongen had een groot ego, maar hij bleef geweldig en natuurlijk mijn beste vriend.
    De vraag van Harry beviel me niet, want had alles behalve zin om naar de les toe te gaan. Het nablijven en strafwerk zou ik me nog wel onderuit kunnen praten met een heel nieuw excuus dat ze me wel moesten geloven, dus ik was benieuwd naar het antwoord


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chiara Bella Love

    Zelfvoldaag grijnst hij terug. 'Zeg, weet jij toevallig waar ik en Louis moeten zijn' zegt hij dan. 'Nee' zeg ik bot en loop naar de aula. Als ik in de aula aankom zie ik dat verschillende mensen Madelaine aanstaren. Ik en Madelaine zijn geen beste vriendjes, in tegendeel we hater elkaar zelfs. Ik ben al meerdere keren geschort voor vechtpartije samen met Madelaine. Als ik zie dat ik staar naar Madelaine strijk ik mijn kleren glad. Ik hou van mode, Ik maak vaak kleding voor mensen. Zoals het truitje dat ik nu aanheb. Dat heb ik zelf gemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte beamend en haalde mijn schouders op. Het was leuk dat we op elkaar leken, ik had er tenminste een goede vriend aan over gehouden.
    "Nee." hoorde ik de botte stem van Chiara naast me galmen en een beledigde uitdrukking verscheen op mijn gezicht. Als ze niet was weggelopen had ik zo arrogant als een Siamese kat gereageerd. Ik vergeleek alles graag met katten.
    "Puh, wees blij dat ik tegen je praat." siste ik nog even om me vervolgens weer naar Louis te draaien met een pruillipje. "Dat was een uitzondering." mompelde ik meteen.
    Al snel liet ik het incident varen en trok ik Louis mee naar buiten, het schoolplein op. We konden dadelijk nog wel even naar de supermarkt gaan om wat lekkers te kopen, we waren nu sowieso te laat.

    (Kort, ik moet eten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    Oke, het is echt heet hier. Ach dan maar naar buiten. Terwijl ik naar buiten loop zie ik dat Harry en Louis ook naar buiten lopen. Snel draai ik me om. Als hij me ziet weet ik zeker dat hij een opmerking gaat maken over net. En daar heb ik dus echt geen zin in. Harry is een van de populairste jongens van school. Hem wil je dus niet tegen je gekeert hebben. Snel trek ik mijn jas tot mijn kin en loop ik snel door.

    (Sorry, moet ook eten)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 18:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Madelaine Louise Lockwood

    Ik gooide mijn tas met boeken in mijn kluisje en gooide die daarna gelijk dicht. Met de repetities hadden we toch geen andere boeken nodig. 'Hello Ness.' Zei ik met een dezelfde grijns. 'Het is een wonder dat ik het weet, want we hebben inderdaad onze repetities.' Normaal zou ik met een reactie komen dat zij degene is dat het altijd weet. 'Maar dit word te gezellig aangezien we weer eens gezellig dezelfde rol hebben' zei ik glimlachend en liep dan in de richting van de aula. Wel langzaam zodat Ness me makkelijk kon inhalen en we weer samen daar naartoe konden lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik wiebelde van mijn ene op mijn andere been aangezien ik, heel misschien, net iets teveel suiker had gegeten en nu dan ook iets teveel energie had. Ik keek met een grijns naar Harry en wist dat ik niet hoefde te zeggen over het vorige onderwerp, want hij begreep me zonder woorden ook wel. Ik was wel blij dat we van die goede vrienden waren geworden. Maar geef toch toe..Twee gekken dat kan ook niet anders.
    Ik beet op mijn lip om geen verkeerde dingen te zeggen door de botte stem van Chiara. Ik kon er niet tegen dat iemand zo reageerde.
    'Hazz, laat je humeur niet verpesten en mensen mogen inderdaad blij zijn. Maar je weet wel wie zou je aandacht waard is en wie niet' zei ik zachtjes en keek opzij toen hij zich naar me omdraaide met een pruillipje. Daar kon ik dus echt niet tegen. 'Er zijn altijd uitzonderingen, dus geloof je.'
    Vrolijk liep ik mee naar buiten, het schoolplein op. 'Zo wat gaan we doen?' vroeg ik nieuwsgierig, wetende dat we toch niet meer naar de les zouden gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte schamper. "Alsof ik mijn humeur laat bederven door die bitch! Logisch dat ze steeds weer verwikkeld raakt in vechtpartijen." snauwde ik om vervolgens een ietwat zachtere blik op te zetten. Ik mocht me niet op Louis afreageren, hij verdiende dat niet. Helaas gebeurde het maar al te vaak dat hij het slachtoffer was van mijn klaagzang. "En daarbij hoef ik geen vriendin die iedereen een blauw oog slaat." Dat was natuurlijk onzin, want ik nam bijna elk type meisje als vriendin aan mijn zijde. Helaas brak ik het binnen twee weken ook weer, ik was nou eenmaal niet zo zuinig.
    Louis vroeg wat we gingen doen toen we buiten stonden en ik haalde mijn schouders op, terwijl ik mijn vest dichtritste. "Meisjes versieren bij de supermarkt? Ik heb zin in chips." Een vrolijke grijns sierde rond mijn lippen en ik kon nog net zien hoe Chiara zich omdraaide en alweer de andere kant uitliep, waardoor ik in de lach schoot. Als ze een beetje lef had gehad was ze gewoon langs ons gelopen, ik beet niet zo snel. Nou ja, ik beet op een andere manier. Als je begrijpt wat ik bedoel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    James Julian Mathers
    Natuurlijk, ik zat op de meest verschrikkelijk plaats op de hele wereld genaamd school. Welke imbeciel had dat nou weer bedacht? Toen de bel ging die aangaf dat de lesse weer begonnen nam ik snel een haal van mijn cigarettje, gooide hem op de grond en stampte er even op zodat hij uitging. Ik liep de school binnen op weg naar mijn kluisje. In het kluisje naast me zat een deuk en ik wist nog maar al te goed hoe hij daar gekomen was. Op een dag stoote die enorme nerd die het kluisje naast me had tegen mijn arm aan. Dat moest ik niet hebben, ik was woedend. Helaas kwam er toevallig net een leraar aan die zei dat ik hem niet in elkaar mocht meppen. Toen hij zich omdraaide en dat stomme rotjong er door hem allang vandoor was moest ik toch echt mijn agressie kwijt en mepte zijn kluisje maar. Helaas de leraar kon het horen en ik was geschorst voor het vandaliseren van school eigendom. Maargoed terug naar nu. Omdat ik ooit het rooster op de deur van mijn kluisje had geplak in een of andere braave opwelling wist ik nu altijd welke lessen ik had. Een blokuur scheikunde, gadverdamme! Daar ging ik dus echt niet naar toe get vak sloeg nergens op en bovendien, als de leraar door had dat je niet oplette zette hij je vooraan en natuurlijk was het zo een leraar die spuugde tijdens het praten. Gaverdamme dat wil je niet meemaken en aangezien opletten was niet echt mijn sterkste punt was, besloot ik er maar mooi een gezellig vrij uurtje van te maken. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep de school weer uit. Op het schoolplein zag ik Harry en Louis lopen. 'He!', riep ik terwijl ik op ze af liep.


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Horan

    Shit, volgensmij heeft hij me al gezien. Het heeft toch geen zin ik loop weer terug en ga op een banke zitten. Rumoerig zoek ik mijn zonnebril in mijn tas. Als ik het eindenlijk heb gevonden zet ik hem op en kijk glimlachend naar de zon. Ik hou van de zomer. Als ik voel dat ik mensen verschillende blikken op me werpen kijk ik snel naar de grond. Ik wil al tijden veranderen. Stoppen met vechten gewoon een lief meisje worden, maar het lukt me niet. Ik denk dat het door mijn thuis situatie komt, het gaat niet al te best daar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scarlett Britney Jones.

    Na een aantal minuten waren de formules netjes op een rijtje geschreven. Scheikunde kostte me toch al weinig moeite. Tevreden borg ik mijn boeken op en ik negeerde de giechelende meisjes die me arrogante blikken toewierpen. Je kon me een nerd noemen, maar ik had tenminste nog nooit strafwerk gehad. Natuurlijk had het ook zijn nadelen. Pesten, geen vrienden hebben en af en toe zelfs huiswerk voor anderen maken. Ik had het vroeger allemaal gedaan, maar sinds kort had ik geen behoefte meer om iedereens huiswerk te doen. Hierdoor had ik geen vrienden meer over, maar wel vrije tijd.
    "Stelletje geiten." mompelde ik toen ik langs de meiden doorliep. Dat had ik beter niet kunnen doen, want mijn boeken werden nu uit mijn handen getrokken en ik keek verontwaardigt op. "Waar was dat voor nodig?"
    Ik slaakte een zachte zucht, gevolgd door een piep toen de boeken werden overgegooid en ik voelde hoe ik alsmaar ontmoedigd werd door de rondvliegende pagina's, terwijl ik de papieren begon op te rapen. De tranen stonden me nader dan het lachen en ik voelde me verschrikkelijk hopeloos terwijl ik nog een tevergeefse poging deed om mijn boeken terug te krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.