• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn benen gloeien van de hete kachel, heerlijk. (:


    You are beautiful, you are love.

    I háte valentines day.


    † Love? I want to sleep.

    De jongen die ik super leuk vind is op dit moment op een date met het meisje dat hij leuk vind..
    Fackt op want wij waren bijna aan het zoenen laatst :(

    Fuck Valentines day...


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ons mam is blij met hoe ik mij ontwikkel. Feest.


    I believe in yesterday.

    Ik heb geen zin in dit weekend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I am happy. c;


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    I(H)MUSIC

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:10 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lol wat een kleine faggot. Wat denkt hij wel niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb geen zin in dit weekend.


    Hmm, waarom niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Hmm, waarom niet?

    Ben een heel weekend bij mijn vader, zonder Nikki. Hij zal me vast weer onzinnige klusjes laten doen en zeiken over dat Nikki en ik niet genoeg beneden zouden zijn / ik zo anders doe als Nikki er niet is, blablabla.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ben een heel weekend bij mijn vader, zonder Nikki. Hij zal me vast weer onzinnige klusjes laten doen en zeiken over dat Nikki en ik niet genoeg beneden zouden zijn / ik zo anders doe als Nikki er niet is, blablabla.


    Zonder Nikki? ;o Dat is een zeldzame weekend dan.
    Mja, gewoon niets van aantrekken ;d. Pa's zijn er om te zeuren, die van mij kan er ook een handje van. Hmm, ook al gaat dat meestal over dat ik te weinig zou doen in huis.. Pff, als ik iets doe dan merkt hij het niet eens op...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Zonder Nikki? ;o Dat is een zeldzame weekend dan.
    Mja, gewoon niets van aantrekken ;d. Pa's zijn er om te zeuren, die van mij kan er ook een handje van. Hmm, ook al gaat dat meestal over dat ik te weinig zou doen in huis.. Pff, als ik iets doe dan merkt hij het niet eens op...

    Omg, same here. o.o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lever je deel nou eens in, verdomme!
    Ik wacht al de hele tijd, jeeeezus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had nooit gedacht dat ik een appel zou missen. Een appel... -.-


    Reading a good book is like taking a journey.

    /deep sigh

    Goodnight you all. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.