• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Willen ze de studenten OV afschaffen!? Idioten.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Willen ze de studenten OV afschaffen!? Idioten.

    Kom je daar nu pas achter? Lol. Maar het is inderdaad idioot. Zo maken ze onderwijs bijna onbetaalbaar.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 9:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu moet ik echt aan het werk.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb het koud.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is koud..
    & ik heb nog wel een blouse aan -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het koud.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik voel me net een ijsklontje in de diepvries. Wat een koude zaal is dit toch. WAAROM kan er geen geld worden besteed aan de verwarming van deze zalen?


    I believe in yesterday.

    Mijn Noorse boeken zijn er! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fijn te weten dat mijn mentor zoveel vertrouwen in mij heeft. Nu ikzelf nog.


    I believe in yesterday.

    Mijn vriendje is leuk. En ik vind het grappig hoe iedereen gaat lopen bitchen over valentijnsdag, die mensen zijn juist degene die het kut vinden dat ze niemand hebben op deze dag. Ik heb iemand en ik vind het alsnog een stomme dag. :Y)


    -

    Sommigen zijn echt zo oversekst :') kijk ik in een groepsgesprek op whatsapp en hebben ze de titel naar sperma verandert en het plaatje een dildo :') wat voor vrienden heb ik, lol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Genius schreef:
    Mijn vriendje is leuk. En ik vind het grappig hoe iedereen gaat lopen bitchen over valentijnsdag, die mensen zijn juist degene die het kut vinden dat ze niemand hebben op deze dag. Ik heb iemand en ik vind het alsnog een stomme dag. :Y)

    Like dooh, daar kan zelfs ik op komen (baby).

    ON: ik heb kunst gemaakt maar weet niet wat ik met een leeg stuk achtergrond moet. Frustrating as hell :(.


    No growth of the heart is ever a waste

    I want to break free.. Echt, het lijkt me chille tijden!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb geen zin om aan mijn sectorwerkstuk te werken. Het is vakantie en ik wil gewoon lezen en simsen. :c


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pff, één uur gewerkt. Het was zoooo druk, dat ik weer mocht gaan :'). Dan maar iets doen aan mijn schoolwerk, hoort er ook bij.


    Never look back, don't doubt tomorrow.