• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chiara Bella Love

    Dat is jammer voor je, zeg. Logisch dat je die les skipt." mompelde hij toen ik weg liep "Verandert? Verandert in wat?" vroeg hij grommend. Ik voelde zijn blik gewoon op mijn achterste doelen. 'Ligt eraan wat voor avontuur je bedoeld' Antwoorde Scarlett. 'Nou als je die nerd mee op avontuur wil nemen zal het wel een avontuurtje door een museum of bibiotheek worden!'. Voordat ik ook maar iets kon zeggen keek ik verbaasd naar Louis die wegliep. Hij liep bijna nooit zonder Harry. 'Een avontuur een avontuur om Harry te laten zien dat niemand solt met mij' zei ik bijna feluisterend, want volgensmij had James iets gehoord

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:20 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scarlett Britney Jones.

    "Alsof een avontuurtje naar de politie zo aantrekkelijk klinkt." kaatste ik terug naar James om hem vervolgens een van mijn dodelijke blikken toe te werpen. Blikken sturen, daar was ik nou wel goed in. Mijn blik viel weer op Chiara en ik aarzelde toch eventjes. Ik zou niet weten wat ik daarvoor zou moeten doen en wat dat inhield. "Oké dan." stemde ik uiteindelijk zachtjes in om vervolgens eventjes te slikken. Als ik in de problemen zou komen vergaf ik me dat zelf nooit, ik had mijn broer belooft om uit de problemen te blijven. Ik blikte even naar de ring om mijn vinger en keek al snel weer op. "Wat wil je dat ik doe?"

    Harry Edward Styles.

    Een lach gleed over mijn lippen na James' woorden en ik gaf hem een veelbetekende blik, maar mijn gedachten bleven toch bij Louis hangen. James wierp me ook al een vragende blik hierna toe en ik haalde mijn schouders op. Ik zou niet weten wat er mis was, ik had toch niets verkeerds gedaan? "Ik ga zo wel even achter hem aan." mompelde ik tegen hem om vervolgens weer te grijnzen en naar de twee smoezende meisjes te kijken. Ik was benieuwd wat ze in hun schild voerden. "James? Zullen wij ook een leuk tripje naar het park uitstippelen? Kunnen we gezellig boekjes lezen en eendjes voeren! Dolletjes, niet?!" Ik zei het met mijn overdreven Britse accent en een bekakte ondertoon, ook al had Scarlett duidelijk een Iers accent. Na ja, ik was geen Ier.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    Scar keek een beetje twijfelachtig. 'Je zal echt niet in de problemen komen' 'Oke dan. Wat moet ik doen' zei ze uiteindenlijk. 'Wind Louis om je vingers. Ik zie toch al dat je hem leuk vind en hij jou' Zei ik grijnsend. 'Als jij Louis als je vriendje hebt zal ik met Harry in aanmerking komen en Harry's vriendinnetje worden. Hij dumpt zijn vriendin altijd na 2 weken, maar ik zal hem pakken als hij over zijn oren verliefd op mij is zal ik het uitmaken.' Zeg ik met een zelfvodanige glimlach feluisterend. 'En jij zal nog altijd Happy leven met Louis' 'Hee ik help jou jij helpt mij'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scarlett Britney Jones.

    Ik trok een grimas. Ik viel helemaal niet op Louis. Ik vond hem net een volgertje van Harry en hij was af en toe nogal rebels, niet mijn type. "Chiara, ik vind het allemaal leuk en aardig en ik help je graag, maar ik vind Louis niet leuk." fluisterde ik zachtjes om vervolgens op mijn lip te bijten. "Daarbij valt Louis ook niet op meisjes zoals ik... Ik weet zeker dat hij liever voor een meisje gaat met fatsoenlijke rondingen en een type dat twintig pakjes sigaretten rookt op een dag." Ik zou Chiara graag helpen, maar dit was nou eenmaal niet mijn sterkste punt. Als het nou over school ging kon ik makkelijker helpen. "Trouwens, Harry kijkt al de hele tijd naar je. Zonder mijn hulp ziet hij je ook wel staan." mompelde ik zachtjes. Nog steeds dacht ik dat Chiara Harry heus wel leuk vond, ik zou mijn ring ervoor verwedden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    James Julian Mathers
    Ik schoot in de lach door Harry's opmerking. 'O en als de eendjes geen honger meer hebben dan gaan we oudjes helpen met oversteken, of leraaren helpen met lesgeven of de strond op scheppen van de honden die mensen hebben laten liggen, maar niet te lang want we moeten ons huiswerk nog afmaken en natuurlijk moeten we om 20.00 uur uiterlijk in bed liggen!' Voegde ik er luid aan toe. Iets zachter zei ik iets heel anders: 'die Scarlet heeft meer pit dan ik dacht'. Ik doelde daarmee haar blik en terug kaatsing. 'En volgens mij heb je wel interese in die agresife, ze heeft wel een lekkere kont', voegde ik er nog steeds niet al te luid aan toe. Ik keek even om me heen op zoek naar een interesant meisje. We waren niet meer op de school dus wie weet wat er langs kwam. Aan de overkant van de straat liep een meisje langs met lang krullend bruin haar en ze had een strak truitje aan waarin haar borsten goed zichtbaar waren. Snel floot ik naar haar en toen ze omkeek gaf ik haar een knipoog.


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    'Chiara, ik vind het allemaal leuk een aardig en ik help je graag, maar ik vind Louis niet leuk' feluisterde zachtjes. 'Maak dat de kat maar wijs' Moppelde ik. Daarbij valt Louis ook niet op meisjes zoals ik... Ik weet zeker dat hij liever voor een meisje gaat met fatsoenlijke rondingen en een type dat twintig pakjes sigaretten rookt op een dag." Ik zou Chiara graag helpen, maar dit was nou eenmaal niet mijn sterkste punt. Als het nou over school ging kon ik makkelijker helpen. "Trouwens, Harry kijkt al de hele tijd naar je. Zonder mijn hulp ziet hij je ook wel staan." ging ze verder. Ik begon te blozen en keek naar de grond. Oke, hij was wel schattig, maar of ik verliefd op hem kon worden? Dat niet. Hij is een Badass en ik heb er niet zo tegen op. Oke hij is HOT maarja. 'Kijk hij echt naar me' Feluisterde ik bijna. 'Ik ga niet kijken dan lijk ik op een stalker' 'En bovendien spelen we samen de musical en daar heb ik het niet zo tegen op'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte hardop en keek James met een brede grijns aan. "Mag jij zo laat opblijven?! Ik moet al om zeven uur in mijn bedje liggen! En niet te vergeten om mijn kamer nog op te ruimen en mijn moeder helpen met koken, de arme schat doet al zoveel voor me!" riep ik lachend om vervolgens weer een serieuzere blik aan te nemen en veelbetekenend met mijn wenkbrauwen te wiebelen. "Als je maar weet dat je -je poten thuishoudt, die is van mij. Als ze iets minder aggressief reageert." zei ik op een zachte toon. "Neem jij die blonde maar, misschien kan ze je huiswerk maken terwijl je seks met haar hebt. Lijkt me wel handig, niet?" de laatste keer dat ik een vriendin had gehad was twee weken terug, ook al zo'n slim type. Ze was wel handig om mijn huiswerk te laten maken en daarbij had ze een stel mooie borsten, niet normaal meer. Helaas werd ze saai. Ik draaide mijn hoofd naar de richting van James' zicht en ik grinnikte zachtjes. "Ook leuk voor een avondje, hm."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    Ik haalde mijn schouders langzaam op en streek een lok van mijn haar uit mijn gezicht. "Ik vind Louis niet leuk." zei ik, ditmaal iets luider terwijl ik haar een ziedende blik toewierp. Ik kon er niet tegen als ik zo kinderachtig als wat gekoppeld werd aan iemand die ik niet eens leuk vond, verschrikkelijk. Ik beet op mijn onderlip en liet mijn boze blik varen toen ik de blos op haar wangen zag. Mijn ogen werden ietsjes groter en ik keek op terwijl ik op mijn lip bleef bijten, zodat ik Harry kon zien. "Nu niet, maar ik hoorde je naam nog vallen." mompelde ik zacht om mijn blik vervolgens even over James te laten glijden en toen weer naar Chiara. "Als je hem nou eens wat signalen geeft weet ik zeker dat je binnen de korste keren met hem aan het zoenen bent." Het zou me niks verbazen als Harry haar dadelijk nog zou wegslepen om wat privacy te verkrijgen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik besefte wat ik dacht en gaf mezelf een preek in gedachten, ik moest eigenlijk bij deze mensen uit de buurt blijven. Ik had het nog zo beloofd. Maar als ik hiermee vrienden zou maken...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    'Oke ik geloof je' zeg ik dan maar. als ik dat heb gezegt veranderd ze snel van onderwerp en zegt 'Nu niet maar ik hoorde je naam vallen' "Als je hem nou eens wat signalen geeft weet ik zeker dat je binnen de korste keren met hem aan het zoenen bent."
    'Let op' zeg ik tegen Scarlett. Heupwiegend loop ik naar Harry 'Zo Styles wat doe je zo' zeg ik flirtig. 'Ik heb wel zin in iets leuks' zeg ik dan feluisterend in zijn oor. 'Tot de musical' zeg ik dan vrolijk en loop terug naar Scarlett. 'Heb je gezien, ik wond hem zo om mijn vinger' zeg ik iets te enthousiast ik pak haar hand en zeg tegen haar 'Wij kunnen nog eens beste vriendinnen worden'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    James Julian Mathers
    Chiara kwam ineens op ons afgelopen. Flak voor ze ons kon horen zij ik nog snel: 'nou nou Harry, niet zo agrsief over die chick of tog wel dan passen jullie bij elkaar'. Ze smiespelde iets tegen Harry en liep daarna weer weg. Het had niet veel gescheeld of ze had hem helemaal afgelebert! 'Ik maak geen enkele kans hoor, die chick val voor jou en over die scarlet, misschien kan ik het ooit nog proberen ze ziet er niet verkeerd uit, maar ik wacht liever tot ze iets meer lef heeft', zei ik. Die Chiara was echt helemaal gek op Harry ze was gelijk entosiast met haar vriendin aan het praten nadat ze hier was geweest! 'Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb ff trek in een peukie' zei ik terwijl ik het pakje met aansteker uit mijn achterzak haalde. Ik pakte er eentje en stak hem aan. 'Weet je zeker dat je niet rookt? Het is best lekker. Helaas wel duur, maar wie zei dat ik er met geld voor betaaltde?'. Dat laatste zei ik grinnikent om het feit dat Harry dat eerder had gezecht over drugs.


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    'Misschien is die James wel wat voor je' 'Ik denk sowieso niet dat je met hem moet omgaan hij rookt en hij blowt' zeg ik met een vies gezicht. 'James kijkt al deheletijd naar ja' zeg ik dan enthousiast.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Jij zit echt de hele tijd mensen te koppelen hea chiara? xD vind ik niet erg hoor is wel leuk :p]


    Dont say why me, say try me

    Harry Edward Styles.

    Chiara kwam heupwiegend op me afgelopen en ik keek grijnzend toe, voordat ze voor mijn neus stopte en begon te spreken. Ik luisterde naar haar woorden en ik begon nogal zin te krijgen in een spelletje. Een spelletje om een prooi te vangen. Ik keek haar na en beet even op mijn onderlip.
    "Bek houden, James. Je weet mijn bedoelingen niet." zei ik met een zachte grinnik om vervolgens even te knikken. Die blondine had een leuk gezichtje, maar verder zag ik niks in haar. James misschien wel, maar mijn ogen waren niet op Scarlett meer gericht. Als ik iets makkelijk kon krijgen ging ik daar ook voor. "Doe wat je wilt." mompelde ik, voordat ik mijn hoofd lichtjes schudde en zachtjes lachte. "Ik rook niet, Mathers. Betaal je misschien met pepermuntjes?" vroeg ik grijnzend om vervolgens een veelbetekende blik op Chiara te werpen. "Ben zo terug."
    Ik liep zelfverzekerd op de roodharige schoonheid af en plaatste mijn handen op haar heupen, waarna ik haar een stukje van Scarlett wegtrok. "Wil je pas weer met me praten bij de repetities, hm?" fluisterde ik in haar oor.

    Scarlett Britney Jones.

    Ik keek toe hoe Chiara haar zetten deed en ik prees haar in stilte. Ze wist wel wat ze moest doen, maar Harry was dan al sowieso makkelijk te krijgen leek me. Ik hoopte wel dat ze wist wat ze deed, want Harry leek me nou niet bepaald een blijvertje.
    "Inderdaad." knikte ik toen ze terugkwam en ik keek even naar onze handen. Een glimlach speelde rondom mijn lippen en ik voelde mezelf een beetje trots worden. Als ik een vriendin had zou dat me een hoop zelfvertrouwen schenken. "Hoogstwaarschijnlijk." Ik luisterde nog even naar Chiara en haalde mijn schouders op. "Ik heb niks tegen roken." verder ging ik niet op haar in, aangezien ik toch al wist dat dit hetzelfde zou gaan als met Louis.
    Nog geen minuut later had Harry Chiara vastgepakt en ik zette behoedzaam een stapje naar achteren om vervolgens in mijn tas te zoeken voor iets wat me even bezig kon houden, want hiermee wilde ik me dus niet bemoeien. Ik zag dat James een sigaret rookte en ik kon de geur van rook in mijn neusgaten voelen prikkelen. Op de een of andere manier vond ik de geur lekker, maar ik had het nooit gewaagd om zo'n ding te roken. Mijn ouders zouden er niet zo blij mee zijn.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    BigFatLiar schreef:
    [Jij zit echt de hele tijd mensen te koppelen hea chiara? xD vind ik niet erg hoor is wel leuk :p]
    (Ik ben gewoon een kopelster) (Je gaat me nog meer mensen zien koppelen later in het verhaal)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    Eenmaal binnen liep ik regelrecht door naar het muziek lokaal. Ik had gewoon even een moment voor mezelf nodig en moest even op rust komen. Gelukkig had niemand daar op dit uur les en was het niet een van de favoriete plekken. Zo zou ik niet gestoord kunnen worden, maar zou ook niemand iets te weten komen over mijn liefde voor de muziek.Normaal maakte ik er altijd grapjes over en had ik nooit zin om mee te doen met de lessen, maar ondertussen vond ik dat ook wel jammer. Van een van de populairste zou je dit niet verwachten. Hierdoor wist ook niemand het behalve mijn zusjes en was mijn gedrag in deze lessen ook zo. Eenmaal in lokaal aangekomen liep ik regelrecht door naar de piano om er plaats achter te nemen. Even alles om me heen vergeten. Zonder na te denken vlogen mijn vingers over de toetsen en begon ik zacht mee te zingen met Truly, Madly, Deeply.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer