• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik knikte langzaam na zijn woorden. 'Sorry, het was alleen maar iets dat....Nou het is inderdaad niet vreemd.' zei ik zachtjes en praatte gewoon verder toen ik niet helemaal uit mijn woorden kwam. Een zwakke glimlach verscheen toch op mijn gezicht door zijn blik dit ietwat zachtere werd. Dit soort momenten kwamen wel vaker voor en was er aangewend. Ik kon er wel tegen dat hij zijn klaagzang op mij af reageerde, want dat deed ik bij hem soms ook en daar waren vrienden toch ook voor? Mar leuk bleef natuurlijk een ander verhaal. 'Dat zijn jou woorden.' Ik kende Harry wel beter en langer om dit te geloven. Maar wist wel dat als ik dat zou zeggen het toch niet helemaal goed zou aflopen. Daarbij wist ik wel dat ik meer kon zeggen dan andere, maar dat betekende niet dat ik daar gebruik van maakte.
    Harry haalde zijn schouders op na mijn vraag, maar wist dat we toch wel wat zouden vinden. 'Ja, waarom ook niet. Chips klinkt namelijk ook niet verkeerd.' Probeerde ik zo vrolijk mogelijk te zeggen en probeerde zo mijn tegenzin te verbergen. Ik had er geen zin in, maar alles beter dan hier blijven. 'Wat is er grappig?' vroeg ik en keek rond waardoor mijn vraag al werd beantwoord. 'Laat maar' Lachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chiara Bella Horan

    Snel loop ik naar binen. Als ik binnen ben zie ik hoe de meiden met Scarlett haar boeken zitten over te gooien en Scarlett gebukt over de vloer haar papiertjes zit op te rapen. Oke, laat me hier maar beginnen met aardig zijn. Ik loop het zijgangentje in en sis 'Ho stop!' . Ik zie hoe ze op kijken en weglopen. In stilte ruimen we samen de papiertjes op. Eigenlijk weet ik nog niet zoveel over Scarlett. Het enigste wat ik van haar weet is dat ze 24/7 met haar huiswerk bezig is. Ik twijfel of ik iets moet zeggen. 'Hoi, Scarlett hoe is het?' zeg ik dan toch maar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Zachtjes zuchtte ik en ik keek op toen ik de stem van James hoorde. Ik knikte naar hem en kon nu al merken dat hij had gerookt. Ik was een van de weinigen die populair was en niet rookte, speciaal zeg.
    "James, ga je mee?" vroeg ik met een grijns. Hij kon volgens mij toch al raden wat ik wilde doen, ik versierde namelijk graag meisjes als ik daar zin in had. Alleen leek Louis iets minder blij te zijn met het feit dat ik dat weer wilde doen. Hij leek wel bedroefd.
    "Alleen maar de chips, Tomlinson? Had je die van vorige week wel niet gezien? Die blondine leek gewoon te bedelen om iemand in haar bed te hebben!" riep ik uit. Mijn blik gleed even naar de kantine waar ik een meisje zag dat stilletjes haar papieren opraapte en uiteindelijk werd geholpen door Chiara. Ik mocht dat meisje niet echt, ze was zo preuts als wat. Al snel had ik mijn aandacht weer op de jongens gevestigd en ik keek ze even vragend aan. "Gaan we nou nog of niet?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    Net toen ik de neiging kreeg om te beginnen met huilen en mijn boeken terug te vragen, hoorde ik een gesis waardoor de meiden alweer ophielden. Ik slaakte een zucht en raapte alles op, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken een roodharig meisje zag, Chiara. Ik herkende haar van allerlei vechtpartijen op school. Ze was niet bepaald het type waarmee ik graag omging, maar ze had me nu wel mooi geholpen. Toen ik alle pagina's weer had verzameld beet ik op mijn lip. Dat werd plakken.
    "Goed, dank je." antwoordde ik zacht, terwijl ik alles opruimde en in mijn schooltas stopte. Ik keek Chiara met een zwakke glimlach aan. "Bedankt voor de hulp, ik zou niet weten hoe lang ik daar nog had gestaan als jij niet was komen opdagen." Misschien zag ik het verkeerd en was ze juist een heel aardig meisje, alleen beet ze een stuk sneller van zich af en op een andere manier.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik keek strak voor me uit en weigerde op te kijken toen ik James hoorde. Mijn energie leek wel verdwenen. Ik hoefde niet op te kijken om te weten wat er gaande was en waar het op uit zou lopen. Harry kreeg toch zijn zin wel als hij iets wilde. Meestal vond ik het meer dan geweldig maar op dit moment zag ik er gewoon echt tegen op.
    Mijn vermoeden werd al snel bevestigd door zijn vraag aan James. Er was verder geen tekst en uitleg voor nodig alleen zou ik die wel moeten geven aangezien Harry doorhad dat ik toch iets minder blij was.
    'Dat waren toch niet mijn woorden? Ja, Hazz die had ik wel gezien. Je hebt gelijk, en laten we maar gaan dan' zei ik weer als mezelf zonder nu toch iets te laten merken. Daar had ik geen zin in, want het liefst zou ik nu nog steeds omkeren en terug naar binnen lopen. Al snel was mijn blik op Harry gericht en knik. 'Natuurlijk gaan we nog.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James Julian Mathers
    'Tuurlijk ga ik mee! Je verwacht toch zeker niet dat ik van plan ben klodders speeksel van die scheikunde leeraar op te vangen', zei ik met een vies gezicht. Snel nam ik een pepermuntje om mijn rook adem weg te halen. 'Jullie ook een? Geen zorgen het zijn pepermuntjes, geen drugs als jullie dat soms dachten. We mogen dan wel vrienden zijn, maar voor drugs moet je betalen', zei ik terwijl ik ze de pepermuntjes voor hield. Ik wist niet of ze ooit uberhoud drugs hadden gehad, maar in in elk geval wel en dat wisten de meeste.


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Horan

    Goed, dank je." antwoordde ze zacht. Ze keek me met een zachte glimlach aan. "Bedankt voor de hulp, ik zou niet weten hoe lang ik daar nog had gestaan als jij niet was komen opdagen." 'Geen dank ik denk dat ik me maar anders moet gaan gedragen ter opzichten van iedereen' zeg ik. En draai mijn hoofd om naar haar. 'Heb je zin om samen te lunchen' zeg ik bloosend. Als ik mijn hoofd naar de andere kant draai zie ik Harry, Louis en James. Ik vergeet mijn vraag die ik aan haar heb gesteld en loop snel naar Harry toe. Laat ik mijn verontschuldigingen maar gaan aan bieden. Ik pak Harry bij zijn arm en moppel 'Sorry van vanochtend'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    "Zit er geen leuke chick bij jou met scheikunde? Was daar naast gaan zitten, kan zij het speeksel van je mond likken." zei ik smalend om vervolgens mijn hoofd te schudden. Ik nam liever kauwgom, die wilden meisjes nog wel eens uit mijn mond vissen als ze in een leuke bui waren. Geweldig, niet? "Alsof ik jou ga betalen voor drugs, Mathers. Als ik dat al wilde hebben haalde ik het wel bij iemand waarbij ik niet met geld hoef te betalen. Al die goedkope sletjes geven het makkelijker weg." Niet dat ik drugs gebruikte, maar ik wist wel bij wie ik ze makkelijk kon krijgen. "Trouwens, ik zie het verschil tussen pepermunt en XTC heus wel."
    Ik knikte nog eens tevreden en begon het schoolplein af te lopen in de richting van de supermarkt. Ik hield Louis nauwlettend in het oog, aangezien hij net niet al te vrolijk had geklonken. Ik had best meelij met hem als hij zich niet lekker voelde of als hij ergens geen zin in had, maar op dit moment leek het nog goed te gaan. "Welke chips willen jullie?" vroeg ik in het algemeen, terwijl ik op een rustig tempo doorliep. Toen ik opeens met een ruk werd teruggetrokken draaide ik me verontwaardigt om en zag ik Chiara staan, die me opeens haar verontschuldingen aanbood. Ik rolde minachtend met mijn ogen en kreeg even de behoefte om haar uit te lokken. "Wat als ik je excuses niet aanvaardt? Sla je me dan op mijn bek?"

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    Ik knikte langzaam en begreep onmiddellijk haar woorden. "Dat is een mooi gebaar." antwoordde ik glimlachend. Ze vroeg of ik met haar wilde lunchen en ik kon blosjes op haar wangen zien, waardoor ik eventjes grinnikte en nog eens knikte. Ik zat meestal toch alleen, waarom ook niet?
    En opeens, opeens liep ze weg. Ik keek haar na en zag dat ze naar het groepje jongens buiten liep, waardoor ik toch nieuwsgierig achter haar aanging. Het groepje was niet bepaald mijn favoriete groepje jongeren, maar vooroordelen trok ik wel snel. Chiara bood net haar excuses aan Harry aan en ik zou zweren dat ze net zoals velen een oogje op hem had. Ik niet, Harry was veel te arrogant in mijn ogen. Ik zweeg en beet op mijn onderlip terwijl ik naar de andere twee blikte. Louis herkende ik als de beste vriend van Harry en James was bekend als iemand die alleen maar terroriseerde, maar dat liet ik nog steeds openstaan. Chiara leek me ook onaardig en dat was ze dus niet.
    "Hallo." zei ik stilletjes, terwijl ik Harry en Chiara nog even bekeek en uiteindelijk moedeloos naar de andere twee jongens bleef kijken. Het was natuurlijk te onwaarschijnlijk om te geloven dat Chiara echt met mij wilde lunchen... maar goed, een poging tot spreken kon altijd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    Hij rolde met zijn ogen en zij 'Wat als ik je excuses niet aanvaardt? Sla je me dan op mijn bek' Mijn ogen leken wel vuur te spuwen. Hoe durft deze arogante klootzak dat te zeggen. Geergerd kijk ik hem aan, ik had de neiging om zijn kop afterukken, maar ik had een voornemen dus ik zij rustig 'Ik ben veranderd Harry'. Ik geef hem een duw met mijn schouders en loop weer naar Scarlett. Grijnsend kijk ik naar Harry 'Scarlett heb je zin in een avontuur'.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    James Julian Mathers
    Al die leuke chicks bij mij in scheikunde hebben nu repetities en bovendien de meeste zijn toch domme giegelende wichten', zei ik met een grijns op mijn gezicht. Harry was wel oke. We leken op elkaar, maar op sommige vlakken was ik iets ruiger. Wat ik van louis moest denken wist ik niet zeker. Het ene moment was hij super bezig, maar soms veranderde zijn gedrag ineens. Wat kon mij het schelen, we gingen nu wat leuks doen! 'Wat maakt mij dat nou uit?', vroeg ik. Opeens kwam er een meisje aangelopen en begon met harry te praten. Ik kende haar wel, ze was wel eens geschorst vamwehe vechtpartijen. Vechtende meisjes moest ik dus niet hebben, behalve als het gevecht om mij ging natuurlijk. Ik besloot me maar er buiten te houden. Ik was blijndat ze zich omdraaide en naar een of andere nerd liep.
    'Overigens Harry wie zei dat je bij mij met niks anders dan geld kon betalen?', zei ik. Het was als grapje bedoelt, maar ik vroeg me af hoe hij zou reageren.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:58 ]


    Dont say why me, say try me

    Louis William Tomlinson

    Ik liep rustig met harry mee het schoolplein af nadat ik nee had gezegd op de vraag van James. Wat ik wel merkte is dat Harry me wel nauwlettend in het oog hield, aangezien ik nog steeds niet vrolijk klonk. Ondanks hij soms zo arrogant over kon komen en natuurlijk met een groot ego, bleef hij hartstikke voor de mensen die hij mocht. De reacties op mij soms negeerde ik dan ook, want dat kon ik ook wel hebben. 'Suprise me, maar deze keer mag jij betalen voor mij' antwoordde ik aangezien ik dat de laatste keer had gedaan. Verbaasd draaide ik me om nadat hij met een ruk werd teruggetrokken en om zo vervolgens Chiare aan te kijken. Ik keek naar Scarlett die ook aan kwam lopen en glimlachte vlak. 'Hello' zei ik zachtjes en keek toen naar de andere. Ik was het nu al zat, maar dat gebeurd snel als ik ergens al tegenop zie. Mijn blik ging naar Harry. 'Bekijk het maar, Hazz. Ik ga dus echt niet mee.' zei ik en liep langzaam weer in de richting van school. Dan maar een keer zonder mijn beste vriend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Dat is jammer voor je, zeg. Logisch dat je die les skipt." mompelde ik om vervolgens een duw te krijgen van Chiara, waardoor ik zachtjes siste. "Verandert? Verandert in wat?" vroeg ik grommend om vervolgens over mijn lippen te likken en toe te kijken hoe ze zich omdraaide en naar de blondine liep. Ik hield van een meisje met pit, maar niet als ze agressief werden. Hoewel, Chiara had wel een mooi figuur, vooral haar achterste kwam mooi uit met de broek die ze aanhad. Daar keek ik naar, ja.
    Ik grinnikte om de woorden van James en draaide mijn hoofd heel eventjes naar hem toe. "Met wat zal ik je dan betalen?" vroeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelden en het spelletje even meespeelde. Toch bleef mijn aandacht bij Chiara hangen, zo nieuwsgierig als ik was.
    "Dat hangt af van het avontuur dat je bedoelt." hoorde ik het blonde meisje, dat overigens Scarlett werd genoemd, zeggen. Ja, daar was ik ook wel benieuwd naar. Mijn blik bleef op de roodharige dame hangen en even had ik de neiging om haar vast te pakken en te peilen wat haar reactie was, maar ik deed het niet.
    Opeens hoorde ik Louis zeggen dat ik het me maar bekeek en ik keek hem na, waarna ik op mijn lip beet. Ik zou hem zo meteen even achterna gaan, want dit was niet bepaald wat Louis normaal zou doen. "Verdomme."

    (Ik doe Scar en Harry even tegelijk, dat kost minder moeite. Daarbij heb ik met Scar weinig te zeggen. :'))

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Harry Edward Styles.

    "Dat is jammer voor je, zeg. Logisch dat je die les skipt." mompelde ik om vervolgens een duw te krijgen van Chiara, waardoor ik zachtjes siste. "Verandert? Verandert in wat?" vroeg ik grommend om vervolgens over mijn lippen te likken en toe te kijken hoe ze zich omdraaide en naar de blondine liep. Ik hield van een meisje met pit, maar niet als ze agressief werden. Hoewel, Chiara had wel een mooi figuur, vooral haar achterste kwam mooi uit met de broek die ze aanhad. Daar keek ik naar, ja.
    Ik grinnikte om de woorden van James en draaide mijn hoofd heel eventjes naar hem toe. "Met wat zal ik je dan betalen?" vroeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelden en het spelletje even meespeelde. Toch bleef mijn aandacht bij Chiara hangen, zo nieuwsgierig als ik was.
    "Dat hangt af van het avontuur dat je bedoelt." hoorde ik het blonde meisje, dat overigens Scarlett werd genoemd, zeggen. Ja, daar was ik ook wel benieuwd naar. Mijn blik bleef op de roodharige dame hangen en even had ik de neiging om haar vast te pakken en te peilen wat haar reactie was, maar ik deed het niet.
    Opeens hoorde ik Louis zeggen dat ik het me maar bekeek en ik keek hem na, waarna ik op mijn lip beet. Ik zou hem zo meteen even achterna gaan, want dit was niet bepaald wat Louis normaal zou doen. "Verdomme."

    (Ik doe Scar en Harry even tegelijk, dat kost minder moeite. Daarbij heb ik met Scar weinig te zeggen. :'))
    (Makkelijker voor mij)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    James Julian Mathers
    Ik lachte om de opmerking van Harry, maar verder niet op in. Andere dingen trokken mijn aandacht. Ten eerste Louis liep ineens randomly weg en ten tweede miss nerd en miss agresief gingen op aventuur? Laatste keer dat die nerd een avontuur meemaakte was toen ze nog niet geboren was! 'Nou als je die nerd mee op avontuur wil nemen zal het wel een avontuurtje door een museum of bibiotheek worden!', riep ik naar ze toe. Ik keek Harry even vragend aan over louis, maar dacht niet dat ik er ooit achter zou komen wat er aan de hand was. Het kon me ook niet zo veel schelen, want als Louis zo deed was er toch niks aan hem.


    Dont say why me, say try me