• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik sloeg mijn ogen neer toen Harry met zijn ogen rolde toen een valse noot door de ruimte klonk. Ja, hij was mijn beste vriend, maar soms voelde ik me toch nog...Hmm hoe moet ik dat toch goed verwoorden? Mijn blik was razend snel weer op Harry gericht toen hij mijn vraag beantwoordde en stond binnen een paar seconde voor zijn neus. 'Ze deed wat? Zij komt daar zo niet mee weg' siste ik deze keer ook en haalde vervolgens mijn schouders op. 'Geen idee.'
    Ik keek over Harry zijn schouder toen er voetstappen klonken en knikte bij zijn veelbetekende blik. 'Natuurlijk Hazz.'
    De kans liet ik niet liggen en daarbij had ik toch liever ook wat gezelschap. Ik zou me straks hopelijk vanzelf wel weer wat beter voelen en weer een beetje mezelf zijn. 'Kom we gaan iemand een lesje leren.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crudelis schreef:
    (...)

    (Wil je alsjeblieft geen one-liners schrijven? Dat staat bij de regels. Daarbij kan ik niet mijn personages opsplitsen. Ik kan maar één gesprek tegelijk voeren, niet heen en weer rennen. :'))


    ( Hier sluit ik me bij aan. Er zijn nog meer mensen die rpg'en en dus ook een gesprek (willen) voeren met een personage en deze kunnen niet overal gelijk zijn of op reageren )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James Julian Mathers
    Scarlet bevestigde mijn vermoedes over dat Chiara Harry had geslagen. Helaas kon ze me niet verder helpen dan dat. Ik twijfelde of ik achter Harry aan ging, maar we waren niet heel goed bevriend dus ik besloot hem, maar te laten. 'We komen er van zelf wel achter denk ik', zei ik. Er was nog niet eens een uur voor bij en we hadden een blokuur scheikunde dus ik kon voorlopig nog wel even wegblijven. 'Ik heb geen idee of jij volgen uur wel les hebt, maar ik niet dus wij gaan een ijsje eten', zei ik. Ze was ineens een stuk intresanter dan de dagen hiervoor, maar nog steeds lastig en dus een uitdaging. Bovendien, ijsjes zijn awesome toch?


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Horan

    Zuchtend kom ik uit het klaslokaal. Volgensmij moest die man me echt hebben. Op elke vraag die hij stelde moest ik antwoord geven. Of hij houd gewoon van mij want ik ben wel erg sexy met mijn rode haartjes. Ik was het voorafgaande gebeuren weer vergeten met Harry. Vrolijk liep ik naar de aula en bestelde daar een broodje. Snel ging ik op een van de bankjes zitten. In me gedachten verzonken merkte ik niet dat de pauze al voorbij was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde om Louis' plotselinge woede. Ja, als je één van ons pijnigde kreeg je ons beiden op je dak. Maak ons dus nooit kwaad. We leken net een tweeling, af en toe. "Nee, dat had ik alvast besloten." zei ik, toch weer een beetje vrolijker dan net. Ik wachtte totdat Louis bij me was en ik grinnikte vals na zijn woorden om vervolgens mezelf om te draaien en door de deuropening te lopen.
    "Waar zoeken we eerst?" vroeg ik aan hem, bijtend op mijn lip. Mijn wang prikte nog een beetje, maar verder had ik er geen last van. Chiara zou boeten, dat stond vast. Ik besloot om eerst maar eens door de kantine te lopen en volgde mijn weg door de school, met Louis achter me aan. "Trouwens, je bespeelde die piano best goed."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love


    Terwijl ik door de gangen loop zie ik dat iemand mij tegenmoet loopt. Als ik zie dat het Harry is slaak ik een gil en ren weg. Ik weet zeker dat Harry me heeft gezien. Naja ik heb nog geluk dat ik acrobatiek heb geofend. Lokaal 083 moet ik zijn zeg ik hardop. Om vervolgens weer snel weg te benen. Als ik bij het lokaal aankom kijk ik om mij heen. Geen Harry. Snel loop ik in de klas en ga ergens hellemaal acheraan zitten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scarlett Britney Jones.

    Ik haalde mijn schouders langzaam op. Ik toonde niet zo'n grote interesse in andermans zaken, daar hoorde ik me niet mee bezig te houden. Ik draaide onzeker aan de ring om mijn vinger en ik beet op mijn onderlip. Dat klonk eerder als een bevel dan een vraag, maar toch twijfelde ik zeer zeker.
    "Ik heb dan wiskunde." mompelde ik. En eerlijk gezegd vond ik dat leuk, puzzelen met allerlei formules zoals bij scheikunde. Waarom denk je dat ik voor een profiel met rekenwerk heb gekozen? "En ik weet niet of spijbelen wel zo leuk staat in mijn dossier."
    Hoewel ijsjes wel voor plezier zorgden bij mij. Trouwens, het was nu toch aan het opwarmen. Alleen vond ik spijbelen een beetje ver gaan. Daarbij had ik het derde en het vierde uur een repetitie. Aan de andere kant was James totaal niet bot of gemeen en eerlijk gezegd had ik wel behoefte aan gezelschap. Ik slaakte een zachte zucht en gaf me uiteindelijk peinzend over. "Nou, snel dan. Voordat ik me bedenk."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Een duivelse grijns was op mijn gezicht te vinden en de grijns van Harry maakte deze alleen nog maar breder. Het was eigenlijk altijd al hetzelfde geweest, was er iets met de een dan ook met de ander. Haalde je iets bij de een uit, had je de ander ook op je dak. Maar daar waren we de beste vrienden voor. 'Jij verzint en besluit de dingen heel snel' zei ik, en was blij om te horen dat Harry toch wat vrolijker was. 'Hé, het is wel zo' zei ik met nog steeds dezelfde grijns toen hij vals grinnikte om mijn woorden en liep toen mee.
    'Laten we bij de kantine beginnen wat daar hebben we uitzicht op de bovenste verdieping en de gangen' antwoordde ik, en bleef Harry aankijken. 'Het gaat wel met je toch of niet?' Ik volgde Harry langzaam en ging naast hem lopen, om zwak te glimlachen na zijn woorden. 'Dankjewel, het is iets wat ik al jaren met veel plezier doe,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James Julian Mathers
    Ik dacht bijna dat het me niet ging lukken toen ze ineens besloot mee te gaan. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik pakte haar hand en trok haar mee. Ik vond het leuk dat ik haar had mee gekregen, echt leuk. Na een tijdje wandelen stonden we voor een ijs salon. Hij zag er best duur uit, maar dat kon me niet schelen, ik had toch geld zat. Nee ik had het niet gestolen, het was gewoon zakgeld en geld wat ik verdiende met klusjes op knappen. Heel uit een lopende klusjes en de een wat gevaarlijker dan de ander, maar toch. Binnen in de ijs salon keek ik naar de ijsjes die ze verkochten en het scheelde niet veel of ik begon met kwijlen. Na even trijfelen wist ik welke ik nam. 'Kies maar iets uit, ik trakteer', zei ik waarna ik de verkoper vertelde dat ik dit ijsje wou. Het was misschien veel, maar hoe meer ijs, hoe beter


    Dont say why me, say try me

    -

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 0:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Als de les klaar is loop ik met een zelfvoldane blik terug naar de aula. Hij had me niet gezien. Gellukig maar want ik had toch geen zin om schande te krijgen. we hebben volgensmij nu weer 15 minuten pauze. Het volgende uur heb ik de musical. Dan krijg ik eindenlijk te horen welke rol ik heb. Ik hoop dat ik een leuke rol heb, waar ik me bij kan inleven. En kan doen alsof ik mezelf ben.


    (Zou je alsjeblieft rekening kunnen houden met de andere mensen? (: De lessen gaan niet zo snel en mensen kunnen ook niet zo snel regeren. Het is dan best vervelend als de tijd dan gelijk word doorgespoeld. Trouwens mensen die nu offline zijn moeten ook nog een mogelijkheid hebben om nog in te kunnen springen voor er een hele dag voorbij is (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Dat klopt, maar het leek me logisch dat ze hier niet zomaar mee zou wegkomen." zei ik met een duivelse lach en ik knikte. "Slim, daar dacht ik ook al aan." antwoordde ik, zoals vanzelfsprekend. We dachten wel vaker hetzelfde. Ik liep zwijgend door de gangen en piekerde in stilte verder, totdat Louis me vroeg of het wel ging. Ik knikte geruststellend en glimlachte.
    "Natuurlijk, ik ben wel wat gewend. Niet zo bezorgd zijn, Boo." zei ik met een speelse grijns om vervolgens mijn mond open te laten vallen. Ik wist niet eens dat Louis piano kon spelen, dat had hij me zelfs nog nooit verteld. "Waarom zei je me niets?" vroeg ik een beetje beledigd om vervolgens Chiara op te merken en een sprintje te trekken, met Louis achter me aan. Helaas glipte ze een lokaal in, helaas voor haar riep ze het nummer hardop.
    "Zullen we om het hoekje wachten?" stelde ik voor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    Toen James mijn hand vastpakte keek ik hem verward aan, maar ik liet het maar over me heenkomen. Hier zag ik hem dus totaal niet voor aan en ik het gevoel bekroop me dat dit puur uit eigen belang was, om mij zo makkelijk mogelijk te kunnen gebruiken. Al vroeg ik me dan wel af waarom hij geen makkelijker type koos en een meisje dat haar kleding zo strak mogelijk gespannen had.
    We liepen door wat straten heen en ik piekerde over mijn wiskundeles die ik nu zou missen. Ik was verschrikkelijk nerveus over de straf die ik wellicht zou krijgen en ik vroeg me af met welk excuus ik het beste aan zou kunnen komen zetten. In de winkel zelf nam ik uiteindelijk toch maar een ijskoffie, aangezien ik nog wel wat energie kon gebruiken met mijn lesrooster. Na die repetities had ik namelijk nog les tot het zevende uur en dat vond ik niet zo plezant. Cafeïne was op die momenten mijn beste vriendje.
    "Hoe houden jullie dat spijbelen toch vol? Krijgen jullie nooit straf?" vroeg ik een beetje aarzelend aan James.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zianourryx schreef:
    (...)

    (Zou je alsjeblieft rekening kunnen houden met de andere mensen? (: De lessen gaan niet zo snel en mensen kunnen ook niet zo snel regeren. Het is dan best vervelend als de tijd dan gelijk word doorgespoeld. Trouwens mensen die nu offline zijn moeten ook nog een mogelijkheid hebben om nog in te kunnenspringen voor er een hele dag voorbij is (; )
    (Ik kom over een uurtje dan wel uit het klaslokaal) tot half 1(doeg)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    'Natuurlijk klopt het, en leekt het je logisch dat ze hier niet zomaar mee weg zou komen' zei ik en prik in zijn zij als Harry ook een duivelse grijns heeft. Dat was niet eerlijk. 'Duhh, ik had ook niet heel veel anders van je verwacht en natuurlijk is het slim.' We dachten bijna altijd hetzelfde, dus zijn antwoorden waren soms toch wel voorspelbaar. De stilte die er hing irriteerde me voor het eerst niet, maar was ergens toch wel weer blij dat Harry die verbrak.
    'Dat is zeker zo, maar alsnog. Ik blijf bezorgd om mijn beste vriend, Hazz' zei ik en beet op mijn lip. Die naam kon ik niet tegen en zelfs niet als Harry het zei, maar grinnikte vervolgens toch zacht toen zijn mond open viel. Als hij het nu toch had ontdekt, zou ik er niet over liegen ook.
    'Piano spelen en zingen past niet bij ons, Hazz. Dat is de reden dat het een geheim was tot net' antwoordde ik voor we een sprintje trokken achter Chiara aan. Als antwoord op Harry zijn vraag liep ik het hoekje om en ging tegen de muur aanzitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer